محاسبه معدل ترم داخل اکسل

سلام به همه

میدونم الان خیلی ها منتظر نمره هاشونن بعدشم که نمرشون اومد سریع معدل رو حساب میکنن ببینن چی میشه رستگار میشن یا نه (شما بخونید مشروط یا نفر اول دانشگاه یا جزء استعدادهای درخشان دانشگاه) 

داشتم تو کاغذ معدل خودم رو با نمره های کذایی خودم حساب می کردم وسطاش دیدم حسش نیست رفتم تو اکسل گفتم اونجا دقیق تر هستش بالاخره بعد 1 ساعت با سه تا تابع (جمع - ضرب - تقسیم) دست و پاشو شکوندم - آخرش معدل درخشانمو دیدم، بعد گفتم یکم سر و سامونش بدم واسه شما هم بزارم وقتی یه نمره تون اومد استرس نگیرتتون که واااااای یعنی الان معدلم چند میشه ... !!! (اینجور موقع ها با حفظ خونسردی باید 5 تا نمک نذر کرد تا خطر رفع بشه)

توضیحات لازم رو داخل فایل دادم فقط کافیه نمره وارد کنید (نه F5 لازم داره نه چیزی) برنامه تمام اتوماته (الکی :دی) یدونه هم نمونه واستون پر کردم که بدونید کار میکنه


از Excel بیشتر از این توقع نداشته باشید (مورچه چیه که کله پاچش چی باشه)

فایل محاسبه معدل رو برای اجرا تو آفیس 2003 و 2007 براتون گذاشتم

دریافت فایل اکسل برای محاسبه معدل - آفیس 2007

دریافت فایل اکسل برای محاسبه معدل - آفیس 2003


امیدوارم به کارتون بیاد

موفق باشید 

نظرات 5 + ارسال نظر
جباری 1390/11/08 ساعت 08:57 ق.ظ

واقعا دستتون درد نکنه .

خواهش می کنم
امیدوارم بدردتون خورده باشه

ابوالفضل 1390/11/08 ساعت 10:02 ق.ظ

داش حمید یه دونه ای
داش حمید دور دوونه ای ;)

قوربونت ابوالفضل جان

[ بدون نام ] 1390/11/09 ساعت 08:45 ق.ظ

دستتون درد نکنه،واقعا بدردم خورد.
واقعا خوشحال شدم،از اینکه ازمعدلتون راضی هستید.موفق باشید

خواهش می کنم
خوشحالم که به کارتون اومد
ممنون از لطفتون موفق باشید

مسی 1393/11/07 ساعت 08:59 ق.ظ

آقا متشکرم

رضا 1399/06/03 ساعت 10:13 ق.ظ

سلامما که دوازده تا عنوان درسی داریم دوتا کم میاریم چیکار‌کنیم ؟ چجوری باید خونه اضافه کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد