E-Book - C# 2008 & 2010

با سلام

براتون 2 تا E-Book برای #C گذاشتم شاید واسه پروژه هاتون بتونید از نمونه کد هاش استفاده کنید

اولیش  Beginning Visual C# 2010 هست که استاد آقا احمدی از رو این درس میداد (تقریبا به زبان ساده توضیح داده)



دومین e-book هم Pro C# 2008 and the .NET 3.5 Platform هست که تقریبا کامل هست و 1400 صفحه داره و برای انتشارات Apress هست 



اگه نتونستید دانلود کنید یا سرعت اینترنتتون پائین هست فایل ها رو میارم دانشگاه که بتونید استفاده کنید

خوش باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/09/05 ساعت 08:45 ق.ظ

یه دنیا ممنون از بابت تمام زحمت هایی که میکشید.
امیدوارم که موفق باشید.دست همتون درد نکنه.

خواهش می کنم

جباری 1390/09/08 ساعت 07:01 ب.ظ

بی نهایت تشکر آقای ارنجی .اما اولی دانلود نمیشه . دومی هم پیغام میده که صفحه ی مورد نظر یافت نمیشه .اگر درستش کنید ممنون میشیم .

خواهش می کنم
ولی من چک کردم لینکش سالم هست
این فایل ها رو با خودم میارم دانشگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد