امتحان گرافیک...

سلام دوستان

اگه کسی دقیقا میدونه که تو امتحان قراره از کجا تا کجا بیاد بگه.


این جزوه فقط آخرین جلسه رو نداره که تو اون درباره دو الگوریتم cliping و z-buffer رو گفته که z-buffer رو هم نرسید که کامل درس بده ، البته نمی دونم شاید اون جلسه ای که همه رفتیم سر کلاس استاد رضائیان و گرافیک رو به اصطلاح پیچوندیم مطلبی رو درس داده باشند. اگر کسی خبر داره لطفا بگه ;)


جزوه گرافیک کامپیوتری (خانم جباری و حقایقی)

نظرات 7 + ارسال نظر
اکبری 1390/10/25 ساعت 11:40 ب.ظ

ممنون هنر جون ;)
ولی تا جایی که من یادم میاد گفت از 3 بعدی به بعد میاد یعنی خود 3بعدی هم میاد

راستی فکر کنم فردا تولد استاد مهدیخانی هم باشه
بجای شیرینی تولد نفری بگیم نفری 2نمره بده :)))))

[ بدون نام ] 1390/10/26 ساعت 12:25 ق.ظ

یعنی میان ترم حذفه؟

[ بدون نام ] 1390/10/26 ساعت 12:52 ق.ظ

راستی قضیه 400 هزار تومن شهریه چیه؟!!!!!
مگه نباید فقط شهریه ثابت رو بگیرن.
که موقع پیش ثبت نام بدهی با شهریه ثابتو گرقتن.پس این چیه؟
هردم از این باغ...

جعفری 1390/10/26 ساعت 10:32 ق.ظ

ولی من تااونجایی که یادمه وقتی میان ترم میگرفت میگفت حذفی نیست...

سرحدی 1390/10/26 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام به قول استاد از اول جزوه تا آخرین جلسه اما جلسه اول گفته بود که پایان ترم بیشتر از الگوریتم میده مطمئنن سه بعدی هم نمی ده چون یک مثال بیشتر نداشت که بهمون بگه .

علی 1390/10/26 ساعت 11:35 ق.ظ

امیدوارم 3D نیاد ...
من تازه شروع کردم به خوندن، یعنی موافق می‌شم؟

----------------------------------
من تا اونجا که یادمه حرفی از حذفی بودن امتحان میان‌ترم به میون نیومد!

هنرخواه 1390/10/26 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.honarkhah.com

منم تا اونجا که یادمه حرفی از حذفی بودن میانترم به میون نیومد.
اما خوب خوشحال میشیم میانترم حذف بشه
چون دیگه چیزی نمی مونه که بخونیم.
راستی از خانم جباری ممنون میشم اگه بخش cliping و z-buffer رو هم در وبلاگ قرار بدهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد