معرفی اساتید

سلام به همه دوستای گلم


امشب میخوام یکی دیگه از اساتید رو معرفی کنم، با توجه به این که فردا پرتال واسه انتخاب واحد باز میشه به دردتون می خوره


آقای مهندس وحید زنگنه، درس پروژه پایان نامه:

حودو 30 سالشونه، گرایش فوق لیسانسش امنیت شبکه ست، هم کار تحقیقاتی قبول می کنه هم پروژه عملی، موضوع پایان نامه خودش رمز نگاریه که هنوز دفاع نکرده، روز های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه توی دانشگاه حضور دارن و ارتباط با ایشون هم از طریق ایمیل امکان پذیره هم شماره تلفنش رو در اختیار دانشجو هاش قرار میده، از همه مهم تر اینکه خیلی سخت گیر نیست و اگه کسی کار کنه نمره خوب میده.


اینم بگم که از 12 نفری که ظرفیت داره 11 تاش خالی اون یه نفر هم خود منم...



راستی خانم الهام کریمی رو هم قبلا به عنوان استاد معماری معرفی کرده بودم که درس پروژه هم دارن


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/18 ساعت 10:21 ب.ظ

آقای مقیمی!!!!!!!
لطفا در مورد ایشون هم بگین

مهرداد 1390/11/18 ساعت 11:19 ب.ظ

آقا چرا اطلاعات غلط میدید ، آقای زنگنه 30 سالش نیست ، کمتره سنش ، اتقاقا خیلی هم سخت گیره !!

ممنون از توجهی که داشتی مهرداد جان
ولی منم گفتم حدود 30 سال حالا یکی 2سال بالا پایین چندان مهم نیست
در مورد سخت گیریشم گفتم اگه کسی کار کنه نمره میده، این ترکیبی از نظر خودم و شنیده ها بود
بازم ممنون از نظرت ;)

جواد-z 1390/11/19 ساعت 12:47 ق.ظ

جا داره به عنوان یه زنگنه وساطت کنم :دی
ظاهرا دو تا استاد زنگنه هست (که با خودم میشه 3تا :دی)
مهرداد منظورت وحید زنگنه مقدم هست؟ ما با اون لاغره صحبت کردیم ظاهرا اونیکی استاد لاغر نیست
/////
الان به عمق فاجعه پی بردم
تو لیست دروس ارائه شده یه استاد به اسم وحید زنگنه هست یدونه به اسم محمد وحید زنگنه مقدم!! که جفتشون هم پروژه دارن
یکی بگه الان اسم این دو استاد رو درست تشخیص دادم؟؟؟
ابوالفضل فکر کنم رکب خوردیم :))))))
البته اگه اسم دو استاد انقدر شبیه هم باشه
اونی که ما باهاش صحبت کردیم محمد وحید زنگنه مقدم بود (لاغره) ولی اونی که اسمش تو پروژه هست وحید زنگنه خالی!
یه آمار بگیر اگه درست میگم اصلاحیه بزن

جواد جواد تولیست اساتیدی که پروژه دارن فقط یه وحید زنگنه هست
اطلاعاتمون درسته

ب 1390/11/19 ساعت 09:41 ق.ظ

ممنونم،خیلی زحمت کشیدید.

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد