جلسه ششم ریاضی مهندسی

سلام به دوستان گلم .

همگی خسته نباشید . خدمتتون عرض کنم جلسه ششم ریاضی مهندسی انشالله

 

سه شنبه 90/3/17 ساعت 8:30 صبح در کلاس 202

 

برگزار خواهد شد .


فردا لاپلاس تموم میشه . مثل اینکه جدی جدی ریاضی هم تموم شد !

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام خسته نباشید خانم جباری ... جلسه خیلی خوبی بود ... حسابی اذیت کردیم ... ایشالا جبران کنیم

سلام آقای سیدی . خواهش میکنم . نه اصلا اذیت نشدم . این همه ی کاری بود که از دستم بر میومد . همه ی سعی خودم رو کردم که کلاس مفید باشه . امیدوارم دوستان کم و کسری ها رو به بزرگی خودشون ببخشن .

[ بدون نام ] 1390/03/19 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام و تشکر از زحمتای شما
ممنون می شم اگه لطف کنید و جزوه این جلسه رو هم تو وبلاگ قرار بدید.

[ بدون نام ] 1390/03/20 ساعت 08:33 ب.ظ

قرار نمی دید؟

می خواستم حل تمرین های لاپلاس رو تموم کنم همه رو با هم بذارم تو ویلاگ . ولی چشم امروز میذارم .

[ بدون نام ] 1390/03/21 ساعت 11:26 ق.ظ

خیلی خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد