فردا را فراموش نکنید ...

سلام به همه ی دوستان عزیز ...

طبق شنیده های قبلی احتمالا فردا ( 5 شهریور ) ساعت 12 نیمه شب به علت نزدیکی سیاره مریخ به زمین ما دو ماه در آسمان مشاهده خواهیم کرد ...طبق شنیده ها این حادثه هر 1200 سال یکبار اتفاق می افتد ... امیدوارم از دیدنش لذت ببرید ...

موفق و پیروز باشید ...


--------------------------------------------

این خبر با توجه به لینک زیر شایعه بوده و من رسما عذرخواهی میکنم از همه دوستان ...

http://www.toossky.ir/?p=2733

از خانم جدی به خاطر اطلاع رسانی خوبش هم تشکر میکنم ...

نظرات 14 + ارسال نظر
هنرخواه 1390/06/05 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.honarkhah.com

مرسی سید جان
خوب شد یادم انداختی داشت یادم می رفت

سید علی :
فدات ، عزیزی ، قابلی نداشت

مینو 1390/06/05 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام.مرسی که یادآوری کردید

سید علی :
خواهش میکنم ...

جدی 1390/06/05 ساعت 10:07 ب.ظ

http://www.toossky.ir/?p=2733
والا اینجا این طور نوشته..

ممنون خانم جدی ... خیلی جالب بود ...

علی . ب 1390/06/05 ساعت 10:13 ب.ظ



علی شنیدم رکب خوردی؟

سید علی:
والا من هم از کس دیگه شنیده بودم ، اینجور که معلمومه رکب خوردم ولی با تلسکوپ شاید بشه دید :دی

دوست 1390/06/05 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام دوستان از انتخاب واحد خبر دارید؟!مثل اینکه از ۱۲ تا ۱۵ شهریور انتخاب واحده.
گرافیک کامپیوتری دادن به آقای مهدیخانی!مگه رشته ایشون معماری کامپیوتر نیست؟!!این دو تا چه ربطی به هم دارن.

سید علی :
سلام ... اخبار مربوط به انتخاب واحد رو هم در وبلاگ قرار میدم ...
بله ظاهرا اینجوریه ...

مهرداد 1390/06/06 ساعت 12:07 ق.ظ

آخه 12 شب ، 26 ام ماه، ماهی تو آسمون نیست! با تلسکوپ هم نمیشه ماهو دید ،موقع سحر شاید بشه دیدش. مریخ فقط چند کیلومتر به زمین نزدیک میشه ،خیلی محسوس نیست.

سید علی :
آقا مهرداد نزن عزیز ، من که تکذیبش کردم :دی

جدی 1390/06/06 ساعت 12:47 ق.ظ

ببخشیدا آقای سیدی...
این خبرو من خیلی جاها دیدم ولی امشب دیدم تو اخبار چیزی در موردش نگفت شک کردم.تا اینکه تو این سایت دیدم تکذیبش
کردن...

سید علی :
خواهش میکنم خانم جدی این چه حرفیه خیلی ممنون که اطلاع دادید ...
من هم از یکی از دوستان شنیدم فکر میکردم حقیقت داره که احتمالا اون بنده خدا هم نمیدونسته ...

امیر شعبانی 1390/06/06 ساعت 05:56 ب.ظ http://asre-digital.com

سلام! من رفتم چیزی ندیدم :دی

دوستان عزیز! من رتبم شده 3565 آیا قبول میشم این دانشگاه!؟ میشه اطلاعاتی در مورد این دانشگاه بهم بدین؟ از تهران- افسریه هستم. استاداش چه جورین؟ سخت گیر؟ با سواد و ...

علی . ب 1390/06/06 ساعت 08:13 ب.ظ http://ali-bahrami.ir

سلام،

برو به لینک ، همه چی دستت میاد :
http://forum.karshenasi.com/viewtopic.php?f=28&t=11069&p=119763


در مورد قبولی هم شانسش رو داری !

یه دوست بصیری 1390/06/07 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام
من دوباره اومدم.
منم هی منتظر بودم ۵ شهریور برم این رویدادو ببینم اما با خودم می گفتم این اتفاق به این مهمی رو چرا تو اخبار اعلام نمیکنن.

خلاصه اونشب کلی منتظر موندم ساعت دوازده بشه ! اما نمی دونم چی شد یه هو همه چی یادم رفت و رفتم خوابیدم.
فرداش بیدار شدم گفتم ای دله غافل ۱۲۰۰ سال دیگه چه جوری بیام این صحنه زیبا رو ببینم. کلی افسوس خوردم.
اما حالا که دیدم تکذیب شده می گم ای دل غافل دیدی چه جوری سر کار بودی

[ بدون نام ] 1390/06/07 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام دوستان آخه شما به من بگید (اونایی که رفتن ببینن دیدن چیزی نبوده)با اون همه ابر توی آسمون وبارون شدیدی که میامد چه طوری دیدید چیزی نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام ... خوش اومدین دوست بصیری ... نظرتون خیلی باحال بود ....
------------------------------------------------------------
من خودم هم چیزی به جز ابر و بارون ندیدیم ... ماهم ندیدم
واقعا باحال بود !!!

دوست بصیری 1390/06/08 ساعت 06:13 ب.ظ

ممنون آقای کیانور .
با حالی از وبلاگتونه

خواهش میکنم ... تو اون که شکی نیست
البته همش به خاطر دوستان باحالی که اینجا میان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد