اسلاید درس گرافیک برای سال 89 استاد رشتیان

با سلام خدمت تمام دوستان

این دفعه یه اسلاید از درس گرافیک پارسال این موقع که با استاد رشتیان داشتیم رو براتون میزارم 

این اسلاید 120 صفحه هستش 

ما که خوندیم پاسش کردیم گفتم آپلود کنم شاید به کارتون بیاد و از یسری قسمتهاش بتونین استفاده کنین 

ضمنا یه e-book هم درباره هوش مصنوعی دارم که شامل 6 فصل که تازه امروز پیداش کردم 141MB هستش بتونم تو فضای خودم آپلود می کنم و لینکشو براتون میزارم یا اگه نشد که یجوری میرسونم دستتون (زیاد نگران جزوه نباشید ) 

یه e-book دیگه هم هست از C# 2008 به اسم "Pro C# 2008 and the .NET 3.5 Platform Fourth Edition"  اگه کسی نیاز داره آپلودش کنم(بدون زیرنویسه )

موفق و پیروز باشید 



اسلاید درس گرافیک برای سال 89 استاد رشتیان

نظرات 6 + ارسال نظر
اکبری 1390/08/27 ساعت 01:18 ق.ظ

حمید جون دمت گرم
پیر شی جوون

قربونت

جمشید 1390/08/27 ساعت 01:42 ق.ظ

زیاد که به این اسلاید نگا میکنم، به این نتیجه میرسم که جزوه ی استاد خودمون یه سر و گردن ...
یه سرو گردن که چه عرض کنم، یه دست و یه بدن از این اسلاید بهتره!!! فک کنم همه با من هم عقیده باشند.

جمشید 1390/08/27 ساعت 01:43 ق.ظ

البته یادم رفت یه چیزی بگم...
داداش حمید، واقعا از تلاشت تشکر میکنم. خیلی ممنون داداش. به قول آقای اکبری، پیر شی جوون!

انجام وظیفست

محض احتیاط گذاشتم گفتم شاید بعضی از اصطلاحاتش بدردتون بخوره

[ بدون نام ] 1390/08/27 ساعت 06:50 ب.ظ

تشکر فراوان

خواهش می کنم

اکبری 1390/08/28 ساعت 10:45 ق.ظ

فکر کنم هیچ تشابهی بین جزوه رستیان و مهدیخوانی وجود نداشت

زینب بهزادی 1390/08/28 ساعت 12:44 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
یه دنیا ممنونم بابت جزوه هاتون.
خیلی زحمت کشیدید.

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد