2GB فضا برای اشتراک گذاری فایلها (جزوه)

با سلام خدمت تمام دوستان 

برای اشتراک گذاری فایلها(جزوه - E-Book , ...) توسط دوستان تو سایت Persiangig.com یه فضا ایجاد کردم که می تونید به صورت رایگان اونجا بارگذاری کنید , لینکش رو بزارید اینجا و بچه ها بتونن استفاده کنن ، ظرفیتشم 2GB هستش

برای استفاده ار این فضا می تونید به آدرس زیر مراجعه کنید

persiangig.com

(فعلا سایتش تو تغییراته فکر کنم یکم گیر داشته باشه - ولی درست میشه)

 با مشخصات زیر وارد بشید

نام کاربری  :        ghiasodin

رمز عبور :        jamtech123

بعد از قسمت فضای وب آپلود فایل رو بزنید و فایلتون رو انتخاب کنید و منتظر بشید تا آپلود تموم بشه (وقتی تموم بشه میره به صفحه بعدی)

ضمنا فایلهایی رو که دوستان بارگذاری میکنن رو کسی پاک نکنه چون اون موقع دیگه لینک ها کار نمیکنه

اگر هم کسی نتونست بارگذاری کنه فایل رو برای من (اhjq307@yahoo.com) ایمیل کنه تا من بزارم دانلود کنن


در مورد پستی هم که توش اسلاید گرافیک رو گذاشتم ، من چون درس های هوش مصنوعی ، گرافیک و مباحث ویژه رو پاس کردم الان سر فصلهای درستون رو نمی دونم اینو فقط گذاشتم گفتم شاید یسری اصطلاحاتش بدردتون بخوه (شما سر فصل بدید واستون جزوه پیدا می کنم - بعداً نگید بابا این چقدر بخیله)

خوش باشید

نظرات 15 + ارسال نظر
جباری 1390/08/28 ساعت 05:33 ب.ظ

خیلی ممنون آقای ارنجی . هم بابت جزوه ها و هم بابت فضای آپلود متشکرم .

خواهش می کنم

حمید جان خیلی خوش اومدی ... ماشالا فعالیت
بسیار عالی و خوب ... موفق و پیروز باشی

قربونت علی جان
خواهش می کنم

هنرخواه 1390/08/28 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.honarkhah.com

دوستان اگر مایل باشند می توانیم از دامنه jamtech.ir استفاده کنیم و تمامی جزوات را نیز در این فضا آپلود کنیم.
اگر مایل هستید نظرتون رو اعلام کنید تا من نام کاربری و رمز عبور رو براتون ارسال کنم.

علی 1390/08/28 ساعت 08:44 ب.ظ

محمدرضا :
می‌خوای یه آپلود بنویسم برای این Jamtech ؟!
Hotlink هم می‌نویسم براش ، فایل‌ها فقط از وبلاگ‌های jamtech و اینا فقط دانلود شه؟

دردسره پسورود ، مسورد هم نیست ...
مردم آزاری هم پیدا نمیشه بیاد فایلرا رو به فنا بده.

[ بدون نام ] 1390/08/28 ساعت 09:11 ب.ظ

بچه ها این شهریه دانشگاه و همه نریزیم الان.زوده بخدا .بیخیال شید همه

علی 1390/08/28 ساعت 10:02 ب.ظ

منظورم از jamtech همون jamtech.ir بودا ...

علی سایز بنر بالایی وبلاگ رو دقیق بهم بده کار دارم

علی 1390/08/29 ساعت 11:35 ق.ظ

شهریه رو کسی ریخته!؟
من که گفتم ، فقط اون 89 هزار تومن بدهکاریم رو می‌ریزیم.
اعتقادی هم به پیش ثبت نام نداردم

مایه دار نیستم که تو 2 ماه ، حدود 400 + 200 هزار تومن پول بریزیم به حساب دانشگاه ...

پارسال این موقع تا 15 آذر وقت داده بودن بعدشم هیچ کاری نکردن
بعدشم یعنی الان برنامه ریزیشون دقیق شده که پیش ثبت نام گذاشتن
کلا ۲۴ واحدم مونده بود این ترم تو انتخاب واحد ۸ واحد تونستم بردارم

هنرخواه 1390/08/29 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.honarkhah.com

من موافقم

[ بدون نام ] 1390/08/29 ساعت 03:15 ب.ظ

منم نمی ریزم.بحث مایه داری نیست.اومدیم تا ترم بعد مردیم اینجوری خوشبحال دانشگاه میشه .من کلا نمیریزم تا وقتش.بله آقای بهرامی خیلی ها ریختن.همینان که دانشگاه رو بهم میریزن

علی 1390/08/29 ساعت 05:28 ب.ظ

1- دور از جون !!!
2- باز خوبه دانشگاه دولتی نیست ...
والا من یه 5،000 تومن تو کارت غذا دانشگاه قبلیم ( شهید بهشتی ) مونده بود ، بهم ندادن ...
اینا فکر کنم پس بدن
3- من می‌گم فعلا نظرم اینه که اون 83 تومن رو فقط واریز کنم.

واقعا ریختند؟
خوب مایه دار هستند ملت !

در کل شهریه رو باید به موقع ریخت ...
نه زود و نه دیر !

[ بدون نام ] 1390/08/29 ساعت 08:50 ب.ظ

دقیقا موافقم.منم از دانشگاه قبلیم(شریف)۳۰ تومن میخوام هنوز نتونستم بگیرم.آره واقعا ریختن بعضی ها

[ بدون نام ] 1390/08/29 ساعت 08:56 ب.ظ

من خودم هنوز بابت شهریه این ترم صدو خورده ای بدهکارم و هنوز پرداخت نکردم. صدو خورد ه ای هم واسه پیش ثبت نام بریزم؟
عمرا
فوقش نمی تونم پیش ثبت نام کنم دیگه.

علی 1390/08/30 ساعت 12:02 ق.ظ

آموزشکده فنی پسرانه شهید بهشتی کرج ...

[ بدون نام ] 1390/08/30 ساعت 03:21 ب.ظ

منم جهاد دانشگاهی صنعتی شریف (شعبه تهران ۲)

من که بدهی هم نمیریزم ، اصلا بحث پولش نیست ولی این دیگه خیلی مسخره بازی ( پیش ثبت نام ) مگه میخوانن ببرنمون اردو !!!
مشکلی هم بخورم میرم وزات علوم و تحقیقات تو شهرک ببینیم همچنین چیزی تو بخشنامه ( اساسنامه ) دانشگاه های غیرانتفاعی هست یا نه !!!؟؟؟؟

سید کوتاه بیا حالا اینا یه چیزی گفتن
شر به پا نکن صلوات بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد