جزوه ی ریاضی مهندسی (90/3/10 ) و (90/3/17 )

سلام

وقت همگی بخیر

جزوه ی جلسات پنجم (90/3/10 ) و ششم (90/3/17 ) ریاضی مهندسی رو براتون گذاشتم . البته تصمیم داشتم به همراه حل تمرین هایی که استاد داده ، بذارم برای دانلود اما چون حل تمرین ها یه کم طول میکشید جزوه ها رو زودتر گذاشتم . از خانم ها سمانه بهزادی و ریحانه بهزادی هم تشکر میکنم که در این مدت زحمت کشیدن هر مطلبی رو که در این جلسات گفته شد نوشتن و جزوه هاشون رو در اختیار ما گذاشتن که بذاریم تو وبلاگ . همینطور استاد رشتیان جلسه ی آخر قسمت های مهم رو به بچه ها گفته بودن. البته من هم اون جلسه سرکلاس نبودم . ولی اون قسمت های مهم رو از بچه ها گرفتم براتون گذاشتم. برای همتون آرزوی موفقیت می کنم .


 جزوه جلسه پنجم (90/3/10 )

جزوه جلسه ششم(90/3/17 )

قسمت های مهم طراحی الگوریتم

نظرات 10 + ارسال نظر
جواد-z 1390/03/21 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام
با تشکر از خانم جباری به خاطر زحمات و آموزش خوبشون
فقط خانم جباری اون چیز یادتون رفت (در رابطه با طراحی الگوریتم)

چشم اونم امروز میذارم

جواد-z 1390/03/21 ساعت 10:11 ق.ظ

ممنون از شما

[ بدون نام ] 1390/03/21 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام
دوستان دعا کنید این ترم رو همه به خوبی تموم کنیم. واقعا ترم سختی بود. امیدوارم که همه نیایج زحماتشون رو ببینن.

جواد-z 1390/03/21 ساعت 01:44 ب.ظ

جاااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟ خانم جباری از شما تشکر
ولی اون تشکر قبلی که اسم من خورده رو من نفرستادم
حالا یکی بیاد ثابت کنه اینو من فرستادم
ولی فکر کنم از لحنم مشخص باشه که این orginale
مرسی دوستان دم امتحان اونقدر خوشن دست از شوخی بر نمیدارن ما که داریم میمیریم از ترس...

البته از روی IP آدرس هم مشخص بود که اون قبلی رو شما نفرستادید .

جواد-z 1390/03/21 ساعت 01:53 ب.ظ

راستی یه سوال، تو پیوست طراحی الگوریتم بخش 3 زده اجرای الگوریتم... 12نمره... و یه جاش زده بدون کد،منظور چیه، یعنی داده ها رو میده مثلا میگه رو الگوریتم فلوید نتیجه چیه یا اینکه داده ها رو با کد برنامه میده میگه خروجی چیه؟
تشکر

راستش من هم اون جلسه سر کلاس نبودم . ولی هر دو حالتی که گفتید امکان پذیره .

[ بدون نام ] 1390/03/21 ساعت 10:15 ب.ظ

تشکر فررررررررررراوووووووان.
واقعا خانم جباری ما شما رو نداشتیم چی کار باید میکردیم
البته همین طور دیگر دوستان که بی منت به بقیه کمک میکنن

هستی 1390/03/22 ساعت 07:21 ب.ظ

میشه خواهشا جزوه جلسات اول و دوم و.. رو هم بذارید.
من برای دانشگاه پیام نورم و استاد خوبی نداشتم جزوه شما خیلی بمن کمک کرد فقط خواهشا اون اوایل رو هم زود بذارید.من چند روز دیگه امتحان دارم.

دوست عزیز جزوه ی همه ی جلسات تو وبلاگ بودن . من آدرس دانلود همشون رو برات گذاشتم . برو به این آدرس ها و دانلود کن .فقط جلسه ی اول یه دوره از ریاضیات پایه ست . از جلسه دوم ریاضی مهندسی شروع میشه .

جلسه اول :
http://s1.picofile.com/file/6589907442/Math_1_2003.doc.html
جلسه دوم :
http://s1.picofile.com/file/6662390340/math_sesion
جلسه سوم :
http://s1.picofile.com/file/6676245470/MATHEMATIC
جلسه چهارم :
http://s1.picofile.com/file/6742701206/math4.doc.html

سلام خانم جباری خیلی لطف کردید ... واقعا ممنون ...
بابته تمرین ها هم یک دنیا ممنون ...
از خانم های بهزادی هم تشکر میکنم که زحمت کشیدند ...
همیشه موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] 1390/03/26 ساعت 02:22 ب.ظ

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم.(تمرینات)

بنیاد امور دانشجویان جمشید کاشانی ملقب به هلو برو تو گلو

می شه فهمید در درس برنامه سازی و اسمبلی بسیار قوی هستید و مطمئنیدکه 20 میشید . حالا هم میخواید ریاضی رو 20 بشید . تمرین ها رو یکشنبه شب میذارم .تشریحی نوشتن و پاک نویس کردن کمی وقت میبره .

[ بدون نام ] 1390/03/26 ساعت 07:14 ب.ظ

دست شما درد نکنه

برنامه سازی زیاد قوی نیستم.ولی خیالم از بابتش راحته. راستی بی زحمت میشه قبل از گذاشتن جوابا در صورت امکان سوالات رو هم قرار بدید. من متاسفانه سوالات رو گم کردم. اگه شما هم نتونستی از بقیه دوستان خواهش میکنم این لطف رو در حق من انجام بدن. خیلی خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد