تولد محمدرضا هنرخواه

محمد رضا تولد مبارک 



*****************بهترین ها رو برات آرزو می کنم********************

نظرات 24 + ارسال نظر
علی 1390/08/17 ساعت 01:37 ب.ظ

تولد تولد ، تولدت ... تولدت مبارک ...

بیا شمعا رو فوت کــِـن که صد سال زنده باشی


یه محمد که بیشتر ندرایم ...

تولدت مبارک محمدرضا جان

ناشناسی 1390/08/17 ساعت 04:40 ب.ظ

تولدت مبارک
محمدرضا

[ بدون نام ] 1390/08/17 ساعت 09:06 ب.ظ

مبارکه مبارک

زاپاتا 1390/08/17 ساعت 10:23 ب.ظ

تولدت مبارک

انشاء الله جنش عروسیت



هنرخواه 1390/08/17 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.honarkhah.com

سلام به همه دوستان
علی جان و ابولفضل و دوستان ناشناس از همتون ممنون

محمود اسدی 1390/08/18 ساعت 12:02 ق.ظ

شب تولدت بهت زنگ زدم اما بر نداشتی.
تفلدت مبارک دوست عزیزم.

هنرخواه 1390/08/18 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.honarkhah.com

حسام جان از شما هم متشکرم

جمشید 1390/08/18 ساعت 12:31 ق.ظ

تولدت مبارک محمد رضا جان.


تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست...
چرا که هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند! (کوروش کبیر)

تقدیم به تو که بهترینی محمد رضا جان.

یادت باشه, هرسال که تولدت میشه, یه نگاه به گذشته ات بنداز.
ببین کجاها اشتباه کردی, کجاها کم آوردی و ...
که دیگه واسه تولد بعدی تکرار نکنی.

جباری 1390/08/18 ساعت 04:57 ب.ظ

تبریک میگم آقای هنرخواه . بعد از سلامتی و موفقیت امیدوارم تا سال بعد روز تولدتون به آرزوهاتون رسیده باشین .

سلام دوست عزیز. وبلاگ من در زمینه آموزش برنامه نویسی و طراحی وب فعالیت داره. در صورت تمایل من رو لینک کن و اگه میخوای به من خبر بده تا لینکت کنم.
عنوان: برنامه نویسی و طراحی سایت
آدرس: http://programmer.persianblog.ir
توضیح: آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت با ASP.net
با تشکر
هادی

[ بدون نام ] 1390/08/18 ساعت 09:37 ب.ظ

دادا اینجا تبلیغ ممنوعه

هنرخواه 1390/08/18 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.honarkhah.com

سلام به همه دوستان
جمشید جان مرسی . چشم حتما به حرفت عمل می کنم
--------------------------------------------------------
محمود جان واقعا ازت ممنون ، بابت گوشی هم ببخشید حتما دم دستم نبوده ، بچه ها میدونن الان یک مقداری درگیر یه سری کارم زیاد حواسم به گوشی نیست.
--------------------------------------------------------
خانم جباری مرسی از آرزوی خوبتون
--------------------------------------------------------
مرسی از همه دوستای خوب شرمنده کردید

محمود اسدی 1390/08/19 ساعت 10:50 ق.ظ

ایشالا که خیره .........

شاکی 1390/08/19 ساعت 06:26 ب.ظ

بابا یه چیز جدد بذارید .چند وقت از تولد گذشته دیگه باید براش زن بگیریم هنوز مطلب جدید نیست

هنرخواه 1390/08/19 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.honarkhah.com

اوه اوه چه شاکی

من که تبریک گفتم ولی این یه سوال داشت ذهنمو مشغول میکرد که گفتم بزار بپرسم : آقا یا خانم شاکی مثلا چه مطلب جدیدی بزاریم وقتی کسی نظری نمیده چی میخواید؟؟؟

اکبری 1390/08/21 ساعت 08:54 ق.ظ

با سید موافقم
آقا یا خانم شاکی لطفا پاسخ بده

شاکی 1390/08/21 ساعت 12:16 ب.ظ

چرا نظر نمی دن؟همه که نظر میدن؟
من به عنوان یه دوست میگم اینو(شما که دارین کارتونو به این خوبی انجام می دید منتظر تشکر کسی نمونید)چون من مطمئن هستم کار شما که در مسیر علم هست یک عبادت به حساب میاد و تشکر و اصلیتونو خدا بهتون اهدا میکنه.من نمی گویم سمندر باش یا پروانه باش

چون به فکر سوختن افتاده ای، جانانه باش

حدیثی از صادق آل محمّد(ع) بود در تفسیر یک ایه قرآن.

الّذی خَلَقَ المَوتَ و الحیاةَ لِیبلُوَکُم أحسَنُ عَمَلاً.خداوند، مرگ و زندگی را بیافرید تا شما را بیازماید که کدام یک کاری بهتر می کنید.همچنین پیامبر خدا(ص) فرموده است:

إنّ الله تعالی یحبّ مِن العاملِ إذا عَمِلَ أن یحسِن خداوند، دوست دارد که هر کارگزاری که کار می کند، نیکو کار کند

اکبری 1390/08/21 ساعت 01:33 ب.ظ

Like be shaki
در ادامه صحبت های شاکس عزیز باید بگم هفته پیش کلاس 2شنبه تعطیل بود 5شنبه هم اتفاق خاصی رخ نداد یه هوش مصنوعی بود که دوست خوبم هنر خواه زحمت آپلود جزوه رو کشید.
خبر مهم این هفته ثبت نام ارشد بود که خودم خبرشو گذاشتم دیگه اتفاقی نبود که بخوایم وبلاگ رو بروز کنیم.

شاکی 1390/08/21 ساعت 03:26 ب.ظ

ممنون آقای اکبری.اگه اجازه بدهید من با نام دیگه ای بیام چون اونبار شاکی بودم

اکبری 1390/08/22 ساعت 10:54 ق.ظ

خواهش می کنم جناب شاکی
کلا ما منتقدین رو دوس داریم

هنرخواه 1390/08/22 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.honarkhah.com

دقیقا من منظورم همین بود که ابولفضل جان گفت مطلب دیگه ای که جالب باشه نبوده که تو وبلاگ قرار بدیم ... منظورم این نبود که چرا بقیه تشکر نمیکنن !!!

علی 1390/08/22 ساعت 01:08 ب.ظ

آقا حالا من به یه چی گیر بدم :دی

ایشون ( آقای یا خانم شاکی ) ، گفتن که «همه نظر میدن»
خدایی همه؟
همه میشن کیا؟
همین مدیرهای وبلاگ + 2 ، 3 نفر دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد