سرفصل های سیستم عامل شبکه

سلام به همه همکلاسی های گل 

 

برای آشنایی بیشتر با دروس، بعضی از درسهایی رو که میشناسم رو معرفی میکنم که امیدوارم براتون مفید باشه: 

 

سرفصل‌های درس سیستم عامل شبکه :


نصب و راه‌اندازی سیستم عامل

Active Directory، DNS، Wins، DHCP، 

 Remote Desktop، Remote Assistance ،  

Terminal Service، Event Viewer ،Services

Group Policy، pop3، IIS

، FTP، Print Server، VPN Server،NAT Server 

 

همه سرفصل ها از امکانات ویندوز سرور هست که معمولا استاد ها ترجیح میدن 2003 بگن ولی اگه سطح کلاس بالا باشه 2008 هم میگن (من فکر میکنم 2008 بهتر باشه) 

 

---------------------------------------------------------------------- 

اینم بگم که همه سرفصل ها بسیار کاربردی هست که در حال حاضر بیشتر ادارات از اونها استفاده می کنن و مهمترینشون هم Active Directory، DHCP،FTP هستن. 

 

به امید موفقیت همه دوستان عزیز 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/20 ساعت 12:52 ب.ظ

خط آخر فقط برا بچه ها جدیده... چون قبلا تو هنرستان و کاردانی گفته شده

جدا؟
ولی من با وجودی که هنرستان بودم این درس رو پاس نکردم
ممنون از توجهی که داشتی دوست عزیز

ب 1390/11/21 ساعت 07:21 ق.ظ

ممنونم بچه ها،خیلی زحمت کشیدید.
دست همتون دردنکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد