E-Book Collection

با سلام به تمام دوستان


تو این 2-3 روز یه مجموعه E-book از کتاب های مرجع شبکه , طراحی وب ، برنامه نویسی و ... از معروفترین انتشارات ( Apress - Wrox - O'Reilly - Microsoft - Cisco) جمع کردم که حجم این مجموعه شده 5GB , روز یکشنبه با خودم میارم دانشگاه هرکسی خواست فلش بیاره بگیره


این مجموعه شامل موضوعات :  

Network  

Linux

(کلیه دوره ها)Cisco

 ...& ASP.net & C sharp

اکثر کتاب های Microsoft  

و ...


اون هفته یکی از بچه ها دنبال مطلب درباره Linux بودش وقتی گشتم دیدم 1GB درباره Linux (فارسی و انگلیسی) مطلب دارم که اگه اشتباه نکنم برای درس سیستم عامل شبکه باید Linux رو ارائه بدید - فکر کنم که بدردتون بخوره

تو حالت عادی بخواید این مجموعه رو جمع کنید بیشتر از 1 سال طول میکشه 

شاید بعد از  عید بنا به دلایلی دیگه نباشم بخاطر همین , این مجموعه رو براتون آماده کردم .


موفق باشید


نظرات 3 + ارسال نظر
mostafa 1390/12/13 ساعت 02:21 ق.ظ

حمید دمت گرم ترکوندی ها داداش چه خبر شده

قربونت داداش
خبر خاصی نشده :دی

[ بدون نام ] 1390/12/13 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام.
توی سایت دانشگاه یه اطلاعیه زدن با این عنوان:"جلسه توجیهی پروژه کارشناسی‌نرم‌افزار‌در تاریخ‌16/12/90 ساعت13الی14در دانشگاه تشکیل‌میشود."
میدونید این جلسه برای کدوم استاد هست؟

سلام
اطلاعی ندارم
ولی برای ۲ ترم پیش هم یک جلسه توجیهی گذاشته بودن

ب 1390/12/14 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
یک دنیا ممنون.خیلی زحمت کشیدید.
خسته نباشید.

سلام
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد