زمان و مکان حرکت سرویس ایاب و ذهاب


زمان و مکان حرکت سرویس ایاب و ذهاب

آقای نوری:09125680188

تهران

ساعت حرکت

آزادی: داخل ترمینال آزادی جنب تالار غذا خوری

6:30

رسالت:میدان رسالت-روبروی مسجد-بطرف سیدخندان

5:40

سیدخندان:خیابان شریعتی-زیرپل سیدخندان 100متر جلوتر-نمایندگی سایپا

5:50

ونک:خیابان ملاصدرا-جلوی ساختمان بورس

6:10

شهرک غرب:میدان صنعت-جنب ایستگاه سواری های تاکسی به طرف همت

6:20

متروصادقیه:درب شمالی مترو-خیابان گلدیس جنب پارکینگ عمومی مترو

6:30

کرج

ساعت حرکت

میدان امام حسین:نرسیده به میدان امام حسین-روبرو پمپ بنزین

7

45متری گلشهر:جنب نمایندگی ایران خودرو

7:15

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/06/22 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام.تاریخ شروع کلاسها از چندمه؟

سلام ... عزیز
تاریخ شروع کلاس هم مثل مدرسه هاست فرقی نداره از اول مهر !!!

علی . ب 1390/06/22 ساعت 08:30 ب.ظ

علی ...
من یبار نشد از یجا متن HTML کپی کنم ، عین اون رو ارسال کنم !!!

همیشه جدول رو از نو کشیدم ... ، الان ساعت حرکت ها رو می‌تونی بخونی؟!

راست میگی حواسم نبود الان درستش کردم ...
خوب بیکاری از نو کشیده مثل من کوچیکش میکردی ...

علی .ب 1390/06/22 ساعت 09:59 ب.ظ

همینه که هیچوقت تو زندگی پیشرفت نمی‌کنیم !!!

دستت درد نکنه ! ( الان حداقل میشه خوند ... )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد