نمرات تمرین های مباحث

استاد رضائیان نمرات تمرین های مباحث رو گذاشتن تو گروپ . اولش که رفتم بازشون کنم دیدم یه سایت باز میشه که قیل.تره ! چند بار سعی کردم . بازم قیلت.ر بود !! تو دلم آه جگر سوزی کشیدم و ناله و نفرین جان گدازی به افراد مربوطه کردم که چرا نمره های ما باید قیل.تر بشن و شما با نمره های ما چی کار دارین و . . . ؟ خلاصه به مدد قند شکن بالاخره چشممون به جمال نمره ها روشن شد. چشمتون روز بد نبینه بعد از دیدن نمره ها فهمیدم قیل.تر بودنشون خیلی هم بیراه نبوده !!! البته به خودم میگم . این نمره ها به اندازه ی کافی بد و مورددار بودن که قیل.تر بشن !!!! اصلا همون بهتر که قیلت.ر بمونن .

استاد رضائیان گفتن صفرهای همرنگ تمرین هایی بودن که از رو هم کپی شدن !


گروه اول

گروه دوم

گروه سوم


نظرات 16 + ارسال نظر
علی 1390/09/22 ساعت 03:28 ب.ظ

من الان هم خندیم و هم ...

خداوکیلی من هر هفته از Notepad گرفته تا تقویم و ... رو حل کردم ولی ارسال نکردم :دی

اون روز مثلا Editor رو نوشتم اومدم Save کنم دیدم حسش نیست، بستمش رفت :دی

یا تمرین‌های اول ترم، معکوس‌سازی آرایه، نوع‌هایی که Switch Case می‌تونه بگیره ( اینا هم انقدر ساده بود که شک کردم ارسال کنم یا نه ! )

خلاصه، باز اینجا 3 تا 1 برام ثبت شده ...
برای پایگاه که کلا همش صفره !!! ( خدایا رحم کن )

--------------------------------

بیچاره این استاد می گفت وضعیتتون بی ریخته . فکر کردیم شوخی میکنه . باز شما که مشکلی تو این درس ندارید .ما چی بگیم ؟

علی 1390/09/22 ساعت 03:47 ب.ظ

شرمندم، من ... امروز کلا حس ویرایش گرفته من رو :دی
---------------
به این دلیل که یوقت زبونم لالا ، ییهو ( yeyho ) عمو قیلتور نیاد سراغ وبلاگ ...
وبجای وبلاگ تارنما بسیار کاربردی پیوند‌ها باز بشه، اون واژه‌هایی که امکان ... داشت رو به یه شکل دیگه نوشتم ...

شرمنده !
-----------------

خواهش میکنم . ممنون .

علی 1390/09/22 ساعت 03:48 ب.ظ

خوشحال میشم کمکی کنم که همه با هم مشکل نداشته باشیم !

چه خبر دلگرم کننده ای ! پس بعد از خوندن سی شارپ میتونیم برای رفع اشکالامون مزاحمتون بشیم ؟

[ بدون نام ] 1390/09/22 ساعت 04:11 ب.ظ

کی نمره ها رو گذاشتن؟!
من که بعضیاشو فرستادم.چرا صفره؟یعنی هیچی ازش نگرفتم!
پایگاه هم نمره هارو گذاشتن؟
راستی چرا این صفرا بعضیاش رنگیه؟

یک ساعت پیش نمره ها رو گذاشتن . پایگاه رو نذاشتن .صفرهای همرنگ تمرین هایی بودن که از رو هم کپی شدن .

حمید 1390/09/22 ساعت 05:36 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

جزوه #C واسه 2 ترم قبل رو پیدا کردم هرکی خواست بیارم کپی کنه
استادش آقا احمدی بودش 39 صفحه پشت و رو هست
اگه کسی هم می تونه اسکنش کنه بزاره تو وبلاگ (اسکنر ندارم)

یه 2.6 گیگ هم e-book هست مربوط به برنامه نویسی (512 تا کتاب -زبون اصلیه ) هرکی خواست فلش بیاره کپی کنه(اگه بیشتر هم خواستید موجوده :دی)

شاد باشید

شما اگر لطف کنید هم مواردی رو که گفتید بیارید من ازجزوه تو دانشگاه عکس میگیرم میذارم تو وبلاگ . برای e-book هم پیشاپیش تشکر .

علی 1390/09/22 ساعت 06:16 ب.ظ

سوالی بود، در خدمتم ...

حمید 1390/09/22 ساعت 07:14 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

حتما
جزوه هوش مصنوعی هم گذاشته بودم تو انتشارات که برای استاد اژدست بودش

ابوالفضل اکبری 1390/09/22 ساعت 09:04 ب.ظ

اگه نمره دادن ژایان ترمش هم اینطوری باشه خوبه
من فقط یه بار براش یه کد ایمیل کردم ۱ داده دمش گرم و لبش خندان باد

علی 1390/09/23 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام،
این پنجشنبه چی باید برای پایگاه داده ببیرم؟
باید پروژه رو نرمال سازی کنیم؟
قضیه چیه؟

-----------
دوستان اگه جزوه جلسه‌های آخر پایگاه رو هم دارید .... ممنون ;)

[ بدون نام ] 1390/09/23 ساعت 05:27 ب.ظ

فردا باید ER هامونو که به جدول تبدیل کردیم تحویل بدیم همین.

جواد-z 1390/09/23 ساعت 08:11 ب.ظ

۶ تا چراغ قرمز... ۶ تا صفر
من وقت نمیکنم تمرین حل کنم کیو باید ببینم

جمشید 1390/09/24 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام به همگی...
حمید :
ای بابا، بازم جزوه!!!
یه سوال؟ از کجا میاری این همه جزوه رو؟؟؟
خداییش واسم سواله!
پیش خودم گفتم بعد از اون نظری که راجع به جزوه گذاشتنات دادم، (که کلی هم خندیدی!!!) دیگه سراغ جزوه نری. ولی مثل اینکه بی تأثیر بوده!
.
.
.
شوخی کردم، واقعا ممنون از اینکه به فکر مایی. خدا خیرت بده برادر...

حمید 1390/09/24 ساعت 11:53 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

@ جمشید :
این جزوه هارو از تو لپ لپ در میارم :دی
دیگه جزوه هم باشه نمی زارم (یکم دنبالش بگرد پیدا می کنی یا برو یه لپ لپ بخر توش بگردی پیدا می کنی - زیاد سخت نیست)
من سی شارپ - هوش مصنوعی - گرافیک رو پاس کردم و اگه جزوه میزاشتم فقط واسه این بود که بچه ها اگه مشکل داشتن 2تا جزوه دیگه هم باشه که مشکلشون حل بشه وگرنه بیکار نبودم - ولی از ظواهر پیداست که خوبی به کسی نیومده :دی (از این بایت شرمنده)
(فعلا که زیرآبمو زدن - حالا بماند ....)
(نگران نباش برادر دیگه جزوه نمی زارم - شاید اصلا دیگه مارو ندیدی)

جمشید 1390/09/27 ساعت 02:02 ق.ظ

ای وای، یعنی ناراحت شدی؟
بابا بخدا شوخی کردم!
اصلا تو میدونستی که من همه ی جزوه هارو دانلود کردم؟
بیخیال داداش، بازم جزوه می خواهیم برادر گرانقدر...
من دیگه راجع به جزوه چیزی نمی گم. بهر حال، معذرت...

حمید 1390/09/27 ساعت 12:04 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

@جمشید :
چرا ناراحت بشم ، ناراحتی نداره (ما جنبمون بالاست :دی)

[ بدون نام ] 1390/09/30 ساعت 11:57 ق.ظ

جزوه دستنویس از مباحث رو ندارید؟

در قسمت جزوه ها ستون سمت راست صفحه (بخش صفحه های وبلاگ) بخشی از جزوه ها گذاشته شده . بقیش هم به زودی گذاشته میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد