بنر نهایی وبلاگ

با سلام خدمت تمام دوستان 

ایراداتی که دوستان تو بنر قبلی گرفتن رو درست کردم 

تو این طرح دیگه دل رو زدیم به دریا و  از تصویر رنگیه دانشگاه (با ترام 80%) استفاده کردم

رنگ لوگو رو هم (ffb93e#) عوض کردم تا واضح تر باشه - رنگ پس زمینه هم با توجه به نظر دوستان عوض شد 

یکی از دوستان هم گفته بود که  جم تچ  اشتباه هست و جم تک درست هست (نظر شما چیه؟) - باز هم نظر شما مهمه!

برای بزرگ تر شدن تصویر روی تصویر کلیک کنید.

امیدوارم مورد پسندتون باشه

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ویرایش 1:


حمید: می خواستم بگم که بعد از دیدن چند تا دیکشنری تونستم تلفظ صحیح کلمه tech که "تک" هست رو تو کتاب Macmilan English Dictionary پیدا کنم. بنابراین تلفظ صحیح jamtech جم تک هستش. تا حالا دقت نکرده بودم این کلمه مخفف چی هستش چون همه اینجوری تلفظ می کردن دیگه تو ذهن من هم همین بود.

 ==========================================================

ویرایش 2 : بنر نهایی

با توجه به ایرادی که تو بنر قبلی وجود داشت(جم تچ شد جم تک) یه لوگوی جدید با کورل دراو و فری هند طراحی کردم براتون میزارم اگه نظری دارید بگید . 

برای بزرگ تر شدن تصویر روی تصویر کلیک کنید.


موفق باشید


نظرات 3 + ارسال نظر
عزیزی 1390/11/12 ساعت 03:36 ب.ظ

واقعا عالیه
به نظر من هم جم تک درسته.
با گفتن این موضوع یاد این افتادم که بعضی از بچه ها کلمه "varchar" رو "ورچر" تلفظ میکردن(به اشتباه) حتی "char " که درستش "کر" بود که همه شون از کاراکتر میان.
حالا باز هر چی به نظرتون درست باشه همون رو قرار بدین.

ممنون از نظرتون
همون تک درست هست
باید دوباره لوگو رو طراحی کنم

yOu3eF_iR 1390/11/12 ساعت 08:56 ب.ظ

دستت درد نکنه حمید جون
واقعا کارت عالیه داش, تبریک میگم بهت

ممنون یوسف جان
لطف داری داداش

جباری 1390/11/13 ساعت 07:55 ق.ظ

خیلی قشنگ شده . دستتون درد نکنه .

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد