جواب تمرین های پایگاه

سلام و خسته نباشید به دوستان گلم

جواب تمرین های پایگاه رو برای دوستانی که نبودن گذاشتم . سوال ها رو قبلا آقای اکبری زحمت کشیدن و آپ کردن . من لینکش رو براتون میذارم .(البته آقای زنگنه هم لطف کردن سوال ها رو دوباره آپلود کردن . لینکش در قسمت دیدگاه ها هست )

جزوه ی کامل جلسه ی ششم پایگاه داده (جبر رابطه ای) رو هم در دو قسمت براتون گذاشتم .جلسه ی ششم و هفتم از مهمترین جلسات بودن .(زحمت پاکنویس کردن جزوه ها رو خانوم حقایقی میکشن ).

در ضمن به درخواست جمع کثیری از دوستان از این به بعد همه ی جزوه ها رو در Word 2003 آپ می کنم ! باشد که روزی همگان Update شویم !!! (آمین)


  نمونه سوال های جبر رابطه ای(سری اول)

جواب سری اول نمونه سوال های جبر رابطه ای

 جزوه ی جلسه ی ششم پایگاه داده (جبر رابطه ای)قسمت اول

  جزوه ی جلسه ی ششم پایگاه داده (جبر رابطه ای)قسمت دوم

                                                                          

                                                                                                    موفق باشید


نظرات 18 + ارسال نظر
علی 1390/08/30 ساعت 11:17 ب.ظ

خیلی ممنون

قابلی نداشت

خودت می دونی کیم 1390/08/30 ساعت 11:28 ب.ظ

یه دونه ای مژگان جونم

حمیدرضا حسینعلی زاده 1390/09/01 ساعت 09:30 ق.ظ

مرسی خانم جباری لطف شما همیشه شامل حال ماست

خواهش میکنم .

عکسی 1390/09/01 ساعت 10:41 ق.ظ

بسیار ممنون و متشکرم خانم جباری

خواهش میکنم آقای عکسی .

[ بدون نام ] 1390/09/01 ساعت 12:46 ب.ظ

مرسی ولی شرمنده ممکنه سوال هاشم بزارید سوال هاشو ندارم

[ بدون نام ] 1390/09/01 ساعت 01:22 ب.ظ

ممنون از خانم جباری و همه دوستان که وبلاگ رو سر پا نگه داشتن
من یه چیز همین الان فهمیدم اونم اینه که این جلسه های آخر که مربوط به فصل ۷ میشه (عملیات بر روی پایگاه داده ها و جبر و ...) رو طوری نوشتم که خودمم نمیفهمم
یکی از دوستان هم سوال ها رو خواسته بودن که من آپ کردم
http://s2.picofile.com/file/7190772361/DB.zip.html
روی جزوه کار کنید یه ثواب بخیری اگه لطف کنه جزوش رو اسکن کنه خیلی ممنون میشم

جواد-z 1390/09/01 ساعت 01:26 ب.ظ

علی باز که دسترسی منو عادی کردی 2 روز نبودیم
یادم رفت اسممو بنویسم نظر مربوط به اسکن جزوه هم من فرستادم

[ بدون نام ] 1390/09/01 ساعت 01:49 ب.ظ

واقعا ممنون ممنون ممنون ممنون

حمید 1390/09/01 ساعت 02:05 ب.ظ

ممنون از لطفتون
به موقع بود

خواهش میکنم . از شما هم بابت جزوه ها ممنونیم .

خانم جباری واقعا زحمت کشیدید و از اینکه اینقدر به فکر بچه ها هستید خیلی خیلی ممنونیم ... اینو از طرف همه کسانی گفتم که شاید تو دلشون از شما تشکر کردن ولی اینجا نظر نذاشتن ...
امیدوارم همگی در امتحان موفق باشیم

خواهش میکنم . منم برای هممون آرزوی موفقیت میکنم .

yOuSeF_iR 1390/09/01 ساعت 05:03 ب.ظ

واقعا دستتون درد نکنه خانوم جباری ایشاا.. تو زندگیتون همیشه موفق پیروز باشید

خواهش میکنم . . . همچنین شما

کمک 1390/09/01 ساعت 06:49 ب.ظ


تشکر .من جزوه هایی که استادسر کلاس گفته بنویسیم رو ندارم میشه لطفا......
>فقط فصله هفت رو باید از رو جزوه بخونیم یا ...؟؟؟؟؟؟
>تعریفی کدوم فصل مهمتره؟؟؟
پیشاپیش خیر ببینید.

جزوه ها رو که داریم میذاریم . جبر رابطه ای و دیاگرام ها مهمه . بقیه فصل ها هم باید بخونید یکی دو نمره حفظی میاد .

اکبری 1390/09/01 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام خانم جباری
خداوکیلی وجود شما و دوستانتون که جزوه هارو اسکن شده تحویل ما میدن اغراق نکنم حدود 2 نمره روی معدل کل کلاس تاثیر داشته باشه.

سلام . شما خیلی لطف دارید آقای اکبری . کمترین کاریه که تو عالم دوستی میتونیم در حق دوستانمون انجام بدیم . امیدوارم مفید باشه .

[ بدون نام ] 1390/09/01 ساعت 11:12 ب.ظ

زینگ زینگ
مرسی

زینب 1390/09/02 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام
م‍ژگان عزیزیه دنیاممنون ازبابت همه چیز.

جواد-z 1390/09/02 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام
فقط میتونم بگم عالی بود
خیلی تشکر

[ بدون نام ] 1390/09/02 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام ممنون جزوه ها عالی بود

خواهش میکنم . باید از خانوم حقایقی ممنون باشیم که لطف کردن پاکنویس کردن .

ز.ا.پ.ا.ت.ا 1390/09/02 ساعت 09:20 ب.ظ

با سلام و تشکر و خسته نباشید به همه دوستان

آدم میاد اینجا ، آدم شناسیشم قوی میشه

جواب 3 تا سوال آخر و کی داره ، جایزه داره ها

زاپاتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد