امان از دست این زنگنه ها!!!

خوب ظاهرا حق با جواد و مهرداد بود


من دیروز با یه آقایی به نام زنگنه، راجع به پروژه صحبت کردم و بعدش یه پست گذاشتم و ایشون رو معرفی کردم، از قرار معلوم با کسی صحبت کردم که استاد درس پروژه کاردانیا هست و در واقع طبق گفته آقای مهرداد :


1- استاد تقرببا لاغره و عینکی= محمد وحید زنگنه مقدم

2- استاد تقریبا هیکلی = وحید زنگنه که نمره مفت به کسی نمیده 


که گزینه دوم استاد پروژه ماست :(


از تمام دوستان بابت اشتباهم در اطلاع رسانی عذر خواهی میکنم

لازم به ذکر که خودم هم به اشتباه با کسی که نمشناسم پروژه برداشتم


در نهایت از آقای مهرداد بابت تذکرشون تشکر میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد-z 1390/11/19 ساعت 07:42 ب.ظ

البته یه جورایی تقصیر خودم بود که دم در اساتید به اشتباه گفتم دنبال استاد وحید زنگنه مقدم میگردیم که بعد ابوالفضل باهاش صحبت کرد
منم عذر میخوام.

جواد تو با کی برداشتی؟ من احتمالا باید تو حذف اضافه عوض کنم

جواد- z 1390/11/20 ساعت 02:02 ق.ظ

کاش همون موقع پست اصلاحیه عوض میکردی
من با استاد لیلا یوسفی برداشتم.در موردش یه آمار مختصری از یکی از دوستان بصیر گرفته بودم.

ایشالا توی حذف و اضافه عوض می کنم

مهرداد 1390/11/20 ساعت 03:15 ب.ظ

استاد لیلا یوسفی هم استاد خوش اخلاق و خوش برخوردیه ، دانشگاه آزاد قزوین مدرکشو گرفته ، نمره هم خوب میده ، بیشتر هم تخصص شون روی شبکه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد