پیام استاد رضائیان

اینو برای دوستانی میذارم که شاید عضو گروپ نباشن و ایمیل استاد رو دریافت نکرده باشن . استاد در آخرین پیامی که تا الان گذاشتن گفتن :



سلام
نمره تمرین 1.5 نمره چون 4 تا تمرین بود

فعالیت کلاسی نمرش نامحدوده، به هر کی که تو کلاس کمک می کرد نمره دادم. یعنی که لازم نیست سوال بپرسم تا جواب بدید، به اونایی که تو کلاس سوال های خوب می پرسیدن هم به دید فعالیت نگاه کردم!!!

مجموع نمرات تمرین و فعالیت کلاسی رو تو کوییز گذاشتم، چون جای دیگه ای نبود!!!

مجموع نمره تمرین و پروژه می تونه بیشتر هم بشه اما کسی تو تمرین و فعالیت بیشتر از 2 نشد.

 کساییکه مشکلی تو نمرشون هست گفتم که اعتراض کنن که اگه اشتباهی کردم برطرف بشه. اگر نمره ای به کسی کمتر دادم بر اساس تمرینایی که تحویل گرفتم بود. اما شده که اشتباه هم کردم مثلا آقای جلیلوند یه تمرین تحویل داده بود که نمرشو نداده بودم.

احتمال داره یکسری تمرین ها (جبر رابطه ای) رو تو دانشگاه جا گذاشته باشم که اومدم چک می کنم و نمره هاشو محاسبه می کنم

در آخر خطاب به اونایی که
تمرین تحویل ندادن
خودشون نوشتن و به بقیه دادن
فعالیت کلاسی نداشتن
و الان شاکی هستند، سعی کنید
تمرین تحویل بدید(ترم بعدی)
می خواستید به دیگران ندید

 فعالیتتون رو تو کلاس بیشتر کنید(ترم بعدی)




نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/10/30 ساعت 07:45 ب.ظ

استاد خدایی یه دونه اید خیلی باحالید

حمید 1390/10/30 ساعت 07:59 ب.ظ

وقتی یکی تمرین حل می کنه شونصد نفر از روش کپ میزنن خوب معلومه تابلو میشن دیگه حداقل بعضی جاهاشو عوض کنید
بعضی نمی دونم پیش خودشون چی فکر میکنن

حالا بیاید بگید خود شیرینی !!!
کی ؟من ؟ کٍی ؟ کو ؟ بیا بگرد !!

علی :
لایک :دی

گفتم، بیام بنویسیم، میان می‌گن برین یاهو ...

سره همین، اینجا گفتم!

[ بدون نام ] 1390/10/30 ساعت 08:03 ب.ظ

آدم لذت می بره این اقتدار استاد رو می‌بینه.

بنیامین عکسی 1390/10/30 ساعت 08:05 ب.ظ

ممنون استاد از زحماتی که می کشید تا حق کسی ضایع نشه ، کاش همیشه اینجوری ارزش یابی می شد تا کسی که روز امتحان به هر دلیلی نمی تونه خوب بنویسه متضرر نشه

هنرخواه 1390/10/30 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.honarkhah.com

مرسی استاد
حتما ترم بعدی همه تمرین ها رو تحویل میدم

من حقم همین بوده
آخه یکی نیست بگه 2 تا کاغذ با خودت ببری دانشگاه گناه نمی شه
حالا نمی خوای ببری حداقل اسکن میکردی ایمیل میزدی به استاد (البته اسکنر نداشتم و الا این کار رو می کردم)

[ بدون نام ] 1390/10/30 ساعت 11:36 ب.ظ

اره اره منم

[ بدون نام ] 1390/11/01 ساعت 12:18 ق.ظ

خب استاد چیکار کنیم وقتی دوستان میان تمرین می خوان بگیم چی؟! نمی دیم!.
نمیشه که.
حالا شما انقدر سخت نگیرید.

شریعت 1390/11/01 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام استاد
واقعا خسته نباشید.خسته نباشید بابت این همه عدالت -نمرهابه حق بود.هر کسی زحمت کشید نمرشو گرفت-
استاد بابت زحماتون تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد