از کجا و چجوری شروع کنیم ؟

سلام سلام 100 تا سلام

اولین شرط موفق بودن شاد و با نشاط بودن هست. یادتون نمیره ایشالا.

یادداشت قبلی : بیا از الان شروع کنیم ...

ببینید بچه ها قبل از هر کاری باید به خودتون سر بزنید.

و این مهم رو کشف کنید که علاقه و تمایل شما چیه؟ این کشف رو بدون در نظر گرفتن شرایط در جامعه یا هر چیز دیگه انجام بدید.

چه عیبی داره چند تا علایق داشته باشید؟! یک لیست تشکیل بدید اما اولویت دار و اینو فراموش نکنید که حتما باید یک چیزی باشه که شما اونو به بقیه ترجیح میدید . (و این خیلی مهمه!!!)

این لیست رو که تهیه کردید بزارید یک گوشه و بدون در نظر گرفتن اینکه داخلش چیا رو نوشتید یک دونه کاغذ دیگه بیارید و اون تو تمام تواناییتون و استعداد هاتون رو بیارید.(این یکی اولویت نداره)

****شاید شما استعداد چیزی رو داشته باشی و هنوز بلدش نباشی.****

این دوتا لیست رو تهیه کن تا ادامه راه رو بهت بگم. هر چی این دوتا لیست دارای صحت بیشتری باشن راهت هموار تر میشه ایشالا.

ممنون از توجهتون

مهندس باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/03/14 ساعت 02:11 ب.ظ

سخته

من با خودم فکر می کنم همه این کارایی که شما گفتید رو انجام دادم . بعدش چی؟ می مونه با این همه استعداد که به هیچ دردی نمی خوره . یعنی وقتی نتونم ازشون استفاده کنم. وقتی شرایطش استفاده کردن ازشون نباشه.به چه دردی می خوره.
آخه کی به استعداد های من توجه می کنه؟ بی فایده است

هنرخواه:
من با نظر دوست موافقم
البته محمود گفته توانایی ها و استعداد هاتون رو لیست کنید
در لیست دیگر هم علایقتون رو لیست کنید البته با اولویت
تا بتونید ببینید که چه چیزی رو که به آن بیشتر از کارهای دیگر علاقه دارید و توانایی و استعدادش رو هم دارید می تونید ادامه بدید. به نظر من راه خیلی خوبی پیشنهاد کردند.
منظورتون از شرایط رو نمی فهمم
وقتی شما توانایی انجام کاری رو دارید و استعدادش رو هم دارید دیگه به دیگران چه نیازی دارید خودتون می تونید از پس همه چیز بر بیاید. البته کار تیمی رو زیر سؤال نمی برم ؛ دوستان یه موقع جو کاذب ندهند.
کار تیمی نیاز به روحیه خاص خودش داره که اگر شما دارای این روحیه هستید خوب : بسم الله

دوست 1390/03/14 ساعت 03:34 ب.ظ

(سخته!!!!)
نباید اینقدر بدبین بود .بالاخره باید از یه جایی شروع کنیم.هرچه قدر هم اولش سخت باشه.
نوشتن همین علایق و استعدادها باعث می شه انگیزه بگیریم.در واقع این ها نشونه هایی هستن که راه رو به ما نشون می دن.شما شروع کن وبه خدا توکل کن ایشالا با کمک هم راه رو پیدا می کنیم.
با تشکر از آقای اسدی امید وارم همینطور با انرژی ادامه بدیم.

سلام دوست من
ممنون از انرژی که به من تمام دوستان میدی
مطمئنم که این انرژی کمکمون میکنه ایشالا.
خواهش می کنم. داشتم این راه رو می رفتم گفتم چرا با دوستانم نرم؟

[ بدون نام ] 1390/03/14 ساعت 08:33 ب.ظ

خب من علایقم رو نوشتم

بعدش چی؟

ممنون
ایشالا بزوردی در یادداشت بعد میگم

استعداد هات رو هم لیست کن
بعدش رو از محمود بپرس
من تو جوابی که برات نوشتم گفتم مراحل کار رو
مسئله که هست اینه که تو فکر می کنی که همین الان باید یه معجزه ای چیزی بشه
یه مقدار صبر پیشه کن با بقیه پیش برو

سلام محمود جان در اولین فرصت حتما لیست میکنم ولی متاسفانه فعلا درگیر پروژه مهندسی اینترنت هستم ... شما ادامه بده ایشالا تا اون موقع لیست میکنیم

سلام علی جونم
ایشالا
منتظریم مهندس!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد