E-Book و اسلاید برای پایگاه داده ها

سلام به تمام دوستان

براتون 2 تا E-Book و یدونه اسلاید در مورد پایگاه داده گذاشتم  

اولیش خلاصه کتاب پایگاه داده ها که مؤلفش دکتر روحانی رانکوهی هستش و 206 صفحه داره که به صورت جزوه هستش ، قسمت جبرش بدردتون میخوره (چون خود استاد گفت از کتاب رانکوهی بخونین)

تو این چند روز اگه کاملش دستم رسید اونم براتون میزارم

 

دومین e-book  هم که گذاشتم اصول طراحی پایگاه داده ها از  بهروزمعصومی هستش که 129 صفحه داره

 اینم یه اسلاید اگه خواستید دانلودش کنید یسری توضیحات داده درباره مفاهیم پایگاه داده ها 

راستی کتاب هایی رو که درباره هوش مصنوعی و سی شارپ گفته بودم رو آپلود کردم تو پست های بعدی لینکشو واستون میزارم تا دانلودش کنین

موفق باشید 

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب بهزادی 1390/08/28 ساعت 12:45 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
یه دنیا ممنونم بابت جزوه هاتون.
خیلی زحمت کشیدید.

خواهش میکنم

ز.بهزادی 1390/08/28 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام،ببخشید آقای ارنجی
من دو تا pdf دارم که سی شارپ رو خیلی ساده وجامع آموزش داده، اگه خواستید بگید تا همرام بیارم دانشگاه و شما لطف کنید بزارید تو سایت تا بچه ها دانلود کنند.
از اینکه وقت گذاشتید و این جزوه ها رو برای بچه ها آماده کردید، بی نهایت سپاسگذارم. دست همتون درد نکنه.
در پناه خدا موفق و پیروز باشید

یه فضا درست کردم که بچه ها داخلش فایل هاشونو به اشتراک بزارن
تو پست بعدی توضیح می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد