جزوه دست نویس پایگاه داده - عبدالرضا پیرشایان

با سلام خدمت تمام دوستان

یه جزوه دست نویس از استاد عبدالرضا پیرشایان رو پیدا کردم گفتم بزارم تا همه ازش استفاده کنن تغریبا سرفصل هاش یکیه از ظاهرشم پیداست که واسه یکی از خوشگل نویسای اون موقع هست چون با یه 7-8 رنگی جزوشو نوشته (خداییش منو بزنن با 2 رنگ بیشتر جزوه نمی نویسم(تازه اگه بنویسم))

جزوشم خوانا هست (هر چی هست از دست خط خودم بهتره)

دوتا فایل هست که هر کدومش 30 صفحه داره - تقریبا 10MB

قسمت اول جزوه پایگاه داده

قسمت دوم جزوه پایگاه داده

اینم یه 5 صفحه درباره سیستم مدیریت پایگاه داده 

سیستم مدیریت پایگاه داده

بازم جزوه هست ولی گفتم اونارو بزارم بچه ها هنگ می کنن فعلا بیخیالش شدم

امیدوارم که بدردتون بخوره 

موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد صفری 1392/07/30 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام این لینک آدرسی نداره یعنی فایلی برای دریافت نداره لطفا" درستش کنید تا بتونم فایل های دست نویس استاد پیر شایان رو دریافت کنم هر دو تا لینک همینجوریه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد