شرایط امروز دانشگاه

سلام مجدد به همه


اخبار کوتاه از دانشگاه:


- با توجه به اینکه دوستان بسیار هماهنگ شده نیومدن دانشگاه هیچ کلاسی تشکیل نشد

- فردا (4شنبه) پرتال برای انتخاب واحد باز میشه

- خانم محمدی جایگزین خانم محرابی( مسئول رشته قبلی) شده که یکم بد قلق بود 

- با آقای جعفری استاد کارگاه سیستم عامل شبکه صحبت کردم که به نظر استاد خوبی اومد 

- کسانی که نمره میانترمشون توی درس تاریخ اشتباه 0 رد شده حتما به دفتر حاج آقا حسینی مراجعه کنن، ظاهرا بعضی ها از جمله خود من اسمشون رو روی برگه میانترم ننوشته بودن



راستی چون هنوز اطلاعات زیادی از آقای مهندس مقیمی ندارم همینجا هرچی میدونم میگم:


رشته اصلی ایشون شبکه هست، از شنیده ها بر میاد که یکم سخت گیره و البته ظرفیت درس پروژه ایشون پر شده.


در صورت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعات تکمیلی رو ارائه میدم


ویرایش:

این متن رو یکی از دوستان ناشناس در اختیارم گذاشت:


استاد مقیمی ترم قبل یه دوره شبکه داشت تو موسسه تدریس میکردن که درباره مسیر یابی و پیاده سازی شبکه بود 

بیشتر تو زمینه شبکه فعالیت دارن
من که از نزدیک دیدمشون به نظر خیلی جدی میان و فکر کنم تو درسشون هم جدی باشن - فکر نکنم تو کارشون با کسی شوخی داشته باشن


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/18 ساعت 11:25 ب.ظ

استاد مقیمی ترم قبل یه دوره شبکه داشت تو موسسه تدریس میکردن که درباره مسیر یابی و پیاده سازی شبکه بود
بیشتر تو زمینه شبکه فعالیت دارن
من که از نزدیک دیدمشون به نظر خیلی جدی میان و فکر کنم تو درسشون هم جدی باشن - فکر نکنم تو کارشون با کسی شوخی داشته باشن

ممنون دوست عزیز

[ بدون نام ] 1390/11/18 ساعت 11:29 ب.ظ

فکر نکن ممنون فعالیتت نیستیم همستیم ولی چه کنیم که سرمون شلوغه ، آقایی...

حسام جون تو سرور مایی ;)

[ بدون نام ] 1390/11/19 ساعت 12:57 ق.ظ

پرس پول یسیا کجان؟
خجالت نکشید
فوتبال ایران همینه
شانس همه چی رو مشخص میکنه

هرچند اینجا جاش نیست ولی همین که اس تق لال رو با اون وضعیت بردیم کافیه

[ بدون نام ] 1390/11/19 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام در مورد دکتر تابش هم میشه اطلاعاتی بدید

اگه تونستم اطلاعاتی بدست بیارم حتما اطلاع رسانی می کنم

حمید 1390/11/19 ساعت 08:09 ب.ظ

http://fa.wikipedia.org/wiki/یحیی_تابش

حمید 1390/11/19 ساعت 08:18 ب.ظ

دکتر یحیی تابش معاون دکتر مهری هست و آدم با سوادی هست
من قبولش دارم
وقتی داشتیم رو سایت دانشگاه کار می کردیم باهاش برخورد داشتم
استاد خوبی به نظر میرسه
بر ای دانشجو ارزش قائله
بیشتر به فکر اینه که دانشجو چیزی یاد بگیره
زیاد فکر نکنم سخت گیر باشه
به نظرم پروژه تحقیقاتی و طراحی وب سایت قبول می کنه
با توجه به معلوماتشون این احتمال هم وجود داره که پروژه سختی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد