جواب سوالات ریاضی

سلام به همه ی دوستان گلم

خداقوت . امیدوارم این دوتا امتحان باعث خستگی تون نشده باشه .

دارم تمرین هایی رو که استاد برای ریاضی مهندسی داده بود مینویسم که برای دانلود بذارم . سوالات صفحه ی ۱۱و بخشی از سوالات صفحه ۱۳ + یکی از معادلات حرارت رو که استادداده بود روشتم . فعلا اینا رو داشته باشین بقیشون رو هم دارم می نویسم که بذارم . امروز دوباره به اینجا سر بزنید .

همون طور که میدونید ممکنه بی دقتی پیش بیاد . پس اگر سوالی به نظرتون اشتباه اومد یا راه بهتری براش داشتید حتما من رو در جریان بذارید . از بابت تاخیر عذر خواهی میکنم . بیشتر از اونی که فکرش رو میکردم زمان میبره .

یه نکته ی دیگه که میخواستم یادآوری کنم اینه که حتما سری سینوسی و سری کسینوسی (همون قسمت هایی که در جلسات سه شنبه گفته نشد ) رو بخونید .

در لینک چهارم آخرین صفحه ی فایلی که براتون گذاشتم یک معادله حرارت هست و خیلی مهمه . با استفاده از لاپلاس حل کردم.باید روش لاگرانژ معادلات دیفرانسیل رو هم برای حلش بلد باشید .


سوالات لاپلاس

جواب سوالات صفحه ۱۱ لاپلاس

 جواب بخشی از سوالات صفحه ۱۳ + یک معادله حرارت(فرمول های حرارت)

 جواب باقی سوالات صفحه ۱۳ +سوالات صفحه۱۴ + یک معادله حرارت (لاپلاس)





موفق باشید

نظرات 29 + ارسال نظر
علی . ب 1390/03/30 ساعت 09:02 ق.ظ

خیلی خیلی ممنون.

خواهش میکنم .

سلام خانم جباری ...
واقعا بابته زحمتهای که برای ما کشید ممنونم ...
خیلی لطف میکنید ...
امیدوارم همه ی دوستان قدر بدونند و حداقل یه تشکر بکنند!

ممنونم . امیدوارم مفید باشه .

ز.بهزادی 1390/03/30 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام عزیزم از بابت تمرین ها یه دنیا ممنون.امیدوارم بتو نیم زحمتاتو رو جبران کنیم.

خواهش میکنم عزیزم .قابل شما رو نداشت .

جواد-z 1390/03/30 ساعت 11:04 ق.ظ

خانم جباری ممنون

خانم یا آقای محترم . می دونم که جواد-z نیستی . نمی دونم چی باید به شما بگم ؟ یعنی انقدر به اسم و شخصیت خودت شک داری که حاضر نیستی از اسم خودت استفاده کنی و از اسم دیگران استفاده میکنی ؟ جای تاسفه ...

-----------------
علی .ب :
حالم از افراد بی وجود بهم می خوره !!!
-----------------
هنرخواه :
واقعا نمی دونم بعضی ها چه قصدی دارن از این رفتارشون

مرتضی خادمی 1390/03/30 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام خانم جباری
خیلی خیلی خیلی خیلی... ممنون
خسته نباشید

سلامت باشید

ز.ع 1390/03/30 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام و خسته نباشید

ممنون از زحمات شما.
واقعا متاسفم برای افرادی که با این لحن صحبت میکنن.
امیدوارم جواب بی احترامی شون رو به زودی بگیرن.
حتما میدونن که هر عملی عکس العملی داره. تو این دنیا چیزی بی جواب نمی مونه

من می تونم تقریبا حدس بزنم که این لحن می تونه مربوط به چه کسی یا کسانی باشه. واسشون متاسفم

از خانوم جباری هم خواهش میکنم به خاطر حرفای بی ارزش و بیهوده بعضی ها خودشون رو نارحت نکنن.

باز هم خیلی خیلی ازتون ممنونم

[ بدون نام ] 1390/03/30 ساعت 01:03 ب.ظ

از دوستانی هم که عضو وبلاگ هستن خواهش میکنم نظرات بی ارزش رو حذف کنن تا باعث رنجش خانم جباری و بقیه دوستان نشه.

جدی 1390/03/30 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام واقعا از مهندس با سواد مملکت بعیده این طوری حرف بزنه.فکر کنم نظرات بعده تایید ثبت بشن بهتره ....

منم به نوبه خودم تشکر می کنم.مژگان جان ممنون

جواد-z 1390/03/30 ساعت 01:31 ب.ظ

خانم جباری veryyy تشکر مسلما هیچ کاری نمیتونیم برای جبران بکنیم به جز دعای خیر، واقعا ممنون
واقعا نمیدونم چرا بعضیا انقدر احساس خوشمزگی میکنن...
به هر حال شاید حدف شخص متشنج کردن جو باشه و این ارضاش کنه ولی اینجا این کارا جواب نمیده، از همه اینا که بگذریم میخوام بگم آقا/خانم x شما دیگه بزرگ شدی سعی کن خودتو درست کنی و رو شخصیتت کار کنی، با کودک درونت مبارزه کن، سعی کن دچار بحران های شخصیتی-روانی نشی، به فکرا و انگیزه هایی که تورو به این سمت میکشونه نه بگو...
اگه خواستی نجات پیدا کنی رو کمک من حساب کن

علی .ب :
این دیگه خود جواد بود
--------------------------------------------------
جباری :
تنها چیزی هم که من رو واقعا خوشحال میکنه همون دعای خیره .ممنون

حسام آقائی 1390/03/30 ساعت 01:49 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

سلام خانم جباری
خسته نباشید و خیلی ممنون

امکانش هست جواب این سوال هم بزارید:

Uxx=Ut
U(0,t)=1
U(1,t)=1
U(x,0)=1+sinPx

این معادله رو هم با استفاده از فرمول های حرارت و هم با استفاده از لاپلاس حل کردم گذاشتم .

حسام آقائی 1390/03/30 ساعت 02:03 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

زحمت اینم میکشید...

Ut=C^2Uxx
U(0,t)=T0
U(L,t)=T1
U(x,0=F(x

این سوال هم دوتا فرمول داره که در جواب همون سوال قبلیتون با استفاده از معادله حرارت گفتم .

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم جباری

بابت حل تمرین ها ازتون متشکرم. امیدوارم با کم لطفی این دوستان شما دل سرد نشده باشید.
من از طرف همه دوستان از شما تشکر می کنم.

واقعا برای بعضی از دوستان متأسفم که وبلاگ رو با .... اشتباه گرفتند.
در ضمن نظرات از این به بعد پس از تأیید ثبت می شوند.

سلامت باشید . خواهش میکنم . تا دلسردی خیلی مونده .این ترم این اولین بار نیست که با این دست مسائل مواجه میشم .

علی . ب 1390/03/30 ساعت 03:16 ب.ظ

متاسفانه یک عده لیاقت هیچی رو ندارن ...
اون دیدگاه هم میرم حذف کنم.

حسام آقائی 1390/03/30 ساعت 05:49 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

خانم جباری بابت حل سوال معادله حرارت خیلی ممنون...

یک سوال . چون فکر کنم من جزوه ام این خط U( 1,t )=1 اشتباه باشه...
اگه U( L,t )=1 باشه باز هم L=1 میشود !!!!!

نه یک نمیشه . اگر پارامتری دادن بذارید همونجوری بمونه . یعنی اگر L دادن همه جا باید L بنویسید .

ز.ع 1390/03/30 ساعت 06:43 ب.ظ

یه سوال

نمونه سوالاتی که استاد دادن فقط مربوط به لاپلاس و معادله حرارت هست؟

هنرخواه :
یک برگه هم از مبحث فوریه داده اند.

[ بدون نام ] 1390/03/30 ساعت 06:44 ب.ظ

نمیدونم باید چطوری ازتون تشکر کنم ولی باید بگم لطفه خیلی خیلی زیادی در حق ما کردید

حسام آقائی 1390/03/30 ساعت 08:03 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

خیلی ممنون
خسته نباشید...

سلامت باشید

ضرغامی 1390/03/30 ساعت 10:24 ب.ظ

واقعا ممنونم خانم جباری خیلی زحمت کشیدی ممنون که چیزی رو که بلد هستی در اختیار بقیه هم میزاری .انشاا... ما هم قدر بدونیم و بتونیم جبران کنیم

افرادی هم هستند که شخصیت کاملی ندارند و مسلما برای دنیا یک موجود بی ارزش محسوب میشند متاسفانه از این جور آدمها کم نداریم دلم براشون میسوزه خانم جباری شما هم خودتو ناراحت نکن و خواهش میکنم کامنت های افراد غریبه رو حذف کنید لطفا
باز هم به خاطر زحماتتون تشکر میکنم

خواهش میکنم عزیزم .

حمیدرضا علیزاده 1390/03/30 ساعت 11:04 ب.ظ

خانم جباری مرسی از لطفی که به ما دارید

خواهش میکنم

مینو 1390/03/30 ساعت 11:52 ب.ظ

آرزو می کنم که در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید.
بابت همه چیز ممنونم.

منم جا داره به نوبه خودم احضار تاسف کنم که به جای تشکر و قدردانی بعضی ها از چه رفتارهای و حرفهای برای نشون دادن شخصیتشون استفاده می کنند ...
بازم ممنون ، منم براتون دعا میکنم اگه مستجاب بشه ...

متشکرم

خوب کامنت های افراد غریبه رو وقتی با اسم بچه های آشنا میان چکار کنیم ؟!!!
فکر می کنم بهترین راه همین ثبت نظرات بعد از تأیید هست.

حسام آقائی 1390/03/31 ساعت 04:42 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

حسام آقائی 1390/03/31 ساعت 04:47 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

چرا نظز من باید تایید بشه

من مگه عضو نیستم...

جباری 1390/03/31 ساعت 05:35 ب.ظ

یه سوال برای من پیش اومده . دانلود سوال ها و جواب های لاپلاس تا بعد از امتحان حدودای ساعت ۲ بعد از ظهر ادامه داشته ! واقعا بعد از امتحان اونا به درد کی میخوره !؟

علی . ب 1390/03/31 ساعت 11:33 ب.ظ

خانم جباری ، ما یسری بازدید کننده داریم که از بچه های خودمون نیستن.

حتی تو گوگل دنبال ریاضی مهندسی گشتن و به وبلاگ ما اومدن.

یه ثواب بزرگ بردید فکر کنم.

مینو 1390/04/02 ساعت 06:46 ب.ظ

خانم جباری شاید هم یه سری از بچه ها جوابا رو برداشتن تا از الان شروع کنن واسه ترم بعد که دوباره قراره ریاضی رو بخونیم

خدا نکنه عزیزم ایشالله که همه پاس میشن

م.اسدی 1390/04/04 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام . من نتونستم کلاسا رو بیام ولی همه جزواتتون رو دانلود کردم ( ریاضیم بعد از جدول ضرب = صفر ) . مطمئنم جاهای دیگه به دردم میخوره . خیلی ممنون

سلام . آرزو میکردم قبل از هر جایی این جزوه ها کمکی میکرد تا این امتحان ریاضی مهندسی رو به خیر بگذرونیم . موفق باشید .

خانم مینا 1391/02/31 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام کسی میتونه این سوال و تا ساعت 10 همین امشب یعنی 31 خرداد حل کنه ؟؟؟؟!!!

Ut-9Uxx=x
U(0,t)=0
U(5,t)=0
U(x,0)=0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد