نمره انقلاب

سلام به همگی:


نمره درس انقلاب هم توی پرتال  وارد شد (قابل توجه دوستانی که انقلاب داشتن)



فقط نمی دونم چرا نمره های آمار نمیاد؟

 بچه ها اگه کسی میره داشگاه پیگیری کنه،

نکنه شایعه خودم حقیقت داشته باشه و برگه های امتحان گم شده باشه!!!؟؟؟




نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/12 ساعت 07:56 ب.ظ

من فکر می کردم 20 میشم چرا بد نمره داده.از چند نفر هم پرسیدم همینطور بود.ازش بعید بود من چیزه دیگه شنیده بودم

سلام به همه ... من امروز دانشگاه بودم ...
از خانم بد اخلاقی که جای خانم محرابی اومده بود سوال کردم ایشون جواب دادند که من چند بار بهشون زنگ زدم ولی گوشیشون رو جواب نمیدن !!!
ولی قرار بوده تا یکی دو روز آینده حتما نمرات رو در سایت قرار بدند تا بچه ها واحدهاشون (یعنی پروژه و کارآموزی ) رو بردارن ...

راستی به منم 10 داده !!! از خانم سلیمانی بعید بود اینجوری نمره بده ... من که همه رو جواب داده بودم و تقریبا 90 درصد مطمئنم که درست بوده!!!

جهانبخش 1390/11/12 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام
امروز من با دانشگاه (دفتر امور اساتید و خانم تقی زاده) تماس داشتم، گفتند طی تماسی که با استاد داشتند قرار بود که امروز نمره ها رو اعلام کنند اما.......
البته تا ساعت 24 امشب منتظریم....

جهانی 1390/11/12 ساعت 08:10 ب.ظ

فکر کنم خودشون تصحیح نکردن,من کامل نوشته بودم تحقیق هم داده بودم

عزیزی 1390/11/12 ساعت 08:14 ب.ظ

تاریخ هم که متاسفانه جواب اعتراضا رو نمیده.
موسسه س داریم؟ هر ترم یه بامبول...
ترم پیش که وضعیت انتخاب واحد اونطوری بود، دونه دونه واحدا اضافه میشد این هم از این ترم که چیزی نگم بهتره...

علی 1390/11/12 ساعت 09:34 ب.ظ

@ علی :
«از خانم بد اخلاقی که جای خانم محرابی اومده بود»
والا من که چهارشنبه دانشگاه بودم، جای خانم محرابی یه خانمی بود خیلی محترم، بد اخلاق هم نبود، کارم رو هم برام درست کرد. ( دستشون هم درد نکنه )

منظورم 3شنبه بود :دی

ابوالفضل 1390/11/12 ساعت 09:43 ب.ظ

به من 15 داده فکر کردم چون سر کلاس نرفتم کم داده ، گفتم حتما فقط به من کم داده،
به قول خانم عزیزی هر ترم یه بامبول دارن
تاریخ به من 15 داده نمره میانترم منو که 5 شدم رو حساب نکرده
آخه آدم به کی بگه؟

بهروز خاری 1390/11/12 ساعت 10:40 ب.ظ

لطفا به دانشگاه و محیط دانشگاه کاری نداشته باشید چون مسئولین دانشگاه فضای فراهم کردند که دانشجو برای تخلیه خودش از مشکلات جای برای فریاد زدن داشته باشه چون تا چشم کار میکنه بیابونه ... ابوالفضل منظورت از بامبول آمپول لیدوکائین : دی

جواد-z 1390/11/13 ساعت 12:01 ق.ظ

آقا تکلیف مارو مشخص کنید خانمه بد اخلاقه یا خوش اخلاق ؟‌:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد