فایل نهایی زمانبندی ارائه پروژه

سلام به همه دوستان

استاد رضائیان فایل نهایی زمانبندی تحویل پروژه رو توی گروه گذاشتن و همچنین نمره های ورقه پایگاه داده رو هم توی پرتال اعلام کردن

- نمره برگه از ۹ بود

- فایل زمانبندی ۲ تا شیت داره که روز ۴شنبه و ۵شنبه رو مشخص کرده


----------------------------------------------------------------------

پیام استاد:

سلام
لیست زمانبندی تحویل پروژه ها در فایل پیوست قرار دارد، کسانی که اسم گروهشان را نگفته اند، در گروه های پایانی روط چهارشنبه می توانند پروژه خود را تحویل دهند.
برای جابجایی ساعت تحویل بهتر است با گروه های دیگر به توافق برسید.
نمره های پایان ترم درس پایگاه هم در پرتال وارد شد، اعتراضات را به هنگام تحویل پروژه بررسی می کنم.

موفق باشید


فایل زمانبندی



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/04 ساعت 02:06 ب.ظ

من ۴.۶ شدم.
مطمئنم بیشتر میشدم

ابوالفضل 1390/11/04 ساعت 03:46 ب.ظ

من 4.8 شدم از سرمم زیاده

yOu3eF_iR 1390/11/04 ساعت 05:04 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییییی داداااااااااا

چاکریم داش یوسف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد