وبلاگ محبوب

سلام به همه دوستان عزیز

با توجه به خدا حافظی های اخیر و شائبه حذف وبلاگ، تصمیم گرفتم به عنوان یکی از نویسندگان نظرم رو در این مورد بگم:

تقریبا یک سال پیش همین موقع ها بود که این وبلاگ یواش یواش جایگاه خودش رو بین بچه ها پیدا کرد، پیشرفت این وبلاگ زمانی به اوج خودش رسید که حتی بعضی از اساتید هم مطالب این وبلاگ رو دنبال می کردن.

به نظرم طبیعی بود که بعضی از دوستان هم، انتقادات و ناراحتی هایی رو از مطالب یا نویسندگان داشته باشن که بعضا با بی احترامی انتقادات شون رو بیان می کردن.

من به نظر همه دوستان چه منتقدین، چه نویسنده های دلگیر احترام میزارم، به هر حال چه این وبلاگ باشه چه نباشه بچه ها درسشون رو می خونن و پاس میکنن، ولی مزیتی که این وبلاگ نسبت به بقیه داشت این بود که بین بچه ها صمیمیت ایجاد کرد و حیفه که این زحمات به خاطر نظر اقلیت از بین بره.


بنابراین فکر کنم بد نباشه حداقل یه ارزیابی کلی از این وبلاگ بشه


از دوستان خواهش می کنم بدون بی احترامی نظرشون رو بگن اونایی هم که حوصله نظر دادن ندارن میتونن با مثبت و منفی، خوب و بد بودن وبلاگ رو بگن.



نظرات 22 + ارسال نظر
بنیامین عکسی 1390/11/03 ساعت 04:37 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید به همه بچه های گل وبلاگمون ، خیلی متاسف شدم که بعضی از دوستان در یک اقدام بی سابقه تصمیم گرفتن برن ، منو باش فکر می کردم حالا که اینقدر بچه ها به هم وابسته شدن تازه می شه بعد از دانشگاه یه کارایی رو ادامه داد ولی بعضیا رفیق نیمه راه شدن ، امیدوارم که واسه استراحت رفته باشن

ابوالفضل: دقیقا همین فکر رو منم داشتم که به علی هم گفتم

[ بدون نام ] 1390/11/03 ساعت 04:55 ب.ظ

من با آقای عکسی موافقم اگه شما از حرف دیگران ناراحت هستید چرا میخواهید برید.مرد اونه که وقتی یک کاری رو شروع میکنه تا آخرش بره.واقعا رفیق نیمه راه شدید.این وبلاگ بدون شماها از بین میره.

سرحدی 1390/11/03 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام به کسانی که این مطلب رو می خونن
وجود این وبلاگ برام جالب بود چون از هر اتفاقی که توی دانشگاه می افتاد یا بیرون کشور - جهان توی این وبلاگ خیلی راحت می شد پیداش کرد و خوند . (بعضی وقتا می خواستم مطلب جدیدی بفرستم برای مدیر که برای بچه ها بزاره اما از نبود اعتماد به نفس این کار رو نکردم )
به قول بچه ها بودن این وبلاگ باعث شد همه بچه های هم گروهیمون درس بخونن و هیچ کس از مطلبی عقب نباشه
اگه بخوام بگم خیلی زیاد میشه
اما در کل بودن این وبلاگ خیلی عالیه
از همه تشکر می کنم . ( کاش باقی بمونه )‌

الهه بورقی 1390/11/03 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام،من شخصا یکی از کسایی هستم که هرشب اگه به وبلاگ سر نزنه انگار یه کار نا تموم داره که حتما باید در اولین فرصت انجامش بده.
واقعا نمیدونم چه جوری نظرمو راجع به این وبلاگ بگم،فقط میتونم در یک کلمه بگم فوق العادست.
این وبلا گ هم بچه هارو به هم نزدیکتر کرده و هم یه مشارکت گروهی عالی رو راه انداخته که تو همه زمینه ای به بچه ها کمک میکنه.
در آخر واقعا از آقای بهرامی تشکر میکنم و میدونم زحمات خیلی زیادی برای این وبلاگ کشیدن و همینطور دیگر مدیران و نویسندگان.

yOu3eF_iR 1390/11/03 ساعت 08:35 ب.ظ

خوب معلومه که همه بچه ها دوس دارن این سایت باشه.....
اونایی هم که میان بعضی موقع ها یه چرت و پرتایی می نویسن و جرات اینو هم ندارن که خودشونو معرفی کنن حتما با خودشونم یه مشکلایی دارن........ آره, شماها زیاد به دل نگیرین

سمیرا 1390/11/03 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام.راستش خیلی رک میخوام بگم که کسی که ۱کاریو شروع میکنه باید خودشو برای هرچیزی آماده کنه.حالا اون هرچیز میتونه انتقاد باشه یا تعریف و تمجید.اگر با هر حرفی بخواید این وبلاگ رو ببندید که واویلاااااااا.مدیر وبلاگ ویا مدیر هرجا باید به معنای واقعی مدیر باشه.یعنی محکم و راسخ برای هدفی که داشته و کارشو شروع کرده وایسته.قصد جسارت ندارم ولی قشنگ نیست این قهر و .....یه کار خوبو شروع کردید پس تا آخرش تمومش کنید.مرسی از همه..........

نرگس.آ 1390/11/03 ساعت 10:13 ب.ظ http://kashani-adabi.persianblog.ir/

سلام...

من به عنوان کسی که اصلا رشته‌م با شماها یکی نیست و به واسطه‌ی انجمن ادبی با اینجا آشنا شدم، می‌خوام بگم که وبلاگتون خیلی خیلی هم خوبه.

جا زدن هنر نیست... هنر اینه که بمونی... خوب هم بمونی...

شما خوب هستید پس رفتن برای چی؟؟؟؟

انجمن ادبی هم وبلاگ داره...شاید نه به میزانی که شماها فعالید. خب طبیعی هم هست چون یه چیزی خارج از درس و دانشگاهه.
اوایلش یه سری موارد پیش اومد که یه کم داشتم جا می‌زدم...
اما بعد که خوب فکر کردم دیدم اونی که باید جا بزنه اونایی هستن که می‌خوان مثلا باعث بشن من جا بزنم.
شاید اصلا من هیچی نباشم... اما همیشه موانع هستن!
کسانی که حتی جرات نداشتن خودشون رو معرفی کنن.
اما نادیدشون گرفتم و موندم...
هرکی هرچی می‌خواد بگه ... مطمئنا چیزی از شما کم نمی‌شه!

آدما با حرف زدنهاشون وسعت روح و قلب خودشون رو نشون می‌دن. اگر کسی چیز کوچیک و حقیری می‌گه اشکال از شما نیست. از خودشه!
گاهی رفتن خوبه... اما گاهی هم نشانه‌ی ضعفه...

ضعف نشون ندین .

خیلی حرف زدم...

بمونین... وبلاگتون رو دوست دارم

جهانی 1390/11/03 ساعت 11:07 ب.ظ

از تمام زحماتتون ممنونم,,واقعا هر کسی حاضر نمیشه دانسته هاشو
با بقیه تقسیم کنه

[ بدون نام ] 1390/11/03 ساعت 11:10 ب.ظ

چقدر سایت بی روح شده,این رسمش نیستا

جواد-z 1390/11/04 ساعت 12:06 ق.ظ

در مورد عملکرد مثلما بهترین جا برای کمک کردن، حرف زدن در مورد دانشگاه و گرفتن تصمیمای مشترک همین جا بوده تا الان، و حیفه که بخواد این اتحاد از بین بره،کسی تو کمکایی که مدیران و نویسنده های اینجا بهمون کردن شک نداره، به هر حال امیدوارم دوستامون به کارشون ادامه بدن چون اگه اون اتحاده از بین بره دیگه درست شدن همچین جایی امکان پذیر نیست، خیلی رسمی شد خودمونی بگم با زبون خوش برگردید سر فعالیتتون :دی
,,,,,,,,,,,,,,
ابوالفضل جون راستی صمیمیت!

مخلص آقا جواد
درستش کردم :دی

جعفری 1390/11/04 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام...
اول جاداره تشکرکنم واسه زحمتهایی ک این مدت کشیدین..
بعد منم مثل بقیه به پایداری این وبلاگ رای مثبت میدم...
بچه ها این ترم همه کم و کسری های درسو اینچا جبران میکردیم بااین حال وضعمون این بود خدامیدونه اگه برید ترم دیگه چی میشه!!

یه دوست 1390/11/04 ساعت 08:02 ق.ظ

سمیمیت نه. صمیمیت!!!!

ممنون درستش کردم

همکلاسی 1390/11/04 ساعت 10:25 ق.ظ

بچه ها حیفه!!!!
من هر وقت جلوی کسی خواستم راجع به این وبلاگ صحبت کنم، با غرور سرمو گرفتم بالا و گفتم وبلاگمون!!
و در جواب هم خیلی شنیدم که گفتن وای چه جالب هر دانشگاهی چنین بچه های یکرنگی نداره!!!
حیف این یکرنگی و به قول بچه ها صمیمته.
نوخاله همه جا هست، آدم باید برای هر کس به اندازه ی شخصیت و ارزشی که داره اهمیت قائل شه.

همکلاسی 1390/11/04 ساعت 11:26 ق.ظ

استاد رضائیان نمره پایان ترم بانک اطلاعاتی رو تو پرتال آموزش گذاشتند.
راستی پایان ترم از چند نمره بوده...؟

آزادخواه 1390/11/04 ساعت 11:27 ق.ظ

اقا کاش این جزوه تاریخ رو هم میذاشتید بعد قهر می کردین ..

[ بدون نام ] 1390/11/04 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام فکر کنم از 9 نمره

[ بدون نام ] 1390/11/04 ساعت 12:11 ب.ظ

بچه ها وبلاگ چقدر بی روح شده خواهشا به کارتون ادامه بدید. بقیه چه گناهی کردن.

[ بدون نام ] 1390/11/04 ساعت 12:50 ب.ظ

آقای آزاد خواه جزوه هست تو سایت قسمت جزوه ها

[ بدون نام ] 1390/11/04 ساعت 11:22 ب.ظ

حالا مگه چی شده !مشکل چیه؟ بگید ما هم بدونیم شاید بتونیم حلش کنیم.

راوندی 1390/11/05 ساعت 07:27 ق.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com

بهترین و به روز ترین وبلاگی که دیدم

هنرخواه 1390/11/05 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.honarkhah.com

با سلام خدمت همه دوستان

حالا کی گفته وبلاگ تعطیل میشه !!!
ایشااله این وبلاگ بهتر از قبل هم میشه
با حضور همه ی بچه ها

[ بدون نام ] 1390/11/05 ساعت 09:13 ب.ظ

مرسی اقای هنر خواه ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد