جزوه

سلام

وقت همتون بخیر

جزوه جلسه سوم گرافیک رو براتون گذاشتم. همین طور نمونه کد هایC#c گروه ۱ و ۲ و ۳(جلسه سوم ).البته تکست فایل های این کد ها رو هم برای دوستانی که  Visual Stodio ندارن گذاشتم . با Note Pad  میتونن کد ها رو ببینن .


جزوه گرافیک (جلسه سوم )

نمونه کدC#c گروه ۱ (جلسه سوم )

نمونه کدC#c گروه 2 (جلسه سوم )

نمونه کدC#c گروه 3(جلسه سوم )

نظرات 7 + ارسال نظر
جمشید 1390/07/27 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام...
واقعا ممنون خانم جباری.
از زحمات همگی ممنون...

خواهش میکنم. قابلی نداشت

سپیده 1390/07/28 ساعت 07:31 ب.ظ

مژگان جون خیلی خیلی ممنون

خواهش میکنم عزیزم

[ بدون نام ] 1390/07/30 ساعت 11:37 ق.ظ

یعنی واقعا دستتون درد نکنه و ایشاا... هر چی از خدا بخوای بهت بده

. . . آمین !!!

[ بدون نام ] 1390/07/30 ساعت 04:50 ب.ظ

این جزوه گرافیکو دانلود نمی کنه .هم اینو دانلود نمی کنه.هم اون قبلیارو

!!!!!! . من دوباره دانلود کردم مشکلی پیش نیومد . به راحتی دانلود شد . شاید اشکال از سیستم شما باشه . دانشگاه که اومدید فلش بیارید جزوه رو از خودم بگیرید .

علی بهرامی 1390/07/30 ساعت 07:49 ب.ظ

یه شیرمردی (شیرزن هم شد ، عیبی نیست ... ) این تمرین مباحث رو حل کنه بزاره اینجا ...

چی بود!؟ شمسی به میلادی؟ و میلادی به شمسی ...

[ بدون نام ] 1390/08/01 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام
من با تابع ToDateTimeکه برای کلاس persiancalendarنوشتم ولی شمسی رو غلط نشون میده.سالشو هزار تا بیشتر از میلادیه
نمی دونم مشکلش چیه.

[ بدون نام ] 1390/08/04 ساعت 10:54 ق.ظ

واقعا مرسی اگه ممکنه همه جلسات گرافیک رو بزاریدبرای دانلود واقعا ممنونتون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد