نمونه کد

سلام 

وقت همه بخیر

استاد رضائیان چند سری نمونه کد گذاشتن که به همراه Text File های هر کدوم به اضافه جزوه هوش مصنوعی که دوستان خواسته بودن براتون گذاشتم .


نمونه کد گروه اول G1

نمونه کد گروه دوم G2

نمونه کد گروه سوم G3

نمونه کد گروه دوم G2-5

نمونه کد گروه سوم G3-5

نمونه کد Persian Date Time


(پ ن : دوستانی هم که جزوه ی هوش مصنوعی رو (تا قبل از ساعت 22 جمعه شب) دانلود کردن جزوه ی اصلاح شده ی هوش مصنوعی رو دوباره دانلود کنن .)

نظرات 20 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/08/06 ساعت 05:44 ب.ظ

با تشکر فراوان اگه ممکنه جزوه گرافیک رو هم بزارید

خواهش میکنم . . . چشم(به محض اینکه پاکنویس شد)

[ بدون نام ] 1390/08/06 ساعت 06:16 ب.ظ

دست گلت درد نکنه.
راستی چرا گروه اول یه دونه داره،ولی اونیکی گروها دوتا؟

گروه اول هم دوتا داره . ولی عنوانش شده Persian Date Time

[ بدون نام ] 1390/08/06 ساعت 07:52 ب.ظ

با تشکر.
فقط یه سوال؟
چرا اسم فایل جزوه هوش رو IE گذاشتین؟

حق با شماست . باید AI میذاشتم . اما برای اینکه فایل ها طبق ترتیبی که میخوام تو سیستمم ثبت بشن این جوری اسم گذاری کردم .

صبحی 1390/08/06 ساعت 10:57 ب.ظ

خسته نباشید
من ترم های پیش اصلا به وبلاگ مراجعه نمی کردم ولی این ترم خیلی از مطالبش استفاده می کنم
خواستم یه تشکر ویژه از همه دوستانی که زحمت می کشن داشته باشم
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

خواهش میکنم . وظیفه ست

مرسی مژگان عزیز

خواهش میکنم دوست گلم

ز.بهزادی 1390/08/07 ساعت 08:42 ق.ظ

دوست عزیزم ممنون به خاطر همه زحمت هایی که میکشی.
دست همتون درد نکنه.
امیدوارم که در پناه خدا موفق باشید.

پریسا 1390/08/07 ساعت 10:58 ق.ظ

مژگان جان دست گلت درد نکنه. خیلی استفاده کردم ممنون

دوست 1390/08/07 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام مژگان عزیزو مرسی بابت جزوه. مرسی که به خواسته من اهمیت دادی.از خدا هم ممنون که دوست خوبی چون تو به من داد .

جباری 1390/08/07 ساعت 11:49 ق.ظ

از لطف همتون ممنونم . امیدوارم مفید باشه .

[ بدون نام ] 1390/08/07 ساعت 01:04 ب.ظ

ممنون بابت زحمتی که میکشی.

علی 1390/08/07 ساعت 03:38 ب.ظ

ممنون!

----------
می‌گم این خانما چه هوای همدیگه رو هم دارند !!!

خواهش میکنم !
----------------------
میگم بهتره دید رو عوض کنیم . این خانما دوست و همکلاسی هم هستن . جو دوستانه بهتر از جو فمینستیه

yOu3eF iR 1390/08/07 ساعت 04:09 ب.ظ

واقعا دست گلتون درد نکنه خانوم جباری.ایشاا.. هرچی که از خدا میخواین بهتون بده.
فقط نمیدونم چرا جزوه گرافیکو دانلود نمی کنه

ممنون از لطفتون . . . فقط ای کاش میگفتید مشکل دانلودش چیه ؟ یا چه پیغامی میده وقتی دانلود نمیشه ؟ بالای ۷۰ نفر دانلود کردن !!! اگه مشکلتون حل نشد اومدید دانشگاه فلش بیارید جزوه رو از خودم بگیرید .

علی 1390/08/07 ساعت 10:23 ب.ظ

امیدوارم فمنیستی نباشه

هنرخواه 1390/08/07 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.honarkhah.com

سلام خانم جباری
واقعا ازتون ممنونم ، چون بدجوری دنبال این فایل ها می گشتم که ببینم استاد چی درس داده

خواهش میکنم . . .

شریعت 1390/08/08 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام بچه واقعا خسته نباشید
کارتون عالیه

سلامت باشید

ممنون از این همه تشکر واقعا غافلگیر میشه آدم
من هم جا داره از تمامی دوستانی که زحمت میکشند ، خانم جباری ، علی بهرامی ، محمدرضا هنرخواه تشکر و قدردانی ویژه خودمو بکنم که واقعا به فکر دوستانشون هستن ... ایشالا همه ی دوستان موفق باشید ...

راضیه سادات کشفی 1390/08/10 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام.ممنونم خانم جباری.دست همه اونایی که تو این وبلاگ زحمت می کشند و جزوه هارو میگذارن درد نکنه.

جمشید 1390/08/12 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام...
ای بابا، چه خبره؟ همه دارن واسه همدیگه پپسی باز می کنن!!!
x از y تشکر میکنه، y از z تشکر میکنه و ...
عجب هوای همدیگرو دارید، دمتون گرم!

خب، حالا نوبت منه...
منم از همگی بچه هایی که تلاششون بی وقفه است، تشکر میکنم...
در آخر هم از خودم تشکر میکنم، شما زحمت نکشید!

علی 1390/08/14 ساعت 12:51 ق.ظ

منم از جمشید تشکر می‌کنم که یه وقت دل بچه نشکنه !

علیزاده 1390/08/17 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام به همه دوستان
خانم جباری اگه ممکنه تمرین تقویم که استاد رضاییان جلسه آخر و ساعت آخر نوشتند رو تو وبلاگ بگذارید. خیلی ممنون

سلام . استاد هنوز نمونه کدش رو نذاشتن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد