پروژه استاد رشتیان

امروز برای تحویل گزارش کارآموزی رفته بودم دانشگاه از استاد رشتیان سوال کردم که موضوع های پروژه تون چیه؟

جواب دادن که درمورد تجارت الکترونیک + پروژه های تحقیقاتی + طراحی وب و برنامه های کاربردی

ظرفیت درس پروژه با استاد رشتیان 16 نفر هستش


کارآموزی:

ضمناً دوستانی که این ترم کارآموزی داشتن باید یه نامه گواهی گذروندن دوره از جایی که دوره رو اونجا گذروندن واسه دانشگاه ببرن -مدت کار آموزی (360 ساعت) و اینکه از چه تاریخی تا چه تاریخی مشغول بودن باید تو نامه قید بشه

موفق باشید


نظرات 5 + ارسال نظر
............................................ 1390/11/12 ساعت 03:26 ب.ظ

بچه ها اگه ایمیل استادمقیمی رو دارید میشه بزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی 1390/11/12 ساعت 04:56 ب.ظ

مگه نامه رو نبرده بودی؟

نه نبرده بودم نمی دونستم
باید بعداْ ببرم

مسافر ! 1390/11/12 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام بچه ها کسی نمیدونه چرا نمره های آمار نمیاد تو کف مردیم از بس سایتو نگاه کردیم.

[ بدون نام ] 1390/11/12 ساعت 07:44 ب.ظ

کسی ایمیل استاد سلیمانی داره؟راستی یه نظر سنجی بزارید که چه کسایی این هفته دانشگاه می رن؟

[ بدون نام ] 1390/11/12 ساعت 09:15 ب.ظ

خداوکیلی چه حافظه ای دارم من !
اول ترم، استاد سلیمانی یروز اومدن ایمیل رو گفتن ...
حالا بعد از 3 ترم ، اگه ایمیلشون عوض نشده باشه، این باید ایملشون باشه :

vesal.nic@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد