خاطرات اولین اردوی بچه های ورودی 89 نرم افزار ...

سلام به همه ی دوستان گلم ...

امروز واقعا همه چیز عالی بود و حسابی خوش گذشت و من رسما از همه ی کسانی که تشریف آوردن تشکر میکنم و امیدوارم کسانی هم که نیومدند دفعه بعد بتونند بیایند چون واقعا از دست دادند و امروز واقعا خوش گذشت ...

شاید به زودی 2 تا عکس از بچه ها و اردومون بزاریم تو وبلاگ اگه همه موافق باشند ...

-------

یکم از خاطرات بگم :

بعد از اینکه خیلی پرماجرا جمع شدیم و کلی خندیدیم رفتیم چیتگر 2 همه ترسیده بودند ( حداقل تو ماشین ما که اینجوری بود ) چون نمیدونستن کجا داریم میریم  ( وقتی راهنما (...) من باشم ) خلاصه رسیدیم یه جایی که همه چی نسبتا خوب بود و اونجا نشستیم صبحانه خوردیم خیلی جالب بود که همه پنیر و نون خریده بودند و سلایق شبیه هم بود ...

بعدش رفتیم یکم بازی های مختلف بازی کردیم که این وسط چند تا اسم مستعار باحال میگم ولی فقط اونایی که بودند میدونند اینا کین و بقیه فقط میتونند حدس بزنند 

خاله سوسکه - خاله قورباغه - نوک طلا - جودی عبوت - سوکنیه - میگ میگ - جیغ جیغو - گل باقالی - عبدالله - خر شرک و ... بقیه یادم نیست :دی

خیلی خوش گذشت حسابی بازی کردیم بعدش رفتیم ناهار و همه غذاها رو آوردن کلی غذا تو سفره ها جمع شده بود و همه حسابی خوردیم یکی از غذاها همش سرش دعوا بود و دور میچرخید  ( واقعا من به صاحبش پیشنهاد میکنم تغییر رشته بده به آشپزی ) به قول حمید غذاش میبرید  در کل واقعا همه چیز عالی بود ...

من جا داره دوباره از همه دوستان گلم که امروز اومدن تشکر کنم ...

واقعا از همتون ممنونم

نظرات 30 + ارسال نظر
سرحدی 1390/12/12 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام به همه
خدا رو شکر که خوش گذشت
سری بعد حتما میام
تمام امروزم پشیمون بودم که چرا نیومدم

سوکینه 1390/12/12 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام به دوستان
من از همه بچه ها تشکر می کنم که اومدن خیلی خیلی خوش گذشت امیدوارم که این آخرین بار نباشه و ادامه داشته باشه.
چه خوبه که بعد از اتمام درسمون هم از این تفریحات داشته باشیم .
من یه تشکر ویژه از آقای اکبری و آقای سیدی دارم که این اردو رو راه انداختن .مرسسسسسسسسسسسسسسسسی

[ بدون نام ] 1390/12/12 ساعت 08:36 ب.ظ

ما یه فیلم باحال از بازی شماها گرفتیم ، متاسفانه بعضی ها خوششون نیومد اونم از فاصله 30 متری با موبایل 2 مگا پیکسل
لطفا کسی رو این پست من نظر نده ، من خیلی ملاحظه کردم





علی 1390/12/12 ساعت 08:37 ب.ظ


ماکه نبودیم ولی اینطور که معلومه حسابی خوش گذشته.

علی جان، چند نفری شدین؟

عکسی 1390/12/12 ساعت 08:50 ب.ظ

علی جان منم از بجه هایی که با وجود مشکلات اومدن و باعث شدن یه روز قشنگ تو خاطراتمون ثبت بشه واقعا تشکر می کنم ، جای بچه هایی که نیومدن واقعا خالی بود(خیلی خوش گذشت) انشاله دفعه بعد همه بیان

هنرخواه 1390/12/12 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.honarkhah.com

سلام سید جان
واقعا خوش گذشت
منم همینجا از همه دوستان که تشریف آوردن تشکر می کنم

حمید 1390/12/12 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام
آره واقعا خوش گذشت - جای بچه ها خالی بود
یعنی با اون غذایی که امروز خوردم همین که تا الان سالم موندم باید خدامو شکر کنم :دی - آخه آبلیمو اونم تو الویه (خیلی دردناک بود :دی)

این هفته جمعه با چند نفر از بچه ها داریم(پسرونه) میریم کوه هرکی خواست بیاد بهم ایمیل بزنه فعلا ۴-۵ نفر هستشم

بچه ها اگه موافق باشن تو هفته اول اردیبهشت برنامه بچینیم واسه کوه

عکسی 1390/12/12 ساعت 09:49 ب.ظ

نقل قول از سوکینه(خیلی حال کردم با این اسم کامنت گذاشتی) :
چه خوبه که بعد از اتمام درسمون هم از این تفریحات داشته باشیم .

من خیلی با این قضیه موافقم انشاله همین طور بشه

سوکینه 1390/12/13 ساعت 12:06 ق.ظ

فکر کنم این اسم رو من موند
خواهش میکنم کاری که از دستم بر میومد آقای گل باقالی
همه اینا خاطراته که می مونه و هیچ وقت از ذهن آدم حذف نمیشه به خاطر همینه که میگم این تفریحات ادامه داشته باشه.

شرک 1390/12/13 ساعت 09:01 ق.ظ

به منم خیلی خوش گذشت ، ولی من دیگه بطری بازی نمی کنم
سالاد الویه هم درست نمی کنم

اکبری 1390/12/13 ساعت 09:06 ق.ظ

من دارم به برنامه بعدی، قبل از عید فکر می مکنم،
شاید همین هفته...
آخه خیلی خوش گذشت
راستی کی بود به شوخی می گفت گرمازده میشیم؟
صورت من از شدت آفتاب سوخته هر کی میبینه میپرسه شمال بودی؟

شرک جان من که با الویه ات خیلی حال کردم خیلی خوشمزه بود
ابولفضل من بودم گفتم گرما زده میشیم توهم بدیم دیدی حال راست میگفتم

کشفی 1390/12/13 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام دوستای خوبم...واقعا عالی بود بازم ازین برنامه ها بچینید ما هستیم.ممنون از بچه های با معرفتی که اومدند

هنرخواه 1390/12/13 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.honarkhah.com

شرک جون بطری بازی اونم با تو خیلی حال میده ، میشه کلی خندید :دی

لیاقت 1390/12/13 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام آقای اکبری این هفته نباشه شما برید کوه هفته بعدش بریم بیرون من این هفته نیستم

اکبری 1390/12/13 ساعت 01:00 ب.ظ

خانم لیاقت منم احتمالا این هفته نیستم (وقت دکتر دارم)
ولی شاید بقیه بیان
به هر حال سعی می کنیم تا قبل عید یه برنامه دیگه بچینیم ولی دیگه ناهار الویه نمی خوریم، از بچه هایی که میان پول جمع می کنیم جوجه کباب می خوریم

کشفی 1390/12/13 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام. منم موافقم.البته الویه هم قابل تحمله اگر شرک درست نکنه

نوک سیاه و نوک طلا 1390/12/13 ساعت 07:24 ب.ظ

خیلی خوش گذشت
دوباره دوباره یه بار فایده نداره

نوک سیاه که نداشتیم ( خاله سوسکه ) بود
ولی حتما ... واقعا یه بار فایده نداره خیلی خوش گذشت
نوک طلا تو هم حتما بیا برای اعدام منتظرت هستیم

نوک سیاه و نوک طلا 1390/12/13 ساعت 10:37 ب.ظ

چشم ، حتما
دوباره دوباره
نوک طلا: مگه من جلادم؟
دستم یکم سنگینه!

ایول به این روحیه
نوک طلا اشتباه متوجه شدی !!!
برای اعدام منتظرت هستیم ... یکم به ایهام جمله دقت کن
فکر کنم دیگه گرفتی وقتی بقیه رو اونجوری اعدام میکنی بالاخره روزی نوبت خودت هم میشه ...

شرک 1390/12/13 ساعت 11:40 ب.ظ

خانم کشفی من دیگه الویه درست نمیکنم
دارم کباب کردن جوجه رو تمرین می کنم

مطمئن باشین اگه برنامه ای باشه نوک طلا حتما هست تازه یادمونم نمیره که 3 سالش بود دوباره از 3 سالگیش شروع می کنیم

اکبری 1390/12/14 ساعت 12:04 ق.ظ

می خواستم بگم جیغ جیغو رو هم ببریم ولی الان که فیس بوک و ایمیلمو چک کردم پشیمون شدم، مثل ویروس میمونه 200 تا ایمیل اسپم داده تو این 2 روز

جواد-z 1390/12/14 ساعت 12:09 ق.ظ

:)))
میبینم که اسما رو بجه ها موند
خوشحالم که خاطره قشنگی ثبت شد.. به امید اردوهای بعدی
راستی ببخشید اگه جیغ جیغو زیاد شوخی میکرد دفعه بعدی نمیارمش :دی
اطلاعاتی که از بازی بطری بدست اومد رو باید بدیم ویکی لیکس منتشر کنه

جواد برای جمشید رو خودم افشا میکنم شرک برای تو
بچه ها دقت کردین هرجاشو نگاه میکنیم یه خاطره باحال بوده ...
واقعا روی روحیه من یکی که خیلی تاثیر داشت ...
-----
ابولفضل واقعا این جیغ جیغو آخرشه ، منم تو فیسبوک اد کرده با نظرت راجب نوک طلا موافقم

جواد-z 1390/12/14 ساعت 12:56 ق.ظ

ابوالفضل:
باید قبلش ازم می پرسیدی تا بهت عواقبش رو بگم :))))

ابوالفضل 1390/12/14 ساعت 06:19 ب.ظ

جواد شوخی می کنم خدایی بچه باحالی بود
فقط حیف که تنها اومد

گل باقالی 1390/12/15 ساعت 02:50 ب.ظ

بچه ها به نظرتون واسه 26 ام می تونیم برنامه بچینیم ؟
آخه دیگه میره واسه بعد از عید

حمید:
چرا که نه؟!
میتونیم

جودی 1390/12/15 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام ما هم میایم!

حمید 1390/12/15 ساعت 06:15 ب.ظ

@ گل باقالی & جودی
اگه موافق باشید بریم کوه
من این هفته دارم می رم ببینم اوضاعش چجوریه؟!
اگه مناسب بود میریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد