فایل های ویدئویی کارگاه شبکه ۲-۸۹ جلسه اول

با سلام به تمام دوستان


همونطور که بهتون قول داده بودم فایل های ویدئویی رو که تو جلسات 2 ترم پیش(2-89) کارگاه شبکه استاد علی جعفری از صفحه نمایش گرفته شده بود رو براتون دارم میزارم .

2 ترم پیش من این درس رو با استاد علی جعفری پاس کردم و اینکه زیاد نگران نمره نباشید این فایل هارو فقط به خاطر اینکه می تونه براتون جنبه آموزشی داشته باشه میزارم.

برای امتحان آخر ترمتون این فایل ها میتونه کمکتون کنه - چون این درس به صورت عملی هست نمی تونید زیاد سر کلاس جزوه بنویسید 

حجم کلی فایل ها (از جلسه 1 تا 9)  1.14GB هستش که من برای اینکه راحت بتونید دانلود کنید و خودم راحت تر آپلود کنم فایل هارو به صورت فشرده در اوردم که تقریبا حجم کل چیزی حدود 600MB-700MB شده. چون حجمش زیاده مجبورم (با این وضع اینترنت) تیکه تیکه آپلود کنم و براتون لینکشو بزارم.


»» قسمت اول این فایل ها برای جلسه اول کارگاه شبکه هست - درباره نصب ویندوز 2003 تو virtual machine  هستش و تنظیمات log  و تنظیم دسترسی های بیشتر برای کاربران و بقیه مخلفاتش ... و کلا به صورت فشرده 100MB هستش و موقعی که از حالت زیپ خارجش کنید میشه 170MB.


»»دانلود جلسه اول - قسمت اول

8.2MB - 2:33Min - دسترسی بیشتر

»»دانلود جلسه اول - قسمت دوم

4MB - 1:12Min - لوگ و فعال کردن آن

»»دانلود جلسه اول - قسمت سوم

14.5MB - 4:04Min - تنظیمات لوگ

»»دانلود جلسه اول - قسمت چهارم

Group policy - 3.4MB - 1:26Min

»»دانلود جلسه اول - قسمت پنجم

67.5MB - 55:22Min - نصب ویندوز 2003 داخل virtual machine و سایر تنظیمات (چون حجم این فایل زیاد بود تو یه سرور دیگه آپلود کردم)


فایل های جلسات دیگه رو هم تو پست های بعدی براتون میزارم


موفق باشید


نظرات 3 + ارسال نظر
جباری 1390/11/27 ساعت 10:46 ق.ظ

واقعا ممنونیم

خواهش میکنم

سرحدی 1390/11/27 ساعت 01:38 ب.ظ

واقعا زحمت کشیدید مرسی

[ بدون نام ] 1390/11/27 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام
ممنونم از جزوه هاتون،خیلی خیلی زحمت کشیدید.
خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد