مثل اینکه این ترم بالا پشت بوم هم کلاس داریم !!!

به این عکس و شماره کلاس دقت کنید :


405 کجاست!؟ :دی

نظرات 8 + ارسال نظر
علی . ب 1390/06/08 ساعت 09:44 ب.ظ

راستی یه چیز دیگه !
کارگاه کامپیوتر 3 کدوم بود!؟

هنرخواه 1390/06/08 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.honarkhah.com

طبقه اول ساختمون اونوری قراره تموم بشه کلاس 405 اونجاست احتمالا

علی . ب 1390/06/08 ساعت 11:00 ب.ظ

منم شک کردم ...
امیدوارم اونور زودتر کامل شه ...
تو تابستون که خوب داشتن می‌ساختن ...

هه هه چه حالی میده ... حالا خدا کنه درسش سخت نباشه بعد کلاس هوس خود کشی نزنه به سرمون
-------
راستی علی کارگاه 3 همون کارگاهی که آز مهندسی میرفتی

علی . ب 1390/06/10 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.ali-bahrami.ir

من این ترم ، پنجشنبه فقط یه درس دارم
بانک اطلاعاتی ...

[ بدون نام ] 1390/06/10 ساعت 11:19 ب.ظ

آخه چه کاری بود کردی شما که باید این راه رو 5شنبه ها میرفتید و برمیگشتید چرا تابستونتونو خراب کردید که تو اون گرما برید و بیاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

علی . ب 1390/06/11 ساعت 12:55 ق.ظ

تا اونجا که من یادمه ، ترم تابستونی نبوده که من واحد بر نداشته باشم :

1- ......................
2- تابستون خراب نشد ! ( مثلا هر روز میخوردم میخوابیدم خراب نمیشد؟ مگه روزهایی که تو دانشگاه هستم بهم سخت میگذره!؟ والا فقط خوش میگذره ... )
3- تابستون هم ماه خداست ... گرمایی احساس نشد !
4- حال و حصوله هوش و شبیه سازی رو در طول ترم نداشتم ...
5- تنها بدیش اینه که «دوستام» رو پنجشنبه کمتر می بیم.
6- خوبی اصلیش هم اینه که صبح 8:15 کلاس ... 11 بای بای !

( نگین سرویس نیست اون ساعت، که کنار اتوبان ... اتوبوس کولر دار تا دلت بخواد هست ! )

7- یه خوبی دیگه هم داره ، پنجشنبه کمتر من رو تحمل می کنید !!!!

[ بدون نام ] 1390/06/13 ساعت 08:53 ب.ظ

1-ما که از شما سختی ای بهمون نرسیده که بخوایم تحمل کنیم.
2-هر کدوم از بچه های دانشگاه هرموقع هرکجا هستن موفق و خوش باشن
3-خوب کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد