تاریخ شروع کلاسها رسما اعلام شد ...

با تشکر از جناب آقای فلاح برای اطلاع رسانی خوبشون ... در تماسی که با ایشون داشتم ساعت شروع کلاس ها به شرح زیر است !!!

شروع کلاس ها نیمسال اول 91-90 از 28/6/90 می باشد.

کسانی که میخواهند بیان لطفا اعلام کنند ... 

نظرات 30 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/06/27 ساعت 01:05 ب.ظ

چرا انقدر دیر اطلاع رسانی کردن.من که نمیام بی خیال

منم نمیدونم چرا اینقدر دیر اطلاع رسانی شده ، احتمالا به خاطر ورودی های جدید هست که دیر اعلام شده ...
در هر صورت اگه قرار باشه همه بیان منم میام بچه ها رو ببینم وگرنه هفته اول کی میره دانشگاه !!!

علی. ب 1390/06/27 ساعت 04:33 ب.ظ

من تا حالا تو تابستون ترم تحصیلی رو شروع نکردم و نخواهم کرد ...

میگن بوی ماه مهر ... باز آمد بوی ماه مدرسه ...
نه بوی پایان تابستوتن ... بوی ...

من نمیتونم بیام ...
تمام برنامه ریزی ها برای اول مهره

ایشالله پنجشنبش رو میام

علی. ب 1390/06/27 ساعت 04:35 ب.ظ

البته اگه پنجشنبه کسی پایه باشه ... میام.

علی. ب 1390/06/27 ساعت 04:45 ب.ظ

آقا پنجشنبه هم که 31 امه !!!
اون رو هم نمیام


ایشالله دوشنبه بعدش

نرگس.آ 1390/06/27 ساعت 05:05 ب.ظ

به به چه دانشجویان نمونه ای

از علی و نرگس خانم به خاطر نظراتشون تشکر میکنم ...
فعلا که معلوم نیست ... ولی اگه همه بیان ما هم مجبوریم بریم ...
نه برای کلاس ، نه برای بوی ماه مدرسه !!!
برای اینکه یا همه بریم یا هیچکس نره !!!
متاسفانه دوستان همکاری لازم رو ندارند !!!

تا اینجایی که من آمار گرفتم هیچکسی نمیاد ... پس احتمالا اولین جلسه بشه همون 4 مهر ... به امید دیدار تمامی دوستان عزیز

جباری 1390/06/27 ساعت 10:12 ب.ظ

من و خانم حقایقی هم دوشنبه نمیایم . از یه تعداد (حدود 10 نفر )از دوستان هم که در رابطه با اومدنشون در روز دوشنبه پرسیدم ،گفتن نمیان . بعضی ها هم اصلا با من برخورد جدی کردن که این چه سوالیه که می پرسی و از تو بعیده و این حرفا دیگه . . . اما اگر بدونیم بچه ها پنجشنبه میرن دانشگاه ، ما هم میریم

علی بهرامی نژاد 1390/06/27 ساعت 10:27 ب.ظ

نترس ، افرادی مثل جواد . زی و بعضی خواهران گرامی هستن که برن

// جلسه آخر یادته علی؟

@خانم نرگس.آ:
ممنون

ممنون خانم جباری از اطلاع رسانی ...
علی جان ایشالا برای اونا هم تجربه شده باشه ... دیگه از کارا نکن
احتمالا پنجشنبه هم کنسله چون تابستون هنوز تموم نشده که !!!

جواد-z 1390/06/28 ساعت 11:20 ق.ظ

منم نمیرم
نه دیگه واقعا نمیرم آدم از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه
علی چرا شایعه میکنی اون دفعه که رفتم قضیه داشت
راستی سید یه چیز خیلی وقته میخوام بگم اون قضیه درس شبیه سازی و درس آمار فکر نکنم به هم ربط داشته باشه هر چند دکتر اسکندری میگفت باید پیش نیاز باشن ولی تو سیلابس دروس رجا هم پیش نیاز شبیه سازی، مهندسی نرمه

ایول جواد ... آفرین
مرسی جواد جان میدونم خودم هم هر جا رو گشتم پیش نیاز نبود ، نمیدونم چی بگم ... حتما پیگیری میکنم هفته دیگه ... ممنون که به فکرم بودی

علی 1390/06/28 ساعت 12:44 ب.ظ

جواد ، امروز سرویس بود یا نه!؟

بگو که رفتی ... بلند بگو همه بشنون


@علی :
میگم ، آمار احتمال هم برداشتی؟

[ بدون نام ] 1390/06/28 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام به همه دوستان.امیدوارم کسی امروز نرفته باشه.بگید 5شنبه هم نمیاید،خیال همه راحت شه.همگی ایشالا 4ام مهر اولین روزمون باشه. به امید شروعی همراه با موفقیت

آره علی جان من آمار و احتمال هم برداشتم ولی شاید حذفش کردم
حالا ببینیم چطور میشه ...
طوطی جان من هم امیدوارم که 4 مهر در اولین روز دانشگاه همدیگر رو ببینیم پنجشنبه هم که جزو تابستونه !!!

دانا فولادی 1390/06/28 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام دوستان می دونین حرا دیر تاریخ شروع کلاسا رو اعلام کردن؟ حون اصلا قرار نبوده امروز تشکیل بشه فقط می خواستن که ما هفته ی دیگه بریم ، که متاسفانه موفق شدن!!!!!

[ بدون نام ] 1390/06/28 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام دوستان 5شتبه کسی هست که بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی. ب 1390/06/28 ساعت 07:28 ب.ظ

خانم فولادی:
متاسفانه موفق شدن!؟


البته با این دانشجویانی که من دیدم تو این 2 ترم ... بعید می دونم موفقیتی دار کار بوده باشه

علی :
حذف نکنی یوقت ...
5 ترمه میشیا ...

علی . ب 1390/06/28 ساعت 07:30 ب.ظ

یعنی پنجشنبه هم کسی میخواد بره!؟
من که نمیام ( هنر کردی !!! )

جمشید 1390/06/28 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام به همگی.
تا اونجایی که من خیر دارم، امروز (دوشنبه) کسی نرفته بود، البته 5شنبه رو نمیدونم.
اگه جوادz نره کسی نمیره!!!
چند وقت پیش که من رفته بودم یونی، تاریخ شروع کلاسارو پرسیدم. اون خانم مراقبه (که به همه اجازه تقلب هم میداد و بعضیا از امتحانات خاطره ی خوبی دارن)، که اگه اشتباه نکنم فامیلیش "طاعتی" باشه، بهم گفت که 28 شهریور شروع کلاساست، ولی نمی دونم چرا دیر اطلاع رسانی کردن؟؟؟
خب خیلی هم جای تعجب نداره، مگه یادتون نیست موقع انتخاب واحد چه بلایی سرمون اومد؟
یادتونه که 2جای مختلف سایت 2تا تاریخ انتخاب واحد زده بودن!!!
بهر حال به امید دیدار تا 4 مهر...

خانم فولادی ممنون ، نظرتون بسیار جالب بود ... ولی من فکر میکنم میخواستن مارو تست کنن ببینن چقدر بچه درس خون داریم ...
چون خبری از دانشگاه به دستم نرسیده فکر کنم همون متاسفانه موفق شدن شما باشه
علی جان گفتم شاید !!!
جمشید باهات موافقم اگه جواد نره دیگه کسی نمیره
دوست عزیز ایشالا 4 مهر زیارتتون کنیم ، هنوز تابستون تموم نشده که کلاس ها شروع بشه یعنی واقعا میخواید از بچه مدرسه ای ها زودتر برید کلاس !!!

جواد- z 1390/06/29 ساعت 02:58 ق.ظ

علی جمشید و سید ممنون از اینکه انقدر بهم لطف دارید
من فقط اسمم بد در رفته
ولی واقعا من که آخرشم نمیخوام برم شما چه جوری روتون میشه از رفتن صحبت کنید...

جواد جان خواهش میکنم قابلی نداشت
فقط اسمت بد در رفته !!!
واقعا آخه چرا ؟؟؟

[ بدون نام ] 1390/06/29 ساعت 04:32 ب.ظ

خانم جباری ممنون حرفمونو وبلاگی کردی.دمت گرم

جباری : خواهش میکنم . دم شما هم گرم

هنرخواه 1390/06/30 ساعت 06:14 ق.ظ http://www.honarkhah.com

من که پنج شنبه یه سر میرم یونی ولی خیالت راحت سید جان کلاس نمیرم

امیدوارم همه دوستان تابستون خوبی رو پشت سر گذاشته باشند.

من چیکار دارم محمد رضا جانباشه خوش بگذره
ببین کسی اومد بود به ما هم خبر بده تو جم لیکس بگیم

هنرخواه :
چشم سید جان ، عکس هاشون رو میدم بهت هم تو وبلاگ بزار هم تو فیسبوک ....

[ بدون نام ] 1390/06/31 ساعت 01:40 ب.ظ

salam dostan 2shanbe mirid uni ya na

سلام
هستیم در خدمتون دوشنبه 4 مهر وعده ما دانشکده

سرحدی 1390/07/01 ساعت 12:24 ق.ظ http://q

سلام به همه همکلاسی ها امیدوارم تابستون خوبی رو گذرونده باشید و شروع کلاس ها رو همه ۴ مهر انتخاب کرده باشید نه زودتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد