PDF درس مباحث ( در مورد .net remoting )

با سلام به دوستان عزیز  

استاد رضائیان با قرار دادن فایل راهنمای شبکه کردن بازی شطرنج بر تصمیم خودش تاکید کرد. 

به نظرم دیگه باید بی خیال انتقاد شید از همین الان روی پروژه کار کنید که حسابی وقت کم میارید . 

 

 

Net Remoting PDF

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/10/07 ساعت 10:10 ق.ظ

http//s2.picofile.com/file/7226871284/Net_Remoting_C_.rar.html
لینک صحیح

مرسی دوست عزیز درستش کردم

yOu3eF_iR 1390/10/07 ساعت 10:56 ق.ظ

من مینویسم مثه یه مرد تو کپی پیست کن مثه ترسوها

[ بدون نام ] 1390/10/07 ساعت 10:23 ب.ظ

من کاری ندارم که کی بوده که به استاد میل زده و کیا هم یه دل سیر پاچه خواری کردن
ولی یه چیزی تو دلم مونده که می خوام بگم: هممون ترم پیشو یادمون میاد که واسه ریاضی مهندسی چه شرایطی داشتیم و خانم جباری چقدر واسمون زحمت کشیدند.
یا آقای یادبره که از کلاساش می زد که به ما کمک کنه.
بدون اینکه ادعایی داشته باشن.؛
ولی این ترم...
من متاسفم که اینو می گم ولی یه سری از آقایون هستن که خوب دارن خودشون رو نشون میدن!
بله درسته شما زحمت کشیدید وقت گذاشتید و فکر کردید ولی چه اشکالی داره به بقیه هم کمک کنید؟
چی ازتون کم میشه؟
نا سلامتی ما سه ترمه داریم با هم درس می خونیم آخه این رسمشه؟

هنرخواه 1390/10/07 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.honarkhah.com

با سلام خدمت شما دوستان
اگر شما دوست عزیز کمک می خواستی حتما به یکی از همین دوستانی که میگی خوب دارن خودشون رو نشون میدن می گفتی که کمکت کنه!

آخه این رسمشه که بدون اینکه کمکی خواسته باشی اینجوری صحبت کنی!
اگرم کمک خواستی خوب بیا بگو چی خواستی که کمکت نکردند!
راهنمایی خواستی یا پروژه خواستی!!! ، کمک نه اینکه پروژه رو بنویسه و براتون بفرسته!!!

من خودم هنوز این پروژه رو شروع هم نکردم ولی امید دارم که سر موقع تکمیلش کنم.
شما هم اگر واقعا کمک نیاز داری هم از استاد میتونی کمک بگیری هم از همین دوستان
به هر حال این ترم هممون کوتاهی کردیم.

بدترین ترم دانشگاه شد این ترم.

ماشاءاله سورس کد شطرنج که فراون ریخته رو اینترنت اصلا گشتی ببینی از روش بخونی که بفهمی چه باید بکنی؟

به هر حال یکم انصاف داشته باشید ، همه دوستان اگر کمکی از دستشون بر بیاد کم نمی زارند.

[ بدون نام ] 1390/10/08 ساعت 05:35 ب.ظ

الکی .واسه آخرین جمله آقای هنرخواه

حمید 1390/10/08 ساعت 10:57 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

دوست عزیز درست نیست که با دوتا جمله کل زحمات دوستان رو ببریم زیر سوال و ...

هنرخواه 1390/10/10 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.honarkhah.com

آره الکی !!!
اصلا لزومی نداره که کسی به کسی کمک کنه
اصلا چرا بچه ها کاری بکنند!
علی جان شما بیکاری میای اینجا پست میزاری برا بچه ها؟!!
خانم جباری شما چطور؟!!
آقای اکبری؟!!
سید؟!!

بچه ها کسی از شما کمک خواسته؟!!!
حالا هر کی که هستی ، موفق باشی ما که حرفامون الکیه

هنرخواه 1390/10/10 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.honarkhah.com

ببخشید ما نه من حرفام الکیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد