شاهکار جدید دانشگاه (پیش ثبت نام ترم بعد)

به اطلاع دانشجویان می رساند جهت پیش ثبت نام نیمسال دوم91- 90(ازتاریخ01/09/90 )می بایست تا قبل از شروع پیش ثبت نام نسبت به واریز بدهی قبلی و شهریه ثابت نیمسال دوم خود اقدام نمایند تا فایل آنان در روز پیش ثبت نام باز شود.
مهلت پرداخت شهریه حداکثر تا تاریخ 30/08/90میباشد.
(بدهی خود را می توانید در کارنامه مالی خود مشاهده و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید).
 

پس از انجام پیش ثبت نام می بایست فرم تثبیت را پرینت نمایید.


لینک خبر در سایت دانشگاه

نظرات 17 + ارسال نظر

بنده خدا جمشید میخواست خبرش رو بزاره
---------------------------------------------
حتما بودجه دانشگاه تموم شده وگرنه پیش ثبت نام دیگه چه صیغه ایه !!!

اینم از راه های جدید پول درآوردنه دیگه.پیش ثبت نام دیگه چه صیغه ای من نمی فهمم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] 1390/08/22 ساعت 09:02 ب.ظ

ما دانشگاه قبلی پیش ثبت نام داشتیم ولی واریز شهریه قبل از اون لازم نبود...
اینم جدیده دیگه...

علی 1390/08/22 ساعت 09:27 ب.ظ

دکی !!!
دِ چقدر گفتم پول رو به موقع بریزید ...


----------------------
والا من 83 بدهکارم زورم میاد بریزم.

[ بدون نام ] 1390/08/22 ساعت 10:16 ب.ظ

خاک بر سر این دانشگاه

همه چی شده پول

[ بدون نام ] 1390/08/23 ساعت 05:58 ب.ظ

اگه همه بچه ها با هم هماهنگ باشن و کسی به قومپوزی که دانشگاه از خودش در کرده!!! اهمیتی نده میشه با این روش اعتراض رو نشون داد. در غیر این صورت که تسیلم شده به حساب میام و حقمون ناحق میشه.

خود دانید.

هنرخواه 1390/08/23 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.honarkhah.com

منم با این ناشناس ها موافق هستم ولی بچه ها باید هماهنگ باشند و کسی این وسط به قول معروف لایی نکشه.
هر کسی که نمی خواد زیر بار این قضیه بره همینجا یادداشت بزاره

علی 1390/08/23 ساعت 07:19 ب.ظ

منم که گفتم ....
تا انتخاب واحد خبری از واریز نیست ...
نهایت فقط و فقط اون 83،000 بدهی رو می‌ریزیم.

جمشید 1390/08/23 ساعت 11:41 ب.ظ

بله، مشخصه کی پول نمیریزه!
همون ناشناس پولشو پرداخت کرده، خیالتون راحت!!!
گرچه در کل فرقی به حال ما نمیکنه، اما خب، دانشگاه هم نباید سوء استفاده کنه.
من امروز با " ر...ن " راجع به این موضوع حرف زدم.
به نظرتون چی جواب بده خوبه...
.
.
.
.
.
گفت: دانشگاه پولش تموم شده!!!؟؟؟
نمیدونم این همه پولی که از این همه ورودی جدید گرفتنو کجا بردند؟
نکنه گذاشته بودن توو بانک ملی؟؟؟
فک کنم با اون 3000 میلیارد رفته؟؟؟

علی 1390/08/24 ساعت 01:18 ق.ظ

جمشید حرفتو قبول دارم ...

الان دارم به ذهنم فشار میارم که این ر...ن کی هست!؟ :دی

هنرخواه 1390/08/24 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.honarkhah.com

علی راست میگه این " ر...ن " معلوم نیست کیه
ولی جمشید جان این رو که همه می دونن دلیل این حرکت کسری بودجه دانشگاه هستش.

علی 1390/08/24 ساعت 01:37 ب.ظ

چرا کسری بودجه؟

[ بدون نام ] 1390/08/24 ساعت 02:23 ب.ظ

دانشگاه کسری داره

خب به من چه مربوط

من دانشجو چه گناهی کردم که باید به خاطر هزینه های دانشگاه قبل از انخاب واحد ترم بعد شهریه بریزم

اومد و من ترم بعد زنده نموندم.

اون وقت کی میخواد جواب این پول مفتی که تو جیب دانشگاه رفته رو بده.

من نمی دونم این همه پول بی زبون رو چیکار کردن.

هنوز که هر ترم برای هر درسی بیشتر از یه استاد نیست. هر استاد هم که چند تا درس رو تدریس میکنه.

یه سلف زدن و یه سرویس واسه خانوما

شاهکار دیگه ای که نکردن

این همه هم که ورودی جدید هست

ماشاالله تو دانشگاه هم که جای سوزن انداختن نیست.

اکبری 1390/08/24 ساعت 02:23 ب.ظ

دارن ساختمون می سازن دیگه یادت نیس یه ماه اول چقدر سریع ساختمون جدیده رو می ساختن و لی الان دیگه پیش نمیره
البته شایعه شده حاج آقا حسینی هم واسه بی پولی دانشگاه کلاس 2شنبه رو تعطیل کرده و رفته دنبال برق کاری

[ بدون نام ] 1390/08/24 ساعت 02:43 ب.ظ

ساختمونه رو جا انداختم

چشمشون کور. مجبور که نیستن

هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد

ما که نباید جورشو بکشیم.

توتی 1390/08/24 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام
خداییش من پایه ام واسه یه اعتراض!
این سختی درسا کمه که این قضیه رو هم آوردن پیش کشیدن.ما نمیدونیم فکرمونو رو درسا بزاریم یا واسه اینا پول جور کنیم!
بالاخره آدم یه برنامه واسه خودش ریخته که اونموقع پول آماده کنه!حالا ما از کجا بیاریم بریزیم!

توتی 1390/08/24 ساعت 09:54 ب.ظ

بچه ها منکه نمیریزم.
هرچی میخاد بشه بشه!
این قضیه نه قانونیه نه خداییش عادلانه.
ما که نباید به هر خواسته اینا تن بدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد