برنامه ریزی برای اشتغال

سلام به همه دوستان عزیز 

با توجه به اینکه اکثر شما ترم بعد فارغ التحصیل میشید، آیا برای اشتغال خودتون برنامه ریزی کردین؟ 

مدرک مهندسی کامپیوتر یکی از پرکاربرد ترین مدارکه ولی اینم در نظر بگیریم که کار به همین راحتی پیدا نمی شه. 

شما اگه کار بلد باشید خیلی راحت تر جذب بازار کار میشید. 

با توجه به اینکه ترم بعد نسبتا سبکه می تونین برای بعد از فارغ التحصیلیتون برنامه ریزی کنین من به عنوان کسی که یه تجربه 10 ساله توی بازار کامپیوتر دارم دوره های مجتمع فنی رو بهتون پیشنهاد می کنم. اونجا هم به صورت تئوری و هم عملی تجربه کسب می کنین. 

برای آشنایی بیشتر با این دوره ها به سایت یکی از شعبه های مجتمع فنی مراجعه کنین :

 

مجتمع فنی تهران شعبه ابن سینا  

مجتمع فنی تهران شعبه کرج

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/09/13 ساعت 02:26 ب.ظ

شما خودتون از کدوم دوره هاش استفاده کردید؟

من از دوره های (Cisco (CCNA, CCNP استفاده کردم

علی 1390/09/13 ساعت 02:53 ب.ظ

حرف ابولفضل درسته اما ...

من یکی از همکارام تو مجتمع فنی CIW می‌خوند.
یسری کلاس JavaScript رفته بود، جلسه‌ای 3 ساعت ...
ازش می‌پرسیدم که چه چیز‌هایی بهشون گفتن، وقتی تعریف می‌کرد خندم می‌گرفت :|
هزینه‌های بالایی داره ...
برای اون کلاس جاوااسکریپت کلی هزینه پرداخت کرده بود، در حالی که واقعا هم نیازی نبود به اون کلاس.

حالا این یه مثال کوچیک بود،
درس با درس، استاد با استاد، شخص با شخص فرق داره ...

در کل کلاس برای شما مهارت نمیاره ... شما خودتون باید دنبالش باشید.

قبول دارم که استاد با استاد فرق داره ولی من دارم میبینم که اکثر شرکت ها واسه استخدام مدارک مجتمع فنی رو می خوان
ضمن این که خودم از دوره های شبکه استفاده کردم و راضی ام

حمید 1390/09/13 ساعت 05:22 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

آدم با اینجور کلاسا به جایی نمیرسه َ- به چشم خودم دیدم که طرف فوق لیسانس گرافیک داشت واسه طراحی استخدامش نکردن چون تو دانشگاه بهش طراحی یاد نداده بودن
الان فقط باید بری یجا مفتی کار کنی تا یاد بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد