درس طراحی صفحات وب

سلام،


استاد رضاییان گفتند که برای ترم بعد تصمیم گرفتند، که کلاس ها به 2 صورت برگذار بشه :


  1. کلاس‌های عادی ( گروه اول و دوم )
  2. کلاس های حرفه‌ای تر،  گروه سوم( مثل جلسه آخر SQL )

بچه‌هایی که قوی‌تر هستند و دوست دارند چیز بیشتر و قوی‌تری یاد بگیرن، ساعت آخر بیان و بقیه بچه‌ها گروه‌های اول و دوم.



لطفا نظر خودتون رو در این باره بگین ( فقط در این مورد !!! )

نظرات 29 + ارسال نظر
بنیامین عکسی 1390/11/10 ساعت 04:52 ب.ظ

بسیار بسیار موافقم

[ بدون نام ] 1390/11/10 ساعت 05:01 ب.ظ

خوبه ولی امتحانش چه طور میشه؟مال دو گروه با هم فرق داره؟

هنرخواه 1390/11/10 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.honarkhah.com

عالیه ، اگه اینجوری باشه خیلی خوب میشه
منتها من باید جفت کلاس ها رو بیام

علی 1390/11/10 ساعت 05:12 ب.ظ

SQL چطور بود؟
جلسه آخر تو امتحان اومد؟

این هم مثل همون

[ بدون نام ] 1390/11/10 ساعت 05:26 ب.ظ

خیلی عالیه

[ بدون نام ] 1390/11/10 ساعت 05:29 ب.ظ

خیلی عالیه.کاملا موافقم

سرحدی 1390/11/10 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام اشکالی داره که هر دوتا کلاس رو بیاییم

ابوالفضل 1390/11/10 ساعت 06:03 ب.ظ

موافقم :دی

جباری 1390/11/10 ساعت 06:06 ب.ظ

بچه هایی که قوی تر نیستن و دوست دارن چیز بیشتر و قوی تری یاد یاد بگیرن چی ؟ اونا هم میتونن ساعت آخر بیان ؟

علی .ب :
فکر نکنم تو اومدن مشکلی باشه، فقط مسئله اینجاست که اگه ضعیف تر باشین بیشتر باید تلاش کنید.

جباری 1390/11/10 ساعت 06:35 ب.ظ

پس منم موافقم . خیلی هم عالیه .

حمید 1390/11/10 ساعت 07:29 ب.ظ

خیلی عالیه
تو این چند روز جزوه ی ۲ ترم پیش رو از دوستام می گیرم میزارم که بچه هایی که خواستن تو کلاس پیشرفته شرکت کنن با کل مطالب آشنایی داشته باشن و اگه به مشکلی بر خوردن به اون جزوه رجوع کنن

جمشید 1390/11/10 ساعت 07:37 ب.ظ

با سلام...
نمی دونم چی بگم!
من خودم توو درس مباحث اصلا قوی نبودم، ولی توو طول ترم خوندمو قوی شدم!
حالا نمی دونم از پس این یکی هم برمیام یا نه؟
حالا تکلیف چیه؟؟؟

حمید 1390/11/10 ساعت 07:54 ب.ظ

از استاد سوال کردم که میتونم تو دوتا کلاس شرکت کنم ؟
خودم که خیلی مشتاقم

جواب استاد:
har kasi nemitoone sherkat kone

har kasi C# khoob iad gerefte bashe mitoone biad too oon class

felan hich tasmimi nemigiram

bezarid ta hafteye bad

الهه 1390/11/10 ساعت 09:04 ب.ظ

بچه ها به نظر من این به هدف هرکسی برمیگرده،اگه قصد طراحی وب دارین در آینده ،خوب کلاس آخر میتونه خیلی کمک کنه،ولی خوب کسایی که هدفشون پاس کردن یا براشون فرقی نداره که اینم مثل بقیه درسای دیگست براشون خوب گروه های اول و دوم برن بهتره.

محمد 1390/11/10 ساعت 09:05 ب.ظ

هم خوبه هم بد
چون شاید بعضی ها نتونن کلاس آخر رو بیان
که بیشتر هستند یعنی دوگروه بیشترین افرادند

جباری 1390/11/10 ساعت 09:07 ب.ظ

با توجه به حرف استاد یعنی ۳۰ تا ۳۵ نفر تو کل گروه کامپیوتر C# رو به صورت حرفه ای بلدن که قراره تو گروه آخر جمع بشن ؟! فکر میکنم ظرفیت هر گروه همین قدره دیگه . درست میگم ؟

بسیار تصمیم جالبی هست ، من کلا با چیزهای حرفه ای حال میکنم ... خدا کنه مثل هر ترم نشه که من نتونم واحد بردارم
----
خطاب به علی :
یادت علی امتحان اسمبلی بود چی بهت گفتم ؟؟؟
الان دقیقا یاد اون افتادم ... راجب مهندس شدن بود

[ بدون نام ] 1390/11/10 ساعت 10:06 ب.ظ

میشه لطفا یکی بگه چرا نمره های آمار نمیاد؟!!!!!!!!!

حالا خوب بالا گفتیم که فقط مرتبط با این نوشتار ...
===============
از خود استاد بپرسین

[ بدون نام ] 1390/11/10 ساعت 10:09 ب.ظ

با عرض پوزش که این سوال رو اینجا عنوان میکنم.
کسی نمیدونه برای انتخاب واحد accountمون از چه ساعتی باز میشه؟

از 8:30 فکر کنم.

بهروز خاری 1390/11/10 ساعت 10:37 ب.ظ

بنظر من اصلا جالب نیست البته بنظر همه دوستان که تو شرکت مایکروسافت فعالیت دارند احترام خواهم گذاشت اما این توهین به بقیه دوستان است به هر حال این کلاسها مقدمه ای برای شدن است .

ف.هاشمی 1390/11/10 ساعت 10:46 ب.ظ

جالبه.موافقم
فقط اینکه باید انتخاب واحدمون رو هم تغییر بدیم(گروه 3 رو انتخاب کنیم)؟ یا مهم نیست؟
فکر کنم گروه سوم توی پیش انتخاب واحد پر شده باشه!

عزیزی 1390/11/10 ساعت 10:59 ب.ظ

به نظر من تصمیم جالبی نیست.
نظره دیگه
البته اگه گروهش عوض بشه کمی جالب میشه.مثلا گروه اول یا دوم.

[ بدون نام ] 1390/11/10 ساعت 11:43 ب.ظ

آقای بهرامی نژاد لطف کنید همه نظرات رو توسایت بذارید نه فقط اون چیزایی که دوسداری وباب میل استاد هستش
اصلا شمابه چه حقی نظرات رو فیلترکردید.این بخش دیدگاه ها برای دردودل وصحبت های همست نه فقط دوستانی که جهت عرض ... وخودشیرینی حرف دلشونو نمیزنن.اصلا این قسمت روتونوشتار بذاری تابچه هاخودشون تصمیم بگیرن که قسمت نظرات باز باشه یاتوسط شمافیلتر
واینکه ی نظرخواهی که اصلا دوسدارن درس مباحث یاسی شارپ افتاده رو بااین استادبردارن که ازالان براخودش طرح ونقشه کشیده وگروه بندی کرده

1- در ضمن ، اون بالا گفتم فقط دیدگاه در مورد این نوشتار ...

2- یکم عادلانه تر یا محترمانه تر بنویسید تایید میشه!

3- توهین هم نکنید، خود شیرین ... و ...
قرار نیست که نظر همه یکسان باشه ....


اگه می‌خواید بحث کنید : این ایمیل من ali.bhz@gmail.com

DoSt 1390/11/10 ساعت 11:48 ب.ظ

100 تایی شدنتان را تبریک می گوئیم ...
موفق باشید ...
وبلاگ و دوستی بینتان برقرار !

خیلی ممنون

[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 12:32 ق.ظ

man fekr konam en ham ye jor tablighe ham yejor tabeez
jaee ke ma dareem dars mikhonim daneshgast na moassese azad,va en khalaf mogharrarate ye daneshgast,har kasi alaghemande mitone khaej az daneshgah top beshe

صفرپور 1390/11/11 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام
به نظر من فکر دلسوزانه و هوشمندانه ایست یادتون باشه کمتر آدمی پیدا میشه که برای دیگران خودشو خسته کنه خوبه که ما دلسوزیو سختگیریو از هم تشخیص بدیم.
ما مو رو میبینیم استاد پیچش مو رو (استعاره از آینده نگری !!!!!!!!!!! ) :دی

آقای خاری ما هم تو مایکروسافت فعالیتی نداریم ، ما فقط یکم علاقه داریم همونطوری که خودت داشتی ، دوست عزیزم
تازه استاد به همه سطح بالا درس بده بچه ها خیلی هاشون دوست ندارند که خیلی حرفه ای بشند و شاید اصلا علاقه ای به طراحی وب ندارند ولی به هر حال باید این درس رو پاس کنند ...
به نظر من اگه تعداد زیاد باشه شاید استاد یه گروه دیگه هم همین کار رو انجام بدن ... اگه همه علاقه داشته باشند خیلی خوب میشه ...
من خودم دوست دارم ترم قبل خودمو جبران کنم ...

بهروز خاری 1390/11/11 ساعت 07:25 ق.ظ

امیدوارم موفق باشید ... دوست عزیز

[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام استاد
ممنونم استاد که به بچه ها 2نمره کمک کردید.معدلمون رو کلی بالا برد.هیچ وفت فکر نمیکردم نمره سی شارپ رو اینقدر خوب بشم، همه این ها به خاطرشیوه درس دادن شمابود(واقعا عالی بود، اصلا حرف نداشت).خیلی دوست داشتم پروژه هم با شما بردارم ولی به خاطر اینکه دوستم تنها بود مجبور شدم برم بایکی دیگه.استاد نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم، فقط میتونم بگم خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد