کسب درآمد اس ام اسی !!!

سلام به همه دوستان من یه مطلب جالب دیدم گفتم بزارم اینجا شاید شما هم خوشتون بیاد !!!


کسب درآمد از اس ام اس های تبلیغاتی !!!
inPersia یک سیستم تبلیغاتی نوین است که هدف آن استفاده از پیامک که امروزه کاربرد زیادی نزد مردم دارد، جهت ایجاد یک گستره تبلیغاتی میباشد.
تفاوت عمده inPersia با سیستم ها و شرکت های دیگر نظیر اپراتورهای تلفن همراه این است که ما پس از کسب اجازه از سوی کاربرانمان برای آنها پیامک های تبلیغاتی ارسال میکنیم، و پیامک های ارسالی مرتبط با علایق، سن، شغل و ... کاربر است. همچنین ما سهم قابل قبولی از مبالغ دریافتی جهت تبلیغات را به حساب کاربران واریز میکنیم!
کلیه جوایز (قرعه کشی) و مبالغ پرداختی توسط شرکت اینسا (به شماره ثبت 383296) تضمین گردیده است .


آدرس سایت :

inPersia

خیلی جالبه ، اگه خواستید یه سر بزنید

نظرات 3 + ارسال نظر
علی . ب 1390/05/07 ساعت 04:20 ب.ظ http://ali-bahrami.ir

الان کار و کاسبی چطوره!؟

روزی چقدر کاسبی؟!


-----------------
علی نگو که از طریق پیامک امرار معاش می کنی!؟


خیلی باحال بودنه بابا کسب در آمد چیه !!!
چرا دیگه کلا همه خرج زندگیم از همین راه در میاد :دی

متین 1390/06/30 ساعت 03:49 ب.ظ http://bookha.rozblog.com

سلام من تو سایت کسب در آمد اس ام اس میخوام عضو بشم شمارم ایرانسل هست هر کاری کردم قبول نمیکنه برای ثبت نام خواستم بدونم شماره ایرانسل قبول نمیکنه یا مشکل از جای دیگه هست راهنمای کنید ؟لطفا جواب من در وبلاگ در نظرات بدهید ممنون میشم بای موفق باشید

سلام ... مشکلی نداره هر شماره ای داشته باشید قبول میکنه ... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد