ادامه ی جزوه ها

سلام به همگی


در ادامه مساله جزوه ها خدمتتون عرض کنم که جزوه ی هوش مصنوعی و شبیه سازی( گروه اول و دوم ) تکمیل شد  . از قسمت دوم تا هشتم  هوش رو اینجا گذاشتم . قسمت اولش هم در لینک جزوه ستون سمت راست وبلاگ قبلا گذاشته شده . از شبیه سازی هم که فقط جلسه  آخرش مونده بود .همین طور با آخرین جلسه ی تاریخ جروه ی تاریخ هم کامل شد .

با تشکر از خانم حقایقی.


قسمت دوم هوش مصنوعی

قسمت سوم هوش مصنوعی

قسمت چهارم هوش مصنوعی

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/10/13 ساعت 10:32 ب.ظ

خیلی ممنون

یواش یواش ، فکر کنم دیگه قشنگ بد عادت یشم بی خیال جزوه نویسی بشیم

[ بدون نام ] 1390/10/13 ساعت 10:46 ب.ظ

مرسی زیاد

[ بدون نام ] 1390/10/13 ساعت 11:42 ب.ظ

حسابی مارو شرمنده کردید
مرسی خیلی

[ بدون نام ] 1390/10/14 ساعت 12:33 ب.ظ

با تشکر فراوان از زحماتتمون
میشه بقیه جزوه مباحث را هم بزارید

[ بدون نام ] 1390/10/14 ساعت 02:40 ب.ظ

خیلی ممنون بابت جزوه تاریخ.

خواهش میکنم . وظیفه ست .

حمید 1390/10/14 ساعت 03:04 ب.ظ

خیلی ممنون بابت جزوه هاتون
جزوه پایگاه قسمت نرمالسازیش رو کسی نداره بزاره؟

این جزوه در مرحله ی پاکنویس کردن زیر دست خانوم حقایقی می باشد . ایشون که دارن همه ی تلاششون رو میکنن . امیدواریم بتونه برسونه .

جواد- z 1390/10/14 ساعت 03:32 ب.ظ

خیلی خیلی تشکر از دوستان زحمت کش

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 11:31 ق.ظ

خیلی بدید که شبیه سازی ساعت سوم و ندارین
بازم ممنون.

اکبری 1390/10/16 ساعت 12:21 ب.ظ

خیلی ممنون خانم جباری و خانم حقایقی
قبلانا شب امتحان که جزوه های نصفه و نیمه خودم رو می خوندم همش استرس داشتم که نکنه یه بخشی از جزوه رو نداشته باشم
ولی الان با تلاش بسیار زیادی که شما و خانم حقایقی می کشید با خیال راحت جزوه هارو می خونم
البته به قول دوستمون یه جورایی داریم تنبل هم میشیم ;)

bardia 1390/10/17 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام

آقا من بردیا اجاقی دانشجوی ترمه ۵ کارشناسی ناپیوسته کامپیوترم

این ترم ۲ تا درسم مونده

یکیش ریاضیات گسسته با آقای پناهی

شماره هیچکس از بچه‌های کلاس رو ندارم بخاطر کارم هم نتونستم بیام سر کلاس به غیر از ۱ جلسه

اگر کسی‌ اینجا ترمه ۱ هست و این درس رو داره یا کسیو می‌شناسه که داشته باشه لطف کنه شمارشو بده که من بتونم جزورو ازش یجوری بگیرم و کپی‌ کنم

خیلی‌ ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد