معرفی کتاب استاد رضائیان

سلام به همه دوستای عزیز


استاد رضائیان و استاد غلامی در یک کار مشترک کتاب C# .NET رو نوشتن



این هم بیانیه استاد غلامی:


" کتاب من ورضائیان عزیز
این کتاب پیشکشیه برای خانواده ،دوستان وتمام دانشجویان عزیزمون که باخرید 100جلدازکتاب درروزاول فروشش و فرستادن میل های زیباشون خستگیه کارشبانه روزی ویک ساله یک تیم دونفره رو تاحدودی ازتنمون درآوردن !امیدوارم تداوم حمایتتون مشوق آثاربعدی ما باشه.دستتونو به گرمی می فشاریم اما دست نمی دیم با عزیزانی که دم ازحمایت زدندولی پشت ماروناجونمردانه خالی کردن!موفق وپیروزباشید "


 و بیانیه استاد رضائیان :


"سلام به همه بچه ها
در ادامه صحبت های آقای غلامی بد نیست این رو بگم که این کتاب برای همه کسایی که می خوان برنامه نویسی رو از پایه شروع کنن و در کوتاهترین زمان خودشون بتونن برنامه نویسی کنند بسیار مفیده، هر چند که واسه کسایی هم که برنامه نویسی بلدن خالی از مفاهیم جدید نیست. خلاصه اینکه سعی شده مطالب مفید و خوبی جمع آوری بشه.
امیدوارم نظرات و پیشنهادات شما پشت گرمی کارهای بعدی ما باشه. من هم از طرف خودم از تمامی دوستان که بهمون لطف دارن تشکر می کنم.
به امید فردایی بهتر برای همه شما عزیزان ...
راستی یادم رفت بگم، مطالبی که تو این کتاب هست هم تکمیل کننده همه مباحثیه که تو طول ترم قبل تو درس مباحث ویژه ارائه شد و هم اینکه مطالب جدید و ناگفته کلاس ها هم توش هست ...
امیدوارم یادگاری خوب و کوچکی از ما براتون بمونه ... "

در حال حاضر این کتاب در انتشارات دانشگاه با 15% تخفیف عرضه می شه


نظرات 5 + ارسال نظر
محسن رضاییان 1390/11/29 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام به همه بچه ها
در ادامه صحبت های آقای غلامی بد نیست این رو بگم که این کتاب برای همه کسایی که می خوان برنامه نویسی رو از پایه شروع کنن و در کوتاهترین زمان خودشون بتونن برنامه نویسی کنند بسیار مفیده، هر چند که واسه کسایی هم که برنامه نویسی بلدن خالی از مفاهیم جدید نیست. خلاصه اینکه سعی شده مطالب مفید و خوبی جمع آوری بشه.
امیدوارم نظرات و پیشنهادات شما پشت گرمی کارهای بعدی ما باشه. من هم از طرف خودم از تمامی دوستان که بهمون لطف دارن تشکر می کنم.
به امید فردایی بهتر برای همه شما عزیزان ...

محسن رضاییان 1390/11/29 ساعت 03:39 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم، مطالبی که تو این کتاب هست هم تکمیل کننده همه مباحثیه که تو طول ترم قبل تو درس مباحث ویژه ارائه شد و هم اینکه مطالب جدید و ناگفته کلاس ها هم توش هست ...
امیدوارم یادگاری خوب و کوچکی از ما براتون بمونه ...

جباری 1390/11/29 ساعت 04:01 ب.ظ

با تشکر از اساتید بزرگوار به خاطر این لطفشون

----------------------------------------------------------------
آقای اکبری با اجازه ی شما پست رو با بیانیه ی استاد رضائیان کامل کردم .

خواهش میکنم خانم جباری، ممنون که تکمیلش کردی

علی 1390/11/29 ساعت 04:19 ب.ظ

من امروز بچه‌های ورودی 90 رو که دیدم خیلی‌هاشون خریده بودن یا می‌خواستن بخرن ...

تو هر روز دانشگاهی؟

ز.ب 1390/12/01 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام
باتشکر از استاد رضائیان و استادغلامی،انشاالله اگه عمری باشه ،تو عید شروع میکنم به خوندن کتابتون.من خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم.واقعا خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد