فایل صوتی پایگاه داده ها ۰۱-۱۰-۹۰

با سلام

یکی از دوستان فایل صوتی جلسه اول دی ماه رو می خواست که براتون آپلود کردم

این فایل برای گروه اول هستش که اول جلسه یه مثال از بدست اوردن کلید هستش و بعدش هم ابتدای SQL هستش که از Select شروع می شه

فقط اگه صدای خودتونو شنیدید تعجب نکنید (پخش زنده هست دیگه) 

برای اینکه بتونید دانلود کنید با دو تا کیفیت براتون گذاشتم 64 و 32 Kbps 


فایل صوتی پایگاه داده ها ۰۱-۱۰-۹۰

با کیفیت 64Kbps

27.7MB


فایل صوتی پایگاه داده ها ۰۱-۱۰-۹۰

با کیفیت 32Kbps 

13.9MB


خوش باشید

نظرات 11 + ارسال نظر
علی 1390/10/16 ساعت 12:15 ق.ظ

حمید صدای من که نمیاد؟

چرا اتفاقا
سانسورش کردم :دی
تا تو باشی بغل من میشینی حرف نزنی :دی

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 03:34 ب.ظ

دستتون درد نکنه. واقعا ممنون
فکر نمی کردم اینقدر حجمش زیاد باشه. نشد دانلودش کنم.
به هر حال ممنون که زحمت کشیدید.

خواهش می کنم
کیفیتشو اوردم پائین حجمش نصف شد
شرمنده دفعه قبل سرم شلوغ بود دیگه تبدیلش نکردم حجمش زیاد بود

علی 1390/10/16 ساعت 05:11 ب.ظ

حمید با کیفیت 32 یا 64 به پسوند WMA تبدیل کن ، فکر کنم حجمش کمتر بشه از MP3

البته یه ویژگی WMA داره که میشه تنظیم کرد، مثلا Voice Only، حجم کم میشه و مناسب فایل‌های صوتی هست که فقط توش صدای آدم میاد.

علی امتحان کردم بیشتر شد که کمتر نشد :دی
فرمتهای Wav , OGG ,WMA رو امتحان کردم همین بهترینشون بود

علی 1390/10/16 ساعت 06:24 ب.ظ

wav رو چرا امتحان کردی !؟ :دی

اون که معلوم بود چه حجمی تو خروجیش میاد ...

با فرمت wav هم میشه حجم رو اورد پائین فقط باید فرکانسش رو بیاری پائین
من رو 48KHz با 16 bit rate و stereo با فرمت PCM گذاشته بودم یه حجم کذائی داد (واسه هر یه ثانیش میشه 187kb)
اصلا یکی نیست به من بگه بیکاری اینارو میزاری :دی
علی تو هم گیر نده , آقا صلوات بفرست :دی

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام دستتون درد نکنه..............تو سایت دانشگاه جبرانی تاریخ ۲شنبه و ۵شنبه این هفته کلاس ۴۰۱ گذاشتن اونم تو فرجه ها !!!!!!!!!!!!همکلاسیها می رید سر کلاس یا نه؟؟؟؟؟

جواد- z 1390/10/17 ساعت 01:42 ق.ظ

ممنون حمید جون
.....
دوستانی که کپی جزوه ترم یکی ها رو از من گرفتن دیروز دوستم بهم گفت که 2 تا صفحه که بالاش A و B رو زده نخوننن مربوط به درس گسستشون میشه، اگه اشتباه نکنم صفحه 14 و 15 از شمارنده های پایین صفحه
............
دوستانی که از روی جزوه های وبلاگ میخوان درس بخوننن توی ورد View ---> Full screen reading رو انتخاب کنن تا راحت تر مطالعه داشته باشن
............
من اطلاعیه مربوط به جبرانی رو نتونستم پیدا کنم...

جواد- z 1390/10/17 ساعت 01:47 ق.ظ

چرا الان پیدا کردم :دی من بعید میدونم برم مگه اینکه...

[ بدون نام ] 1390/10/17 ساعت 03:00 ق.ظ

راست میگه جبرانی گذاشته عجب آدمی ها!
همه کلاساش که تشکیل شد.دیگه چه جبرانی؟!!!!!
دوستان کسی نره ها.
معلوم نیست این استاد پیش خودش چی فکر کرده

[ بدون نام ] 1390/10/17 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
دستتون درد نکنه.
میشه بگید اطلاعیه جبرانی تو کدوم قسمت هست؟ من پیداش نکردم.

http://www.ghiasodin.ir/static.php?op=viewpage&pid=38

yOu3eF_iR 1390/10/18 ساعت 09:44 ق.ظ

دست گلت درد نکنه حمید جان.ایشاا... همیشه تو زندگیت موفق باشی

ممنون یوسف جان
همیشه شاد باشی

ب 1390/10/19 ساعت 07:02 ق.ظ

ممنونم،خیلی زحمت کشیدید.
خسته نباشید.

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد