ادامه پایگاه

سلام

ادامه ی پایگاه رو براتون گذاشتم . از پایگاه فقط نیمی از جلسه یازده و جلسه دوازده مونده . انشالله اونم به زودی میذارم . تصمیم داشتیم جلسه حل تمرین رو هم بذاریم  اما چون استاد صورت سوال ها رو تو گروپ نذاشتن نمیتونیم . اگر کسی به استاد دسترسی داره لطفا ازش بخواد در صورت امکان سوالای جلسه آخر حل تمرین رو زودتر تو گروپ بذارن . ما به ایشون میل هم زدیم . اما جوابی ندادن .




نظرات 10 + ارسال نظر
حمید 1390/10/19 ساعت 10:56 ق.ظ

خیلی ممنون از لطفتون
من به یکی از دوستام گفتم که با استاد تماس بگیره و ازش بخواد که سوال هارو بزاره تو گروپ یا اگه ایمیل کرد میزارمش تو وبلاگ

خیلی لطف کردید . واقعا ممنونیم .

اکبری 1390/10/19 ساعت 12:48 ب.ظ

خانم جباری خدا خیرت بده

حمید منظورت نمونه سوالاست دیگه؟ سوالای امتحان رو که نمیزاره

[ بدون نام ] 1390/10/19 ساعت 01:13 ب.ظ

مرسی خانم جباری.
درضمن یه لطفی کنید به استاد بگید کدهای دو جلسه آخر مباحث رو هم بذارن تو گروپ.
با تشکر

حمید 1390/10/19 ساعت 01:46 ب.ظ

@ اکبری
سوالات جلسه حل تمرین دیگه :دی
در ضمن استاد گفته که شاید فردا بزاره فعلا سرش شلوغه

نرگس.آ 1390/10/21 ساعت 10:34 ب.ظ http://kashani-adabi.persianblog.ir/

سلام خانم جباری عزیز

من رو نمی‌شناسین منم متقابلا شمارو نمی‌شناسم

فقط خواستم تشکر کرده باشم برای جزوه‌های شبیه‌سازی.

من رشته‌ام علوم کامپیوتره و امروز امتحان شبیه‌سازی داشتم. ( استادم دکتر اسکندری هستن )

توی جزوه خودم یه سری اشکال داشتم واسه همین از جزوه‌های شما ( بخش رگرسیون ) استفاده کردم.

خیلی خوب بود. سیاسگزارم

سلام به دوست گلم خانم نرگس آهازان ( اگر اشتباه نکنم ) .
البته من شما رو دورادور به واسطه ی وبلاگ ادبی میشناسم .
خوشحالم که جزوه ها تونسته کمکتون کنه . ناگفته نماند من و یکی دیگه از همکلاسی ها به نام خانم حقایقی در زمینه ی جزوه های وبلاگ با هم همکاری میکنیم .( من تنها نیستم )
براتون آرزوی موفقیت میکنم .

نرگس.آ 1390/10/22 ساعت 12:04 ب.ظ http://kashani-adabi.persianblog.ir/

ممنونم دوست خوبم.
پس از ایشون هم سپاسگزارم.

سربلند و برقرار باشین.

شیخی 1390/10/22 ساعت 03:50 ب.ظ

خانم جباری عزیز به خاطر جزوه ها خیلی ممنونم

[ بدون نام ] 1390/10/23 ساعت 07:07 ب.ظ

اول خواستم یه تشکر ویژه از دوستانی که برای تهیه جزوه ها زحمت میکشن کنم.دوم هم متاسفانه میخوام یه انتقاد کنم. امیدوارم از دوستان کسی ناراحت نشه. انتقادم بیشتر شاید اگه از ترم بعد که حالا ترم آخر هم هست اجرایی بشه باعث بهتر شدن نحوه دسترسی بچه ها به جزوه ها بشه . در کل قصد جسارت ندارم و باز هم به خاطر زحمات شما عزیزان تشکر میکنم.
به نظر من بهتر میبود که به جای قسمت بندی کردن جزوه ها اون ها رو به ترتیب جلسات و با ذکر تاریخ اونا دسته بندی میکردید تا اگه کسی به جلسه خاصی نیاز داشت مجبور نشه همه شو دانلود کنه.
امیدوارم همه موفق باشید.

دوست عزیز از اول قرار بود همین کار رو کنیم . تا حدودی هم عملیش کردیم . مثل جزوه گرافیک . اما مساله ای که هست اینه که در حال حاضر داریم حجم زیادی از جزوه ها رو در زمان کوتاهی جمع و جور میکنیم .به خاطر همین اون نظمی رو که باید داشته باشه نداره . و برای اینکه یکدست بشه همه رو قسمت بندی کردیم . بعضی از جلسات به بیش از ۲۰ صفحه می رسید و حجمش زیاد میشد . الان تو هر قسمت فقط ده صفحه ست . باز با این حال خیلی ها برای دانلود مشکل دارن البته میشد جلسات رو قسمت بندی کرد . . .
در هر حال اگر قرار شد ترم بعد جزوه بذاریم چشم حتما بر اساس جلسات مرتبشون میکنیم .
من هم برای همه آرزوی موفقیت میکنم .

حمید 1390/10/23 ساعت 07:16 ب.ظ

من پی گیر سوال های جلسه حل تمرین شدم و لی استاد سرش شلوغ بود تا حالا که نذاشته

در هر حال خیلی لطف کردید . ممنونیم .

اکبری 1390/10/23 ساعت 09:26 ب.ظ

آب پاکی رو بریزم رو دستتون
استاد نمونه سوالارو نمیده
اگر کسی چیزی یادش مونده همونو بزاره تو وبلاگ که احتمال زاد همونا سوالای پایان ترمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد