جزوه تاریخ

سلام به دوستای گلم


همگی خسته نباشید .خدمتتون عرض کنم جزوه ی تاریخ کامله می تونید دانلود کنید .







نظرات 11 + ارسال نظر
جعفری 1390/11/04 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام...
خیلی ممنون..ایشالا دیگه آخریشه!!
آخجون راحت شدیم

خواهش میکنم .

ابوالفضل 1390/11/04 ساعت 03:58 ب.ظ

ممنون خانم جباری و حقایقی
بابا تا شطرنج رو تحویل ندیم کابوس امتحانات تموم نمیشه

خواهش میکنم .
کابوس امتحانات فقط وقتی تموم میشه که رویای نمره های خوب عملی بشه . به عبارتی ما تموم ترم رو داریم کابوس میبینیم . فقط تعطیلات بین ترم میایم یه نفسی بکشیم که دوباره ترم جدید شروع میشه .

yOu3eF_iR 1390/11/04 ساعت 05:12 ب.ظ

ممنون . ممنون . ممنون
ما که این ترم کله درسارو با جزوه های شما خوندیم و رففتیم سر جلسه امتحان .و خداروشکر بابت جزوه ها خیالمون راحت بود و انصافا هم خیلی تمیز و خوب جزوه می نوشتین .واقعا دستتون درد نکنه

خوشحالم که براتون مفید بوده . خدا رو شکر . . .

[ بدون نام ] 1390/11/04 ساعت 05:30 ب.ظ

salam doostam.daste goletoon dard nakone

سلام دوستم . قابل شما رو نداشت . . .

بهزادی 1390/11/05 ساعت 02:33 ب.ظ

ممنونم از همتون دوست های خوبم.واقعا ترم سختی بود چقدر پروژه داشتیم.

امیدوارم با همه ی سختی هاش به خیر بگذره .

بنیامین عکسی 1390/11/05 ساعت 03:02 ب.ظ

دستتون درد نکنه واقعا خسته نباشید

خواهش میکنم . سلامت باشید .

ممنون خانم جباری ... من همیشه کم و کسری جزوه هامو اینجا چک میکنم تو پست های که شما میزارید ...
بازم ممنون
خانم حقایقی هم خیلی زحمت کشیدند از ایشون هم تشکر میکنم

باعث خوشحالیه . . .

هنرخواه 1390/11/05 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.honarkhah.com

خدا رو شکر بانک و شطرنج رو ارائه دادیم
خدایا فردا امتحان تاریخ رو هم بخیر کن
مرسی خانم جباری

خوش به حالتون که امروز پروژه هاتون رو ارائه دادید . انشاالله فردا برای همه به خیر بگذره .

[ بدون نام ] 1390/11/05 ساعت 08:32 ب.ظ

آقای هنرخواه چقدر دعا کردی نمازتم بیا اینجا بخون.یوهوووووووووووو

هنرخواه 1390/11/05 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.honarkhah.com

چشم حتما
شما سجاده رو بنداز من میام

جواد- z 1390/11/05 ساعت 09:41 ب.ظ

از همه دوستانی که زحمت کشیدن تا این فاز آخر تشکر میکنم...
خوشبحال اونایی که فردا راحت میشن ما که امتحان سیستم عامل شبکمون به خاطر برف کنسل شد افتاد شنبه :((( بیشتر این حرص داشت که تا خود دانشگاه هم بری و...

ایشالله که اونم با خوبی پاس می کنید . یادش بخیر . یاد امتحان ریاضی گسسته ترم یک افتادم . برای اون امتحان دقیقا همین اتفاق افتاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد