پروژه

 سلام به همه

صرفاً جهت اطلاع


درس پروژه هم ارائه شد

شاید برای شما هنوز نمایش داده نشده باشه ولی این جدول هارو گذاشتم که در جریان ظرفیتاش باشید. شاید برای شما روز حذف و اضافه نشون داده بشه

الان که چک کردم کلا 2 نفر تا حالا پروژه برداشتن که با استاد رضائیان برداشتن 

صفحه اول


صفحه دوم


فیلدهای اضافی رو براتون حذف کردم تا تصویر بزرگ تر و واضح تر باشه

 شهریه درس پروژه 818400 ریال 



موفق باشید


-------------------------------------------------

بهرامی‌نژاد :

دوستان اگه می‌خواهید درس پروژه رو بردارین، حتما باید همه نمره‌ها اومده باشه!

این چیزی بود که آموزش گفت، الان نمی‌دونم وضع چطور هست.


نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 12:56 ب.ظ

koo?nist ke too porfile?

کسی هنوز نتونسته این درس رو اخذ کنه
کلا 2 نفر برداشتن...!!!

هنرخواه 1390/11/11 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.honarkhah.com

آه خدای من
من هنوز پول نریختم

جباری 1390/11/11 ساعت 01:01 ب.ظ

برای منم نیست .

هنرخواه :
خارج بشید ، دوباره برگردید تو ثبت نام / حذف و اضافه

ابوالفضل 1390/11/11 ساعت 01:39 ب.ظ

منم هنوز پول نریختم این چه وضعشه؟ چرا باید 400 تومن بریزیم؟ کدوم دانشگاه اینطوری پول می گیره؟

هنرخواه :
پول زور می خوان
من که نمیدم

[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 01:50 ب.ظ

خارج میشم دوباره میرم ولی نیست!
برای شما که امده تعداد واحد با قی مانده رو چند زده!برا من همون 33 مونده!

واحدهای درسی باقیمانده = 24

برای شما فکر کنم تو حذف و اضافه نشون داده بشه
واسه من کلا ۴تا درس مونده اونم چون تو ترم قبل ارائه نداده بودن مجبور شدم این ترم بردارم

جواد-z 1390/11/11 ساعت 02:07 ب.ظ

برای منم باز نیست
حمید حالا که انقدر خوبی یه آمارم در مورد استادای ناشناس که پروژه ارائه دادن میدی؟ وحید زنگنه چه جوریه؟ شاید باهاش فامیل درومدم

جواد بازم یه سنگ بنداز شاید فامیل دراومدید
رشتیان که میخواد پروژه تحقیقاتی بده به گفته خودش در مورد مارکتینگ (که اصلا ربطی به رشته ما نداره) یا برنامه نویسی برای سیستم عامل اندروید ولی چیزای دیگه هم قبول میکنه-5 شنبه میرم واسه تحویل گزارش کارآموزی بازم ازش سوال می کنم

احمد مقیمی هم که استاد شبکه هست معلوم هست که تحقیقاتی هستش و در مورد شبکه هست

یحیی تابش هم که معاون دکتر مهری هست - فکر کنم بیشتر پژوهشی مد نظرش باشه بعدشم طراحی وب

بقیه هم یا مشخص هستن یا من نمیشناسمشون

علی 1390/11/11 ساعت 03:03 ب.ظ

یکی از اون 2 نفر منم :دی

اعتراف کن هم دستت کیه؟!؟!؟! :دی (منظورم اونیکیه)

[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 03:30 ب.ظ

اینجاست که باید گفت:
آموزش حیا کن، پروژه رو رها کن

هنرخواه :
مثل اینکه همه پول ریختن

حمید:
گل گفتی

جباری 1390/11/11 ساعت 04:06 ب.ظ

چرا واحد های منو محاسبه نمیکنن ؟ هنوز زده ۳۳ واحد باقی مونده .این جوری که پروژه تموم میشه . واسه ما چیزی نمیمونه .

هنرخواه 1390/11/11 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.honarkhah.com

خانم جباری نگران نباشید
برای هیچکی هنوز آزاد نشده
اینائی هم که گرفتند رفتند دانشگاه ، البته به غیر آقای ارنجی که خوب تعداد واحدهای باقی ماندشون کمتر از ماست

منم اگه دانشگاه برنامه ریزیش دقیق بود و تمام واحد ها رو ترم پیش ارائه میداد الان اینجا نبودم :دی
ترم قبل تو انتخاب واحد فقط تونستم ۸ واحد بردارم با کلی درخواست و ... تونستم به ۱۴ تا برسونم که قانونی باشه(چون زیر ۱۲ واحد رو قبول نمی کنن واسه یه ترم برداری)

[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 04:19 ب.ظ

یعنی به جز این ۴۰۰ تومن صد تومن دیگه هم باید بریزیم؟؟؟؟http://www.pic4ever.com/images/gaah.gif نکنه بگن واسه حذف و اضافه!!! http://www.pic4ever.com/images/gaah.gi

حمید:
نه لازم نیست..
وقتی ۴۰۰ میریزید دانشگاه به دانشجو بدهکار میشه
یعنی شما بستانکار میشی وقتی انتخاب واحد کنین از اون بستانکاری کم میشه اگه بیشتر از ۴۰۰ بشه شما بدهکار میشید

[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 05:23 ب.ظ

خب همه نمره ها که اومده!
تا کی باید منتظر باشیم تا واحدهامون محاسبه بشه!
دیونه شدیم

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

جهانی 1390/11/11 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام,اقای بهرامی نمره امار که نیومده پس چطور تونستید پروژرو بردارید?

این چیزا فورمالیته هستش
من خودم طراحی الگوریتم با هوش مصنوعی رو با هم برداشتم در صورتی که الگوریتم پیش نیاز بود ولی با نظر مدیر گروه تونستم بردارم

[ بدون نام ] 1390/11/11 ساعت 06:35 ب.ظ

"حمید:
نه لازم نیست..
وقتی ۴۰۰ میریزید دانشگاه به دانشجو بدهکار میشه
یعنی شما بستانکار میشی وقتی انتخاب واحد کنین از اون بستانکاری کم میشه اگه بیشتر از ۴۰۰ بشه شما بدهکار میشید"

آخه ما همین الان هم که 400 تومن ریختیم بدهکاریم هنوز.14 هزار تومن. که به اضافه پروژه میشه حدود 500 تومن شهریه این ترم. منظورم این بود.

فکر کنم برای بدهی های زیر ۲۰--۳۰ تومن قسمت ثبت نام باز بشه
اون دفعه خود امینی میگفتش که اگه بدهی کم باشه باز میشه
اگر باز نشه مجبور میشید پرداخت کنید
من کلا این ترم ۱۰ واحد دارم الان ۴۰۰ ریختم ۵۰ تومن هم بستانکار شدم

هنرخواه 1390/11/11 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.honarkhah.com

اره دیگه باید 89000 تومان دیگه بریزیم

فولادی 1390/11/12 ساعت 10:24 ق.ظ

salam man nemitoonam pool berizam!!!!!!!!!!!!! bekhoda mikham pool bedam.

علی .ب :
همه درگاه‌ها مشکل دارن.

می‌تونید حضوری برین بانک بریزین و براشون فکس کنید.

فولادی 1390/11/12 ساعت 03:55 ب.ظ

مرسی اقای بهرامی حالا مشکل شهریه حل شده ولی چون هنوز واحدام ۳۳تاست نمی تونم پروژه بردارم و فقط چیزایی که تو پیش انتخاب واحد برداشتم هستن که نمی شه تغییرشون داد همش می زنه ( به دلیل عدم رعایت زمانبندی مجاز به تغییر واحد نمی باشید).
می خواهم بدونم بقیه چی کار کردن اونام این مشکل و دارن؟؟؟

بهرامی‌نژاد 1390/11/12 ساعت 06:23 ب.ظ

خواهش می‌کنم.

نباید اینطوری باشه !
طبق تاریخ‌هایی که روی سایت دانشگاه هست از تاریخ 12 تا 14 برای همه رشته‌ها بازه !!!

http://www.ghiasodin.ir/static.php?op=viewpage&pid=150

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد