بنر جدید وبلاگ

با سلام

به خاطر یسری مسائل بنر وبلاگ رو عوض کردیم.

امیدوارم که مورد پسندتون باشه

توضیح اینکه کد باینری به کار رفته تو بنر معادل 1389 دسیمال هست که سال ورود شماست (نه من).


برای دیدن عکس بزرگتر روی عکس کلیک کنید


در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.

خوش باشید

نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/09/25 ساعت 10:39 ب.ظ

وای چه خوشگل شبیه فیلم خارجی خفنا دستتون درد نکنه

ممنون از لطفتون

علی 1390/09/25 ساعت 11:26 ب.ظ

حمید واقعا دستت درد نکنه ...
خداییش انتظار نداشتم اون عدد باینری رو هم اعمال کنی

واقعا ممنون

خواهش می کنم
سفارشی زدم - دو رو خاش خاشی :دی

جواد- z 1390/09/26 ساعت 01:47 ب.ظ

عالی شده، حمید جون کارت درسته

ممنون جواد جان - لطف داری

[ بدون نام ] 1390/09/26 ساعت 03:06 ب.ظ

ساختمون موسسه که قشنگ بود چرا سیاه و سفید کردینش؟
وقتی از رنگ آبی واسه زمینه استفاده کردین دیگه دلیلی نداره که رنگ ساختمون رو سیاه و سفید کنید. اگه رنگی باشه خیلی خوب میشه.

[ بدون نام ] 1390/09/26 ساعت 04:59 ب.ظ

من همونم کسی هستم که اولین نظروگذاشتم.نه همینجور سیاه سفید باحال تره.کلاسشم بیشتره.رنگی بشه خز میشه.از حالت شیک خارج میشه

جباری 1390/09/26 ساعت 05:50 ب.ظ

خیلی خوب شده . اون کد خیلی جذابترش کرده . ممنون .

علی 1390/09/26 ساعت 06:45 ب.ظ

حمید بیا بگو کی بود که گفت اون کد باینری بشه 1389 :دی
بیا وقایع رو بگو !!!

این تزه خودم بودش :دی - تو لوگوی مشکی که واست فرستادم هم بودش(یه نگاه بنداز) :دی
علی من که بهت نشون دادم گفتی بشه 07-1389 یعنی مهر 89 که وردیه شماست

علی 1390/09/26 ساعت 08:17 ب.ظ

عجب :دی
من فکر کردم همینطوری کیلویی یه عدد زدی اون پهلو ...
من گفتم بشه 1389 ... نگو بوده ! :دی

یعنی ما هم آره ؟!

[ بدون نام ] 1390/09/26 ساعت 08:28 ب.ظ

خب حالا من می خوام بپرسم چرا؟ میشه لطف کنید جواب بدید؟
آدم یا چیزی رو مطرح نمی کنه یا اگه مطرح کرد کاملا توضیح میده.
چی شد که تصمیم گرفتید که عوض بشه؟
راستی ما خودمون در مورد روانشناسی رنگ ها اطلاع داریم. خز نمیشه. اینطوری بیشتر شبیه دانشگاه ارواح شده.

نظر شما برای ما محترم هست . ممنون از نظرتون . طبیعی هست که تو یه دانشگاه کلی سلیقه و کلی نطر رو یه مساله وجود داره
من سعی کردم که یه طرحی باشه که عام پسند باشه و نظر همه برای من قابل احترام هست و هیچ موقع نظر شخصی خودم رو تحمیل نمی کنم

جمشید 1390/09/27 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام به همگی.
واقعا عالیه، اما...
من باید یه ایرادی بگیرم، نگیرم نمیشه!
البته ایرادم الکی نیست.
راستش من با نظر دوست بی ناممون موافقم. شاید چون بعضی ها نمی تونن عکس رنگی دانشگاهو تصور کنن، میگن همین طرح خوبه.
بنظرم اگه هم این طرح رو و هم طرح رنگیشو توو پست میذاشتی، نظر بچه ها متفاوت بود.
ولی خب، با نظر تو هم موافقم که هر کسی یه نظری داره.
خب حالا نظر من : قسمت رنگی طرح که واقعا بی نظیره، اما قسمت رنگی یه کم مبتدیانست.
پیشنهاد میکنم عکس رنگیش رو هم بذار توو وبلاگ تا بهتر تصمیم بگیری!

سلام
جمشید جان ممنون از نظرت من این طرح رو واسه قشنگی نزدم فقط واسه این زدم که طرح قبلی واسم دردسرساز شده بود (بعدا بهت توضیح میدم)در ضمن شاید مجبور شدیم همون عکس سیاه سفیده دانشگاه رو هم حذف کنیم .

اگه طرح بدی شده همینجا از بچه ها معذرت می خوام

ب 1390/09/27 ساعت 07:33 ق.ظ

ممنون آقای ارنجی
دستتون درد نکنه واقعا قشنگ شده.
ترکیب بندی رنگاتون هم به نظر من خیلی خوبه.همین آبی و سیاه سفید باشه،بیشتر به هم میخورندواما به نظرم همون طرح قبلیتون که توش باغچه گل داشت، هنوز بهتره.کاشکی میشد همونو میزاشتید.چون تواون دانشگاهمون قشنگتر بود، مثل یه ویلا شده بود.
ولی باز هرجور مایلید.از اینکه اینقدر از جون ودل واسه سایت مون زحمت میکشید،سپاسگذاریم.

خواهش می کنم

[ بدون نام ] 1390/09/27 ساعت 05:19 ب.ظ

نمی دونستم انقدر بی جنبه تشریف دارید. من که تشکر کردم بابت بنر وبلاگ.

همیشه که نباید تعریف و تمجید شنید . گاهی هم باید انتقاد ها رو شنید و با احترام باهاشون برخورد کرد.

به قسمت نظرات موافق و مخالف هم نگاهی بندازید بد نیست.

خوبه آدم مغرور نباشه. منظورتون رو از فونت هایی که گفتید دقیقا متوجه شدم. نمی دونستم یه نظر ساده این قدر ناراحتتون میکنه.موفق باشید.

امیدوارم مدیر محترم وبلاگ نظراتم رو ویرایش نکنن.چون برخلاف بعضی افراد چیزی ننوشتم که نیاز به ویرایش داشته باشه.

من این بنر رو واسه خود نمایی نزدم که بخوام منتظر بشینم که ببینم کی ازم تشکر می کنه تا منم خر کیف بشم طبیعیه که همه سلیقشون یکی نیست و باید به تمام سلیقه ها احترام گذاشت و هر انتقادی به پیشرفت طرف مقابل کمک میکنه و من هم از انتقاد شما تشکر می کنم
من گفتم نظر شما هرچی هست واسم قابل احترام هست
درباره این طرح هم لازم هست که بگم تو سبک ِDirty design همونطور که از اسمش پیداست باید همچین چیزی دربیاد و از رنگهای کدر باید استفاده بشه منظورم از اون فونت ها هم این بود که می تونیم یه طرح ساده تر بزنیم که رسمی تر باشه همین و قصد توهین به کسی رو نداشتم . هرچی هست اینجا نظر جمع مهم هست نه شخص
اگر از جوابم سوء برداشت کردید من معذرت میخوام
در ضمن طراحی چیزی نیست که آدم بخواد مغرور بشه کاره خاصی که انجام ندادم که بخوام مغرور بشم و من هیچ ادعایی تو این زمینه ندارم
شما دلیلشو پرسیدید من هم توضیح دادم. در مورد توهینتونم فقط در همین حد می تونم بگم که از نهایت لطفی که نسبت به من دارید ممنون هستم .
موفق باشید

علی 1390/09/27 ساعت 10:24 ب.ظ

یعنی من انقدر خشنم!؟ :دی
بیام حذف کنم؟


==========
یکم مهربون تر باشین با هم، چرا انقدر با عصبانیت می‌خونید !

علی 1390/09/27 ساعت 10:28 ب.ظ

ضمنا همکلاسی محترم، اون قسمتی که ویرایش شد نه باعث می شد به کسی بر بخوره و یا تویهن صورت گرفته باشه ...

چیزی بود که به من ارجاع داده شده بود، در حد یک جمله ویرایش شد !

منم بودم شک می کردم :دی

yOuSeF_iR 1390/09/28 ساعت 11:00 ب.ظ

عالیه برادر

[ بدون نام ] 1390/09/30 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام
دوست عزیزم،درست نیست با این حرفاتون آقای ارنجی رو ناراحت کنید.آقای بهرامی و آقای ارنجی وخانم جباری و...واقعا دارن شبانه روز واسه ما وقت میزارن و زحمت میکشند و در حق ما لطف میکنن، بعدم آقای ارنجی که حرفی نزدن که شما اینجوری جوش آوردید.واقعا انصاف نیست با این حرفاتون(بی جنبه و مغرور و...) ناراحتشون کنید.دوست عزیزم هیچ وقت توی عصبانیت حرفی نزن که بعدا پشیمون بشی.چون بچه ها واقعا دارن از وقتشون واز خوابشون میزنن ،اونوقت درست نیست ما با این حرفامون دلشون رو بشکنیم.

[ بدون نام ] 1390/09/30 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
من قصد ناراحت کردن کسی رو نداشتم. نظری بود که دادم و جوابی که داده شد. حالا با حذف قسمتی از نظر آقای ارنجی و ایجاد سوتفاهم به اونجا کشیده شد. از نوع کلماتی که در جواب استفاده شده بود نتونستم جواب محترمانه ای برداشت کنم. دیگه حرفی نیست.
موفق باشید.

[ بدون نام ] 1390/09/30 ساعت 05:37 ب.ظ

من بارها و بارها برای زحمتای که دوستان کشیدن تشکر کردم. حالا یک بار خواستم انتقاد کنم که این مساله پیش اومد.
این رو هم میدونم که دوستان از وقتشون برای ما میزارن( حالا از خوابشون نمی دونم) من اون زمان هم عصبانی نبودم. به هر حال در تکمیل نوشته قبلی این پیغام رو ارسال کردم.
راستی از اینکه تعداد نظرات مثبت هم چندین برابر نظرات منفی هست واقعا خوشحالم. فقط امیدوارم هر کدوم مربوط به یک نفر باشه.

خیلی ممنون
منظورتون رو هم از تعداد نظرات مثبت کاملا متوجه شدم :دی
خوب میشد که کسانی که نظر منفی دادن دلیلشو می گفتن تا ازشون استفاده کنیم
به هر حال ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد