نظر سنجی تشریحی :دی ...

سلام به همه دوستان و همکلاسی های عزیز ...

طبق پیشنهاد یکی از دوستان عزیزمون : لطفا نظرتون رو راجب رفتن به کلاس ها اعلام کنید که از چه تاریخی بریم و خود شما از چه تاریخی خواهید رفت ؟؟؟

لطفا مختصر باشه ...

اگر دوست داشتید دلیل انتخاب خودتون رو هم بگید ...

موفق و پیروز باشید ...

نظرات 22 + ارسال نظر
سرحدی 1390/11/12 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام
دستتون درد نکنه بابت این نظر سنجی
اما با شناختی که من از بچه های خودمون پیدا کردم تصمیم گرفتم که از اولین جلسه رو برم
ترم قبل قرار بود از اولین جلسه نریم که همه مشتاق کلاس ها بودند رفتن فقط بچه های کمی نرفته بودن

جباری 1390/11/12 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام .
این از اون مواردی هست که نمیشه با قطعیت راجع بهش حرف زد . اما نظر من فعلا اینه که جلسه اول نمیرم . اما با توجه به شرایط ممکنه نظرم تغییر کنه .

yOu3eF_iR 1390/11/12 ساعت 09:02 ب.ظ

بچه ها کمک...........
من امروز از درگاه بانک تجارت پول ریختم حسابه این دانشگاهه ل**** بعدش پول از حسابم کم کرد بعد کد رهگیریو از اینا هم بهم داد و گفت عملیات با موفقیت انجام شد ولی میام تو پرتالم هنوز میزنه سیصدو نودو نه تومن بدهکارم. حالا من چیکار کنم
تورو خدا یه راهنمایی بکنید

علی.ب :
کد رهگیری که داری؟
اگه نداری برو تو بخش پرداخت بانک تجارت، مدیریت تراکنش ها رو بزن لیست تراکنش ها میاد ...

بعد یه زنگ به امینی به زن ببین چی میگه!
برای من قبلا اینطوری شده بود که پول بریزم، از حسابم کم شه تو سایت هم تایید شه ولی خبری نشه، با همین شماره پیگیری / شماره تراکنش میشه درستش کرد.

علی 1390/11/12 ساعت 09:25 ب.ظ

می‌گم این سوال رو باید از جواد پرسید :دی

yOu3eF_iR 1390/11/12 ساعت 09:32 ب.ظ

علی جوووووووووووووووووون دمت گرم داش ایشاا.. عروسیت

خواهش ،
ایشاا... عروسی خودت

حمید 1390/11/12 ساعت 09:37 ب.ظ

با این که می دونم همه جلسه اول میرن دانشگاه من نمیرم
حسش نیست اولین جلسه بریم من که ترم قبل از ۶ جلسه اول فقط ۲تاشو رفتم جلسه اول که خبری نیست (استاد میاد میگه دفتر چند برگ برداریم )

علی جان ممنون بابت نظر خواهی ولی نتیجه ش هرچی هم باشه بازم بچه ها میرن

ابوالفضل 1390/11/12 ساعت 09:47 ب.ظ

آقا این هفته رو بیخیال شین
من از جلسه دوم میام

جواد کجاست بگید بیاد نتیجه رو اعلام کنه
منم اگر یه کاری دارم ردیف بشه شاید کلا دو هفته اول رو نیام شایدم بیام به قول خانم جباری بستگی به شرایط داره

حمید 1390/11/12 ساعت 09:55 ب.ظ

آقا جواد بره باید همه برن :دی

آقا بیخیال هفته اول بشید

[ بدون نام ] 1390/11/12 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
من از هفته دوم میرم،ازبیشتر بچه هاهم که پرسیدم گفتن ازهفته دوم میان.

[ بدون نام ] 1390/11/12 ساعت 10:37 ب.ظ

خوب هرکی میره بره.من خودم اصلاراغب نیستم دیگه بیام دانشگاه؛دعادعامیکنم هرچه سریع تراین ترم تموم شه؛ازیه سری چیزاراحت شم

عزیزی 1390/11/12 ساعت 10:53 ب.ظ

ممنون بابت نظرسنجی
هفته اول که هیچی احتمالا من هفته دوم هم نتونم بیام.
البته باز هم بستگی به همون شرایطی که دوستان اشاره کردن داره.

جلیل لو 1390/11/12 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام به همگی.منکه کلا ۲هفته اول نمیام.هفته اول که خبری نیست.هفته دوم هم هرچی جلسه اول گفتنو دوباره تکرار میکنند.بابا دیگه ترم آخرید زشته ۲جلسه اول برید ..........

جواد-z 1390/11/12 ساعت 11:59 ب.ظ

نه دیگه همون یه بار که روزی که نباید میرفتم رفتم و بعدش تابلوی همه ی شبکه های اجتماعی شدم بسه :دی فقط در صورتی که بچه ها بخوان بیان یا مشکل انتخاب واحدم حل نشه به احتمال کم میرم
ولی اگه خواستید میتونم این زحمت رو قبول کنم برم براتون آمار بگیرم که استادا چجورین و دفتر چند برگ بردارید و اینا...

فولادی 1390/11/13 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام منم مطمئنا هفته ی اول و نمی رم هفته دومم احتمالش کمه که بیام ، ولی کاشکی بعد از نظر سنجی به یه نطر واحد برسیم ( حداقل توی یه مسئله به این کوچیکی) ، بعدشم یکم تعطیلات لازم داریم.

علی 1390/11/13 ساعت 12:23 ب.ظ

همیشه 2 جور آدم هست،
یکی می‌گه نمیام و واقعا نمیاد، یکی هم می‌گه نمیرم و می‌بینی دکی رفته سر کلاس :دی

ولی هفته اول رو نریم!

در ضمن دوست عزیز، آقایی که می‌گی برای انتخاب واحد میرم ( جواد رو می‌گم ) ، برای انتخاب واحد می‌ری، دیگه سر کلاس که نمی‌شینی، نه !؟ :دی

[ بدون نام ] 1390/11/13 ساعت 01:08 ب.ظ

bad az eyd

you3ef-ir 1390/11/13 ساعت 01:54 ب.ظ

ایشاالله بعد از عید میبینمتون

[ بدون نام ] 1390/11/13 ساعت 02:11 ب.ظ

معدلا حساب شد و بلاخره پروژه مشاهده شد.

[ بدون نام ] 1390/11/13 ساعت 02:17 ب.ظ

استاد رضاییان که از هفته اول درس میدن!
بقیه استادها رو هم که نمی شناسیم.
من می گم بریم.به قول یه بزرگی حتما جلسه اول و جلسه آخر هر استادی رو سر کلاس باشید.جلسه اول دستتون میاد که با چه جور استادی سرو کار دارید ،جلسه آخر هم که استاد میگه چه چیزایی برای امتحان مهمه.
نزدیک عید رو با استادها هماهنگ کنیم درس ندن بعد نریم.چون تعطیلات اون موقع واقعا بدرد میخوره.

خبر 1390/11/13 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام
بچه ها پروژه هم اومده،زود برید بردارید.ظرفیت استادرضاییان پر شد،دیگه به ما نرسید.

جواد-z 1390/11/13 ساعت 04:06 ب.ظ

@علی
فقط میتونم بگم نکته قشنگی رو اشاره کردی :دی اگه خبری نباشه و حتی اگه زیاد خبری نباشه سر کلاس نخواهم رفت :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد