پرسپولیس چه کارش کرده...

عجب بازی ای بووووووووووود    

 

پرسپولیس شیــــــــــــــــــــــــــــــــره 

  

نتیجه بازی: 

 ۳-۲ به نفع پرسپولیس 

پرسپولیس تا دقیقه ۸۲ بازی دو بر صفر عقب بود و از دقیقه ۶۷ هم با اخراج اولادی ۱۰ نفره بازی میکرد که از دقیقه ۸۲ به بعد در حالی که کمتر کسی فکر میکرد بازی حتی مساوی بشه استقلال سه تا گل زیبا توسط ایمون زائد نوش جون کرد و باخت :))

نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/13 ساعت 08:38 ب.ظ

لعنت به این سیاست
متاسفم.
حتما الان میگین چون تیمت باخته ولی شاید چند سال دیگه به حرف من رسیدین

اخراج مشکوک اولادی در حالی که دو صفر پرسپولیس عقب بود هم جز سیاست بود؟

پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله

با تمام احترامی که برای استاد رضاییان قائلم، از همینجا خدمتشون تسلیت عرض میکنم.

[ بدون نام ] 1390/11/13 ساعت 09:46 ب.ظ

46% Perspolis
39% Esteghlal
برید قایم شید استقلالی های ...........................

علی 1390/11/13 ساعت 10:11 ب.ظ

یعنی بعد از 4 تا باخت پیاپی
1 1 2 3 ( که تعداد گل‌های استقلال تو بازی‌ها شبیه سری فیبوناچی بود)

واقعا انتظار دیگه‌ای از شما پرسپولیسیا نداشتم

( خداییش منم بودم، همینکار رو می‌کردم :دی )

پی‌نوشت :
1 هیچ
1 هیچ
2 هیچ
3 هیچ

سری فیبوناچیه دیگه؟ :دی

بقول خودت جواد : به آوانس اعتقاد داری؟

یعنی من حاضر بودم پرسپولیس ۵۰ بار به استقلال ببازه ولی همچین باختی نده... ۱۰ نفره ۳تا گل دقیقه ۸۲ به بعد توسط یک بازیکن اونم در شرایطی که ۲ بر صفر عقبه :))
آوانس اونه که از اول بازی باشه نه دقیقه ۸۲ به بعد p-:

مهرداد 1390/11/13 ساعت 10:15 ب.ظ

لنگیایی که با 3-2 اینقدر حال میکنید :))
ما 3-0 بردیم اینقدر ادعامون نشد!
چون واسمون عادت شده بود دیگه!!

اینو نگید چی میگید :))
فکر نمیکردم ۶-۰ رو فراموش کنید به ۳-۰ عادت کنید
ولی با این حال من این برد رو با برد ۱۰-۰ هم عوض نمیکنم

yOu3eF_iR 1390/11/13 ساعت 10:25 ب.ظ

حیف که نمی شه اینجا جوابه استقلالیارو بدم(برید تو فیس بوکم جوابتونو دادم)
خیییییییییییییییلیییییییییییییی حال کردم یعنی حال کردما .ای کاش می رفتم استادیوم ای کاش...........

ابوالفضل 1390/11/13 ساعت 11:57 ب.ظ

شیر سماور رو واسه آقایی بخونید که فکر می کرد 5 ستاره شده
:)))))))))))))))))))))))))))))))))

[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 12:25 ق.ظ

اخراج مشکوک اولادی در حالی که دو صفر پرسپولیس عقب بود هم جز سیاست بود؟؛
---------
قصد باز کردن بحث رو ندارم چون شاید برای وبلاگ دردسر شه.
بالاخره باید یه کاری بکنن که افرادی باور کنن!
فک می کردی از اول باید استقلالی ها بشینن از پرسپولیس گل بخورن؟
قبل از بازی همه میگفتن این دفعه باید پرسپولیس ببره.به خاطر مسائلی از جمله انتخابات و ...

فقط میتونم بگم به قول دادکان کسی که این طرح رو ریخته خیلی حرفه ای بوده!

اجازه دارم قبول نکنم؟ سیاست دیگه نهایت بتونه داور رو مال خودش کنه (که اونم هیچ نشونه ای مبنی بر اینکه داور به نفع میگیره نبود) نه همه بازیکنای تو زمین!

morteza khademi 1390/11/14 ساعت 01:40 ق.ظ

bekhoda kheili haaaaaal dad dge behtar az in nemishod
khaheshan in borde maro siasi nakonid
vali man ro on 4ta bakht shak daram:D

[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 11:15 ق.ظ

بعد از 729 روز اونم به زور داور و شااااااااااااااااااااانس زیاد با این که بازی واسه استقلال بود بازم میگم با شانس زیاد تونستید ببرید

[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 11:31 ق.ظ

خوبه موقعی که می بازید نمیایید پست بذارید
واقعا .... هستید.
اینجا جای این حرفا نیست آقا.
تا دقیقه 82 هم که 3 تا سکته رو رد کرده بودید.
حالا با این بازی حال کنید تا بعد که استقلال بازیکناش به تیم برگشتن به خدمتتون برسن.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 1390/11/14 ساعت 11:54 ق.ظ

یه سری بیکار جم شدن دور هم.به شماها چی می رسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید 1390/11/14 ساعت 01:14 ب.ظ

پرسپولیسی ها عوض اینکه خوشحال باشن باید خجالت بکشن نصف استقلال تا دقیقه 80 نفسشونو بریده بود من که از باخت استقلال اصلا ناراحت نشدم چون اگه با غرور بازی نمی کردن حتما بازی رو نمی باختن.

[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 02:40 ب.ظ

مدیر عامل باشگاه استقلال از کسر 5 درصد از قرارداد تمامی اعضای کادر فنی این تیم خبر داد.

[ بدون نام ] 1390/11/14 ساعت 03:43 ب.ظ

خوب شد پرسپولیس تو این بازی برد,ما استقلالی ها دیگه پرسپولیسی ها رو یادمون رفته بود,با تراکتور سازی کل کل میکردیم

جمشید 1390/11/15 ساعت 01:15 ق.ظ

ای بابا، عیبی نداره، ایشالا دفعه های بعد از دقیقه 89 به بعد 4 تا گل میزنیم تا دیگه حرفی واسه گفتن نداشته باشید!
بابا خیلی رو دارید بخدا!
انصافا کجای دنیا همچین معجزه ای اتفاق افتاده بود آخه؟
خب بهرحال، من از همینجا اعلام میکنم :::
هشتمین اتفاق عجیب، به عجایب هفتگانه پیوست و آنرا به نام جدید عجایب هشتگانه مبدل ساخت!!!
بگذریم، عجب حال کردیما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد