آمار احتمال و سیستم عامل شبکه ...

سلام بر همه دوستان

برای دوستانی که درس سیستم عامل شبکه دارن، 20 تا سوال در نظر گرفته شده که برای دانلود گذاشتم و روی این سوال ها کار کنن، جا داره از آقای موقر به خاطر طراحی سوال ها تشکر کنم ، البته دل به این 20 سوال نبندید چون یک سوال غیر از این 20 سوال هم هست

دانلود

و جزوه سیستم عامل شبکه (که قبلا گذاشته بودم) برای کامل شدن پست

دانلود

در مورد آمار

دوستی که میگی اگه میشه یه جزوه آمار واضح تر بذارید و دست خط من رو زیر سوال میبری :دی من همون موقع که تا پاسی از شب برای کلاس میموندم و همه میرفتن خونه هشدار داده بودم که به دست خط من امید نداشته باشید به هر حال یه جزوه دیگه از یکی از دوستان ترم یک جور کردم که جا داره ازش تشکر کنم،اگه تا فردا نتونستم آپلودش کنم دوستان پنج شنبه بهم مراجعه کنن تا برای کپی بهشون بدم(5 شنبه میاید دیگه؟) استاد گفتن 80 درصد سوال ها از جزوه خودتونه و اگه نمره کامل میخواید به جزوه ترم یکی ها مراجعه کنید

اما یک نکته دیگه خطاب به دوستانی که آمار دارن چون شاید دیگه فرصت اطلاع رسانی نباشه اینکه استاد گفتن یه برگه آ چهار که توش هر چیزی میتونید نوشته باشین هم میتونید سر جلسه امتحان بیارید

چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد... دستم درد نکنه

نظرات 11 + ارسال نظر
حمید 1390/10/13 ساعت 03:36 ب.ظ

جواد دستت درد نکنه
هر چی هست از دست خط من بهتره
واضح بودش

ممنون :دی

جباری 1390/10/13 ساعت 03:39 ب.ظ

استادتون همون استاد ترم یک ماست ؟ اون خانومه . اسمش رو هم فراموش کردم . . .

علی.ب :
اسم استاد مریم صفایی بود.

حمید 1390/10/13 ساعت 03:45 ب.ظ

نه اون نیست
استاد رسول پناهی

جواد- z 1390/10/13 ساعت 05:37 ب.ظ

و البته از جمله استادای خوب غیاث.

montakhabi 1390/10/13 ساعت 07:00 ب.ظ

slam vaghean dastet dard nakone yani ki dast khateto zire soal borde????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تبدیل به فارسی :
سلام،
واقعا دستت درد نکنه، یعنی کی دست خطتو زیر سوال برده؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

----------------------
جواد بیا بگو کی بوده !

جواد- z 1390/10/13 ساعت 07:28 ب.ظ

خواهش...
اسمش رو تو نظر ننوشته بود ولی من به همتون مشکوکم، آخه چطور دلتون اومد دست خط به اون خوبی رو به چالش بکشید؟ :دی

منتخبی 1390/10/13 ساعت 08:35 ب.ظ

حالا که این همه زحمت کشیدید یه ایمیلی تلفنی از استاد دارید؟

شرمنده من که ندارم...

حمیدرضا حسینعلی زاده 1390/10/13 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام جواد جون این جزوت از سرمونم زیاده
ایشالا خدا یک در این دنیا هزار در اخرت بهت بده فقط اینکه جزوت کامله دیگه ؟ همین42 صفحه هستش فقط ؟؟؟؟؟

سلام ممنون لطف داری
کامل بودنش که کامله فقط استاد گفت برای گروه ما میخواد سوالاتش رو از سوالای سالهای قبلش در بیاره و جزوه ای که به ما گفته به خاطر اینکه جلسه کنسلی زیاد داشت کامل نیست و فقط شامل حدود 80% امتحان میشه.. در مورد جزوه ترم یکی ها هم از استاد پرسیدم گفت برای اونا کامله و از روی اون جزوه بخونید می تونید نمره کامل رو بگیرید، منم از یه دوستی جزوه ترم یک رو جور کردم پنج شنبه میارم اگه خواستی کپی بگیر.

مرسی جواد جان ... ممنون جیگر ... هنوز جزوه رو ندیدم ولی خوب احتمالا خوبهبا این تعاریفی که شنیدم
در کل دستت ندرده ...

مرسی سید (-;

Al Pacino 1390/10/14 ساعت 08:18 ب.ظ

دست منم درد نکنه مخ استاد و من زدم

جواد سوال ها رو برای استاد ایمیل کردید !!!

پاور پوینت ها هم باید ایمیل کنیم یادتون نره....

آره دست شما هم درد نکنه :دی
نــــــــــــــــه هنوز خوب شد گفتی الان صدامو داری؟ اگه داری ایمیل استاد رو بگو )):

حبیب کاری 1390/10/14 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام جوادی
شما که زحمت سوالای سیستم روکشیدی حداقل جواباشو یاصفحه جواباشم میدادی دیگه
به آقای موقربگوکه صفحه هاشوبگه
مرسی

سلام
اتفاقا منم به فکرش بودم آره اگه دیدمش حتما میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد