امروز دانشگاه چه خبر بود ؟

سلام

این پست رو برای دوستانی میذارم که امروز دانشگاه نیومده بودند .

امروز یکشنبه (۹۰/۱۱/۲۳)

  • تربیت بدنی خواهران(استاد سلیمی) کلاس صبح یا همون گروه اول تشکیل نشد . اما گروه بعد از ظهر (استاد تاجیک) تشکیل شد . استاد تاجیک گفتن ۱۶ جلسه تربیت بدنی خواهیم داشت که هر جلسه ۱ نمره از پایان ترم هست . برای ۴ نمره ی باقی مانده هم بعدا یه فکری میکنن . ظاهرا قراره دو و درازنشست کار کنن !

           از کلاس های تربیت بدنی آقایون هم من خبری ندارم .

  • کلاس سیسم عامل شبکه ؛ استاد مقیمی تشریف آوردن و توضیحاتی در خصوص روند کلاس در طول ترم دادن . قرار بر این شد که دوستان به صورت گروه های سه نفره موضوعی مشخص کنن و ارائه بدن . پایان ترم هم از ارائه های سه گروه کلاس قراره امتحان گرفته بشه ! فکر میکنم استاد روی حضور غیاب حساس باشن چون همین جلسه اول اسامی حاضرین رو رو برگه نوشتن و حاضرنشدن اسم کسانی که در اون گروه بودن ولی حاضر نبودن رو یادداشت کنن . در ضمن یه اشاره ای  هم کردن که هر کس در گروه خودش سر کلاس حاضر بشه .
  • استاد رضائیان هم تشریف آورده بودن .شرایط و روند کلاس رو توضیح دادن . همونطور که قبلا هم صحبتش شده بود قرار شده در گروه ۱ و ۲ در سطح مطلوب تدریس بشه و در گروه سوم در سطحی بالاتر از مطلوب تدریس بشه .

حالا اگر چیزی کم و کسر یا اشتباه گفتم یا اگر از دوستان کسی اطلاعات بیشتری داره لطفا در قسمت دیدگاه بگه . ممنون .



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/23 ساعت 09:29 ب.ظ

lotf kardid jenabe kiya noor

علی 1390/11/23 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام،
من که امروز فقط یه کلاس رفتم، اون هم کلاس استاد رضاییان بود!

تربیت بدنی که معلوم نشد چی شد، شبکه هم که کار داشتم :|

ممنون از اطلاع رسانی خانم جباری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد