پرداخت آنلاین ...

سلام، 

دوستان خواستم بگم که از پرداخت اینترنتی دانشگاه فعلا استفاده نکنید که مشکل داره. 

 

اشکال از کجاست؟ 

آدرس قبلی پرتال آموزش 109.201.7.2 بود که به این آدرس 109.201.13.3 تغییر پیدا کرده.   

نمی‌دونم تا چه حد با رویه پرداخت آنلاین از طریق گذرگاه‌های بانک‌ها آشنا هستید، اما رویه کار به  صورت زیره : 

 

  1. ساخت فاکتور ( هزینه، تاریخ ، شماره فاکتور ، آدرس بازگشت و ... ) 
  2. ارسال فاکتور به بانک 
  3. پرداخت وجه در صفحه بانک  
  4. واریز پول به حساب خود بانک 
  5. ارسال نتیجه پرداخت به آدرس بازگشت 
  6. و ... 

عیب سر همین مرحله بازگشت هست ، آدرس بازگشت رو هنوز اصلاح نکردن!  

چون صفحه پرتال باز نمیشه که تایید شه .... 

یعنی اگه پول بریزید ، پول از حساب شما کم میشه ولی در سایت دانشگاه ثبت نمی‌شه!  

پول می‌ره به حساب بانک ، چند ساعت طول می‌کشه که به حسابتون برگرده، حتی ممکنه برنگرده و حضوری برید برای پی‌گیری نزد بانک !!! 

 

موفق باشید 

شهریه رو هم به وقتش بریزید نه زودتر و نه دیرتر

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/08/23 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام.مرسی.من نزدیک ۱۰ بار پرداخت کردم نشد ولی پول زود برمیگشت.حال می داد که آن لاین برمیگرده.منم هی امتحان میکردم.هاها

[ بدون نام ] 1390/08/23 ساعت 06:02 ب.ظ

اوهوم

منم متوجه این مورد شدم.

علی. ب 1390/08/23 ساعت 06:11 ب.ظ

من خودم حدود 2 هفته پیش بود که این اشکال رو فهمیدم :|

در کل ، این مهمه که شهریه به موقع ریخته بشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد